iljalumpsis (25.5.2005 20:19)Ja päivitystä League-sarjiksiin; uusi juttu pitäisi tulla DC: ltä tämän vuoden lopulla, sen jälkeiset sarjat tulevat sitten ulos Top Shelfiltä, koska Moore on niin vittuuntunut DC: hen (ja sanoutunut irti kaikista tulevista leffaprojekteista, haukkui V For Vendettan käsiksen totaalisesti)).
Ok, hauska tietää. Saan nämä sitten luettua joskus 2012, heh.
Koitetaas laittaa tuo spoileritageihin, vaikkei nyt kovin paljastavaa olekaan: