Höh... Tämäkin Topic alkaa kuolla pystyyn. Olisi niin kiva lukea, mitä ihmiset katsovat.
Saw 2: No pöh. Tylsää. Edes ansoihin ei oltu enää panostettu. Tämän kuitenkin jaksoi katsoa loppuun.
Invasion U.S.A: Ensimmäin näkemäni Chuck-leffa. Todella viihdyttävä! Jotenkin rehellisellä tavalla vammanen. Sinko käy kaikeinlaiseen käyttöön, eikä sitä edes tarvitse välillä ladata! Lopussakaan ei turhia koreiltu.
Das Experiment: Ahdistava ja mielenkiintoinen tutkielma ihmismielestä. Silti minulle jäi jotenkin tunne, että elokuvan loppua kohti alkoi näkyä vähän liikaa "jännityselokuvamaisia" juonenkäänteitä. Luulen, että ihan todelliset tapahtumatkin olisivat olleet tarpeeksi pelottavia (tämä elokuva siis pohjautuu tositapahtumiin).
Naked Lunch: En oikein ymmärtnyt tätä elokuvaa, joten on ehkä parempi, etten sano siitä paljon. Jotain huumeista ja kirjoittamisesta.
The Texas Chain Saw Massacre: Pahaa menoa Texasissa. Jotenkin petyin, kun tämä ei enää ahdistanut minua niin paljon kuin ennen. Kuuluu kuitenkin kauhuleffojen kärkeen ainakin sen perusteella, mitä olen itse, tosin aika vähäisessä määrin, kauhua nähnyt.
Kiinassa syösään koiria: Uskomattoman hauskaa mustaa huumoria!
Analyze this: Ihan hauska. Aika sokerinen, mutta tietyllä tavalla ihan lämminhenkinen.
Ken Park: Hollywoodin kyrpä-palkinto! Shokkiarvo tuli lähinnä Hollywoodille epätyypillisestä runsaasta paljaasta miespinnasta, mutta muuten aiheiden käsittely oli aika perussettiä. Lämminhenkisin kohtaus koko elokuvassa oli kaverusten kimppakiva ‑kohtaus, joten siitä voi jo päätellä paljon.
Amistad: Ei oikein herättänyt tunteita puolesta eikä vastaan. Hollywood-sentimentaalisuudella kuvattuja raskaita ihmiskohtaloita. En kuitenkaan tylsistynyt.
Clockers: Kuvaus slummien karusta elämästä. Katsoin mielenkiinnolla, mutta elokuva ei jättänyt jälkeensä mitään elämää suurempaa. Perushyvä leffakokemus.