8.6.2011 22:45
Todella hiljaista ollut koko touko-kesäkuu.
TV:
56. Prime ** Aavistuksen normi-romcomia kiinnostavampi jo muodikkaan puuma-asetelman takia. Mitään hirveän yllättävää tästä ei kyllä irtoa. Lopulta suurin syy seurata loppuun asti oli Uma joka oli jotenkin tolkuttoman viehättävä.
DVD:
57. The Matrix **** Aikoinaan tämä oli vähintäänkin pysäyttävä kokemus teatterissa katsottuna. Silloin HK-leffat olivat minulle vielä melko vieraita, joten taistelukohtauksetkin olivat uusia. Nyttemmin on tietysti helppo nähdä aasia-vaikutteet, mutta kyllä tämä silti on oman genrensä merkkiteoksia. Keanu ei mitenkään ole mikään action-stara, mutta ehkä se kääntyy tässä eduksi. Nyt kun tämä kaikki on tehty sataan kertaan uudestaan, ei tästä tietysti enää sitä tuoreutta ja yllättävyyttä löydy, mutta viihdyttävä tämä yhä on.
Tarkoitus oli katsoa putkeen kaikki Matrixit, mutta viimein tapahtui se mitä olen pelännyt. Reloadedia irrottaessani aivan liian tiukasta pidikkeestä levy halkesi keskiöstä ulkoreunaan asti, kele. No, onneksi Playtradesta löytyi 2-dvd versio hintaan 2.69eur, joten ei mennyt paljon rahaa hukkaan.Palataan siis Matrixeihin kun posti on tehnyt tehtävänsä.
58. Hangover ***½ Kävin toukokuussa Vegasissa ja kotiin tultuani lähes jokainen tuttu kysyi menikö yhtä hyvin kuin Hangoverissa. Joten oli pakko vuokrata ja katsoa. Ei kieltämättä mennyt ihan yhtä hyvin, tosin muisti kyllä pätkii paikoin. Hauska kaupunki, tehty palvelemaan kännääviä urpoja.
Elokuva oli silleen tasaisen hauska jossa oli yllättävän vähän myötähäpeäkohtauksia. Ei mikään räkätyskomedia, luulen että jutuista saattaa saada jopa enemmän irti toisella katselulla. Ja eikähän se kakkososakin mene katseluun.
Näiden lisäksi tuli katsottua tv-sarja Tabu. Poikkeuksellista ja hienoa kotimaista komediaa. Ja ajatonta.