25.1.2008 07:12
27. Brian De Palma:
Carlito's Way (HD DVD) *****Täydellinen. Elokuva.
27. Brian De Palma:
Carlito's Way (HD DVD) *****Öööh missäköhän helvetin kaupungissa I'm Not There tällä hetkellä menee? finnkinon paskasivuilta on vaikea löytää infoa. Ei mene Helsingissä eikä Tampereella. Joopa joo. Hyvä Finnkino!
Öööh missäköhän helvetin kaupungissa I'm Not There tällä hetkellä menee? finnkinon paskasivuilta on vaikea löytää infoa. Ei mene Helsingissä eikä Tampereella. Joopa joo. Hyvä Finnkino!
Öööh missäköhän helvetin kaupungissa I'm Not There tällä hetkellä menee? finnkinon paskasivuilta on vaikea löytää infoa. Ei mene Helsingissä eikä Tampereella. Joopa joo. Hyvä Finnkino!
Taisi just tippua ohjelmistosta. Eilen tsekkaamani näytös oli käsittääkseni vika ainakin Hesan näytöksistä.
Taisi just tippua ohjelmistosta. Eilen tsekkaamani näytös oli käsittääkseni vika ainakin Hesan näytöksistä.
Jep, eipä sitä näy enää tuolla Ohjelmistossa-sivullakaan. Mutta onneksi Tali-Ihantala sentään pyörii joka kaupungissa.
Edwards:
That`s Life!Tänään lopultakin
We Own the Night. Eihän se tarina niin kummallinen ollut mutta näyttelijät oli minun makuun ( se ennestään tuntematon latinalaistyttö todella hyvännäköinen, oikeasti tähtiainesta) ja kuvapuolen rujous teki tästä aika hyvän elokuvan.Park:
Welcome to Dongmakol **½014. Suzuki:
Gate of Flesh (1964) ***Wing: The Odd Couple ****
En ole Sammon old schoolien suurin ystävä, mutta Odd Couplesta olen aina pitänyt. Sammo ja Lau-Kar Wing vetävät mahtavat tuplaroolit keihään ja miekan vanhoina mestareina sekä näiden nuorina oppilaina (nuori Sammo vanhan Wingin oppilaana, ja toisin päin).
Joo luulin sen olleen Vain Finnkinon ohjelmistossa. NYTistähän toi olisi selvinnyt.
Wing: The Odd Couple ****
En ole Sammon old schoolien suurin ystävä, mutta Odd Couplesta olen aina pitänyt. Sammo ja Lau-Kar Wing vetävät mahtavat tuplaroolit keihään ja miekan vanhoina mestareina sekä näiden nuorina oppilaina (nuori Sammo vanhan Wingin oppilaana, ja toisin päin).
Ehkä epäoleellinen huomautus, mutta se on Lau Kar-wing ja Lau on sukunimi, Kar-wing etunimi (tai Liu Chia-yung, tosin itsekin olen epäloogisesti tottunut käyttämään veljestään Liu Chia-liang ‑nimeä Lau Kar-leungin sijaan mutta nuoremmasta Liusta kantonilaista (?) muotoa Lau Kar-wing...).