18.4.2012 11:49
W.G Sebald:
AusterlitzNo onhan tää kirkkaasti paras 2000-luvulla julkaistu (kauno)kirja. Ihmeellinen kirjoitustyyli tällä miehellä.
W.G Sebald:
AusterlitzJames Franco:
Palo Alto
Mark Parland: Taistelijana Supon varjossa
Omintakeisesti kirjoitettu omaelämäkerta, hyvä pureutuminen Parlandin nerouteen ja hulluuteen.
Parit "mustan sarjan" Woolrichit:
Bonnie Jo Campbell:
American SalvageWilly Vlautin:
The Motel LifeKevyenä kesälukemisena tuli kahlattua läpi James Joycen Ulysses Leevi Lehdon suomennoksena. Nyt sattuu aivoon.
Vin Packer:
5:45 to SuburbiaAmericanan kartoitus à la Vlautin jatkui: