28.7.2008 17:25
Onkohan kukaan tutustunut Nabokovin muihin romaaneihin, löytyykö suosituksia?
Naurua pimeässä
Silmä
Sebastian Knightin todellinen elämä
Kuningas, rouva, sotamies
Nämä ainakin ovat muistikuvani mukaan hyviä. "Pale Fire" on ollut iät kaiket pakko lukea-listalla, mutta en ole uskaltanut vielä tarttua siihen...
Naurua pimeässä kannattaa ainakin lukea, muistaakseni toi nimi viittaa elokuvissa käymiseen. Silmä on myös hyvä mutta Sebastian Knight jäi kesken, tuntui liian artsyltä.