Eipä paljon jää aikaan lukemiseen vaikka kirjastossa olen töissä. Viime aikoina olen lähinnä naureskellut Sakain Usagi Yojimboille.
Elokuva-alan lehdistä tulee luettua lähinnä nämä tutut ja turvalliset Sight & Sound sekä Filmihullu.
Tuo Paloheimon kirja seksistä, väkivallasta sun muusta tuli myös lukaistua. Ihan mielenkiintoista faktaa oli joukossa vaikka todellisuudessahan tuo kirja oli vain valistava opus jokaiselle huolestuneelle vanhemmalle. Sanoma oli selvä: "Älkää yniskö elokuvatarkastajille, sulkekaa ite se telkkari."