2.11.2008 23:49
DVD:
247. Emergency Squad. Tuhti tähtikaarti, löperö tarina.
Digiboksi:
248. Ganes. Ok.
249. Cube 2. Sii smitä ihmettä nää "efektit" oikein olivat
DVD:
The War Zone 10/10
230. Francis Ford Coppola:
The Godfather Part III (Blu-ray) ****172. Kitamura:
The Midnight Meat Train (2008) **203.
The Murder SecretTaken
Tämähän oli just sitä mitä traileri lupasikin, eli Liam Neeson vigilante hengessä. Mulle toimi hyvin muutamista typeryyksistä huolimatta. Paikka paikoin aika nihilististä menoa.
Taken
Tämähän oli just sitä mitä traileri lupasikin, eli Liam Neeson vigilante hengessä. Mulle toimi hyvin muutamista typeryyksistä huolimatta. Paikka paikoin aika nihilististä menoa.
Linklater:
Waking Life (tv) **Taken
Ei taida olla teatteriin tulossa. Joko levyjulkaisu löytyy?
Ilmeisesti jostakin päin löytyy, koska on julkaistu jo aika monessa paikassa ympäri maailmaa. Jenkki ensi-ilta on tammikuussa.
Marc Forster:
Quantum of Solace (35mm) ***Ted Kotcheff :
Switching Channels (1988) **½Onneksi tuli nähtyä Darabontin kelvollinen The Mist ennen kuin katsoin Stephen Kingin luottopojun Mick Garrisin ohjaaman
Desperationin. Desperationin jälkeen oli sellainen fiilis, etten katso enää koskaan yhtään kauhun kuninkaan sepustuksiin perustuvaa elokuvaa, sen verran hirveää jälkeä Desperation on. Pahin asia ei siis suinkaan ole Garrisin mielikuvitukseton ja lattea ohjaus, vaan Kingin kynäilemä tusinatarina, joka ilman kirjailijan nimeä olisi tuskin päätynyt edes tieteiskanavien halvalla kyhättyihin kauhusarjoihin. Alku yllätti kyllä mukavalla tunnelmallaan Ron Perlmanin kurmottaessa viattomia tielläliikkujia, mutta ei sitä valitettavasti kauaa kestänyt.