Aloitin Yakuza 3:n eilen. Toistaiseksi ollut symppis yhdistelmä orpolasten hoitoa ja satunnaista katuväkivältaa (Street Punks!).
Graafisesti nätti peli. Yksi Okinawalainen yakuza näyttää viiksekkäältä Kitanolta.
Aloitin Yakuza 3:n eilen. Toistaiseksi ollut symppis yhdistelmä orpolasten hoitoa ja satunnaista katuväkivältaa (Street Punks!).
Olisiko kellaan heittaa nopeasti suosituksia bullet curtaineista boksille ja ps3:lle mita kannattaisi japanista roudata. Boksille tarvitsisi olla aluevapaata tavaraa. Mushihime-sama futari 1.5 on jo hankittu.
Olisiko kellaan heittaa nopeasti suosituksia bullet curtaineista boksille ja ps3:lle mita kannattaisi japanista roudata. Boksille tarvitsisi olla aluevapaata tavaraa. Mushihime-sama futari 1.5 on jo hankittu.
X360:lle taas ainoa MHSF:n lisäksi region vapaa taitaa olla Espgaluda II Black Label (jonka Limited Edition on region lockattu!). Eli sen normi-edition kannattaa tuoda.
Jos tuon tyyppiset pelit puhuttelevat, niin melkein kannattaa harkita sieltä halvan japsi-xboxin tuomista kotiin, ja samalla napata mukaan jotain tyyliin Ketsui, DeathSmiles 1-2, Otomedius, Shooting Love 200x, Mamoru-kun wa Norowarete Shimatta, Raiden IV, Raiden Fighters Aces, Shikigami no Shiro III.
Nyt on pari päivää ihmetelty noita japanin ostoksia. Mushihime-sama on jotain ihan päättömän vaikeaa. 1.5 moodi ihan original vaikeustasolla on niin armoton, että välillä pelinautinto on kaukana ja usko omiin pelikykyihin on melkoisella koetuksella. Novice vaikeustason sentään pääsin melkein läpi yhdellä kolikolla, mutta ihan vihonviimeinen ammusryöppy osui ja upotti ne haaveet. Arrange moodi onkin sitten puhtaassa älyttömyydessään ihan huippu. Ammusta lentää kohti niin helvetillisellä intensiteetillä, että vastaavaa ei ole tullut ikään vastaan. Varsinkin kun vetää vaikeustason tappiin ultraksi. Fiilikset olivat katossa kun parin päivän tahkoamisen jälkeen pääsin ultralla ensimmäisen kentän lävitse kertaakaan jatkamatta, no se ilo ei jatkunut kauaa seuraavalla tasolla.
Osallistun keskusteluun: pelikoneita löytyy itseltä
NES, SNES, Retro Duo (edellemainittujen fuusio/famiclone), Famicom, Sega Saturn, Playstation 2 ja Nintendo Gamecube.Yakuza ‑sarjan spinoff tulossa:
Hankin viimein Uncharted 2:n ja onhan se aivan pirun hyvä. Peli on just sellainen kuin Indiana Jones 4:n olisi pitänyt olla.
Ostin GTA: San Andreas pelin PC:lle noin viikko sitten kun tämän bongasin Anttilasta 9,99€ hintaan. Hakkasin tämän läpi viikossa, sen verran koukuttava oli. Olen tämän joskus aikoinaan läpäissyt myös PS2:lla mutta en muistanut pelistä juuri mitään. Kaikki on tehty esimerkillisen hienosti eikä kyllästymistä sattunut missään vaiheessa mikä johti välillä hävettävän pitkiin maratonsessioihin. Hienosti kirjoitettu ja erityisesti radiojuonnot saavat plussaa: kantriradio K-Rosen ("K-Rose – when love shoots you in the back and steals your horse") juontaja on aivan hervoton epäonnisella elämällään. Eikä tähän ole vielä kyllästynyt pääjuonen loputtuakaan. Pitääkö sitä GTA IV:sta varten oikeasti hankkia se Xbox 360?
[color="#FF0000"]Varoitus: Suomalaisen Housemarquen (Super Stardust HD) uusi PS3 peli Dead Nation. Siitä ei ole nyt julkaisun jälkeen paljoa puhuttu, koska pelaajat eivät ehdi tehdä muuta kuin silmät punaisina lahdata vyöryviä zombiemassoja tuntikaudet putkeen. Ei syömistä, ei nukkumista... Itse en ole ollut näin pahasti koukussa sitten 80-luvun crack putken jälkeen! Zombiepelejä on riittänyt tänä vuonna riesaksi asti, mutta Dead Nation erottuu massasta koska siinä on tehty kaikki oikein.
Wiin
GoldenEye 007 tuli ostettua ja nyt läpi pelattua. Alkuun olin vähän skeptinen että miten FPS-peli toimii Wiillä mutta huh huh! Tämä oli kyllä loistava alusta loppuun. Tarina on alkuperäisestä GoldenEye-pelistä ja elokuvasta tuttu, tosin 2010-luvulle päivitettynä. Tämä tarkoittaa että pahisten motiivit ovat vähän muuttuneet, ympäristöt sekä Bondin menetelmät modernisoituneet ja Brosnanin sijasta pääosassa heiluu Daniel Craig. Itse peli on tehty Bond-elokuvista tutulla rakenteella, aina alkutekstejä edeltävästä prologista alkaen. Kontrollit olivat hunajaisen sulavia ja tulitaistelut saivat adrenaliinin virtaamaan mukavasti. Suurimman vaikutuksen teki kuitenkin pelin ulkoasu, joka oli häikäisevän hieno (Wii-peliksi siis, tosin minulla ei pahemmin kokemusta PS3 tai Xbox360 peleistä ole, joten joku kultasilmä voi olla toista mieltä). Tekijät olivat todella pistäneet tekniikan äärilleen ja muutaman hienon teknisen sekä graafisen huijauksen avulla peli oli massiivisempi kuin mitä alkuun osasi odottaa. Suosittelen ehdottomasti ja lopputekstien jälkeen lupailtiin jo jatko-osaakin.Wiin GoldenEye 007 tuli ostettua ja nyt läpi pelattua. Alkuun olin vähän skeptinen että miten FPS-peli toimii Wiillä mutta huh huh! Tämä oli kyllä loistava alusta loppuun. Tarina on alkuperäisestä GoldenEye-pelistä ja elokuvasta tuttu, tosin 2010-luvulle päivitettynä. Tämä tarkoittaa että pahisten motiivit ovat vähän muuttuneet, ympäristöt sekä Bondin menetelmät modernisoituneet ja Brosnanin sijasta pääosassa heiluu Daniel Craig. Itse peli on tehty Bond-elokuvista tutulla rakenteella, aina alkutekstejä edeltävästä prologista alkaen. Kontrollit olivat hunajaisen sulavia ja tulitaistelut saivat adrenaliinin virtaamaan mukavasti. Suurimman vaikutuksen teki kuitenkin pelin ulkoasu, joka oli häikäisevän hieno (Wii-peliksi siis, tosin minulla ei pahemmin kokemusta PS3 tai Xbox360 peleistä ole, joten joku kultasilmä voi olla toista mieltä). Tekijät olivat todella pistäneet tekniikan äärilleen ja muutaman hienon teknisen sekä graafisen huijauksen avulla peli oli massiivisempi kuin mitä alkuun osasi odottaa. Suosittelen ehdottomasti ja lopputekstien jälkeen lupailtiin jo jatko-osaakin.