Kuusi:
Apinan vuosi (VHS), positiivisella tavalla sekopäinen kotimainen kasariklassikko. Tästä ei voi kuin pitää. Ilmaisultaan harvinaisen rohkea, sekoittaa hienosti unijaksoja ja "todellisuutta". ****Ercoli: Kohtalokkaat kuvat (VHS), Toimiva kolmen starban giallo. Värimaailma ja muukin zeitgeist kohdallaan. Itse tarina ym. oli taas aika tuttua huttua. ***
Corbucci: Django (Leffassa), En ollut tätä aikaisemmin nähnyt, joten odotukset olivat ehkä liiankin korkealla. Katselutilanne ei ollut aivan paras mahdollinen Mr. Leadbeater tuolla toisaalla jo mainitsikin kikattajista, no- mun vieressä istui se äänekkäin. Ja Mr. Marienbadille tiedoksi, kyseinen daami EI kuulunut seurueeseeni... Kyllähän Djangossa kaikki oli kohdallaan, hienosti luonnosteltu, aika post- apokalytisen näköinen maailma. Mutaan oli ainakin panostettu. Miinuspuolella oli Franco Nerolle valittu säälittävä dubbausnäyttelijä. Aivan munaton jäbä. Itse tarinan puolella miinustusta aiheutti se, että kun Django ekan kerran niittää Majurin miehiä Kk:llaan, niin heti sen jälkeen tarina käy tyhjäkäynnillä n. 20min. Lopussa taas palataan asiaan. Hieno kokemus kaiken kaikkiaan. ****
Sippy: Sholay (DVD), ‑75 Bollywood- "western". Toimiva (205min) paketti sis. kaikkea, mitä toivoa sopiikin näiltä. Tarina sekoitus 7mää Samuraita ja Huuliharppukostajaa pienin djangomaustein. ****