Mitä elitistit pelaavat?

Ehetyz 21.2.2006 18:27

Breakdown läpi, oli kyllä päräyttävintä settiä aikoihin, vaikka hermot menivätkin monessa kohtaa. Uudestaan vaan vääntämään läpi.

dribble.gif
Dotcom 21.2.2006 19:57

Mikä on realistisin/paras NHL managerointisimulaatio PC:lle? (tai mäkille?) Onko sellasia edes?`Eli siis haluaisin myydä jas ostella pelaajia, en itse "pelata" sitä peliä. Auttakaa joku.

psilocybianth 21.2.2006 23:00
Dotcom ( 21.2.2006 19:58)
Mikä on realistisin/paras NHL managerointisimulaatio PC:lle? (tai mäkille?) Onko sellasia edes?`Eli siis haluaisin myydä jas ostella pelaajia, en itse "pelata" sitä peliä. Auttakaa joku.

Varmaankin East side hockey manager.
Rikhard 22.2.2006 16:31

Nyt ei mene mikään täysin putkeen. Törmäsin DS:n Castlevaniaan pari päivää sitten Prismassa ja hinta oli kevyet 56,90. Oon DS:n kanssa tottunut tuollaiseen maksimissaan 39 euron hintaan, joten jäi tuo Castlevania nyt ainakin mietintämyssyn alle.

Sitten toinen murheenkryyni, PC:n Peter Jackson's King Kong. En ole varmaan koskaan pelannut FPS:ää yhtä surkeilla kontrolleilla. Konsolilla tämä varmaan menee ja toimii padilla kivasti, mutta PC:llä hiiriohjaus on jotenkin uninen, eikä hahmo koskaan katsele sinne minne pitäisi, tai käännä katsettaan riittävän nopeasti ja tarkasti. Tunnelma on kohdallaan, peli visuaalisesti upea ja efekti jossa hahmon näkökenttä muuttuu (vauhti)viivoiksi, T-Rexin karjuessa hahmon edessä, on siisti, joten paskat kontrollit onnistuvat harvinaisen tehokkaasti pilaamaan peli-ilon. Myös ensimmäinen osuus jossa pääsee rellestämään Kongilla ja pieksemään lentoliskoja on täyttä paskaa. Riittää eteenpäin namiskan pohjaan painaminen (koska vaikka Kong juoksentelee kapeilla reunoilla, ei Kong voi pudota) ja välilyönnistä puihin loikkiminen, jos Kong lopettaa eteenpäin rynnimisensä yht'äkkiä, onpas mukavaa.

Onneksi en maksanut Kongista mitään, vaan se löytyi pikkuveljen pelihyllystä, koska taitaa jäädä pahasti kesken.

Donkey Konga on avannut meikäläisessä joko rytmitajun, tai sitten olen vain oppinut lyöntejä ulkoa (ehkä oma osansa on lyöntimerkkien vaistomaisella tunnistamisella, eikä tarvi enää pysähtyä miettimään mitä tehdä pinkin ympyrän rullatessa kohti lyöntimerkkiä). Huippuvaikeat Gorilla-tason rummutuksetkin alkavat vaikuttaa jo ihan mahdollisilta.
Ehetyz 22.2.2006 20:51

Pelasin Breakdownin uudestaan läpi, näin erilaisen loppuratkaisun. Sitten takaisin Deus exin pariin.

Fantomas 23.2.2006 11:21

Hakkasin Black- demoa PS2:lle, hyvältä näytti. Ihanaa tulittaa AK-47:lla niin että pöllyää!

Bitnik 23.2.2006 12:49
Rikhard ( 19.2.2006 05:47)
Tästä tulikin mieleeni huippuhauska Zombies Ate My Neighbours, joka oli aikonaan Lucasartsin tuotos Super Nintendolle. Ennen Revolutionin pelikirjastoa netissä, niin suosittelen jokaiselle SNES emulaattorin omistajalle. Ei mitenkään vallankumouksellinen peli, mutta helvetin hauska ainakin noin 10 vuotta sitten.

On muuten aivan loistava peli, jos joku vielä Oikeaa SNES:ia hakkaa niin kannattaa ehdottomasti hankkia ja pelata kaverin kanssa läpi. Paljon viitteitä elokuviin Tremorsista Dawn of the Deadiin.
Ehetyz 23.2.2006 14:17
Bitnik ( 23.2.2006 12:50)
Rikhard ( 19.2.2006 05:47)
Tästä tulikin mieleeni huippuhauska Zombies Ate My Neighbours, joka oli aikonaan Lucasartsin tuotos Super Nintendolle. Ennen Revolutionin pelikirjastoa netissä, niin suosittelen jokaiselle SNES emulaattorin omistajalle. Ei mitenkään vallankumouksellinen peli, mutta helvetin hauska ainakin noin 10 vuotta sitten.

On muuten aivan loistava peli, jos joku vielä Oikeaa SNES:ia hakkaa niin kannattaa ehdottomasti hankkia ja pelata kaverin kanssa läpi. Paljon viitteitä elokuviin Tremorsista Dawn of the Deadiin.

Haha, itse hommasin tuon pelin joskus Super powerin kommenttien innoittamana. Taisivat sanoa peliä "super-vastenmieliseksi".
Yotsuya 28.2.2006 13:17

Parin kolmen tunnin pelisessio ylistettyä Half-Life kakkosta piti sisällään mm. ilmastointiputkissa ryömimistä, viemäreiden koluamista ja höyryputken päällä kävelyä (jos meet höyryn läpi tulee damagea, pitää oottaa höyryämistaukoa). Tuntui siltä että hyvät juoniosuudet ja pelattavuuden piskuiset innovaatiot eivät mitenkään peittoa sitä että tämä on taas vaan sitä samaa putkiräiskintää hitusen paremmassa paketissa vai miten on?

Rikhard 28.2.2006 13:38
Yotsuya ( 28.2.2006 13:18)
Tuntui siltä että hyvät juoniosuudet ja pelattavuuden piskuiset innovaatiot eivät mitenkään peittoa sitä että tämä on taas vaan sitä samaa putkiräiskintää hitusen paremmassa paketissa vai miten on?

En kyllä äkkiä osaa yhdistää viemäreitä ja höyryputkia Half-Life kakkoseen, mutta muistini voi vallan mainiosti pettää, koska alkuvaiheen pelaamisesta on niin pitkään. Tulee pikemminkin mieleen Call of Cthulhun pari osuutta. Eikös siinä alussa pikemminkin hypitä katoilla?

Kyllähän tuo HL2 melkoinen putkijuoksu valitettavasti on. Tosin harvinaisen pätevä sellainen, kunhan peli pääsee kunnolla käyntiin (ja en nyt tarkoita raivostuttavuuteen asti kurottavia ajelukohtia). Seuraa vain silmä kovana
Spoileri
sen mystisen salkkumiehen
toimia, niin juonikin muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi, tosin se vaatii hiukkasen aikaa ja harmaita aivosoluja kehittyäkseen.

Itse oon jumissa, veikkaukseni mukaan, jossain pelin puolivälin jälkeen. Sellainen törkeän vaikea kenttä missä Combinen sotilaita tulee ovista ja ikkunoista, eivätkä pystyttämäni automaattiaseetkaan pysty mua jeesaamaan.

Spoileritagit herkille, vaikka muistelen, että tuollaisen pelisession jälkeen asia on jo selkeä.
netzach 28.2.2006 13:47
Yotsuya ( 28.2.2006 13:18)
Parin kolmen tunnin pelisessio ylistettyä Half-Life kakkosta piti sisällään mm. ilmastointiputkissa ryömimistä, viemäreiden koluamista ja höyryputken päällä kävelyä (jos meet höyryn läpi tulee damagea, pitää oottaa höyryämistaukoa). Tuntui siltä että hyvät juoniosuudet ja pelattavuuden piskuiset innovaatiot eivät mitenkään peittoa sitä että tämä on taas vaan sitä samaa putkiräiskintää hitusen paremmassa paketissa vai miten on?

Tuli pelattua todella intensiivisesti Call of duty 2 läpi ja sen parissa viihtyi todella mainiosti. Sen jälkeen ei meinaa HL2 oikein millään toimia.

Alku on kyllä todella ärsyttävää putkeilua mutta kunhan saa käsiinsä Gravity gunin alkaa hymy karehtia jo huulilla. Pitäs koittaa itsekkin nyt jatkaa että saisi pois koneelta.

Rikulle: kyllä siitä kohdasta pääsee kun pähkäilee vähän ja huomaa että yhtä tykkiä voi pitää Gravity gunilla pystyssä (mun käsittääkseni) ja muita nostaa pystyyn sillä pystyyn. Parempiakin taktiikoita on mutta en kehtaa spoilata.
Rikhard 28.2.2006 13:55
netzach ( 28.2.2006 13:48)
Rikulle: kyllä siitä kohdasta pääsee kun pähkäilee vähän ja huomaa että yhtä tykkiä voi pitää Gravity gunilla pystyssä (mun käsittääkseni) ja muita nostaa pystyyn sillä pystyyn. Parempiakin taktiikoita on mutta en kehtaa spoilata.

Veikkaan, että mun ongelmani siinä on ollut sijoittuminen. Pitäisi rauhassa käydä läpi se alue ja keksiä hyvä paikka
Spoileri
mitä pystyy puolustamaan ja vetäytymään tarpeen vaatiessa suojaan Combinen solttujen kranaateilta. Siinä kohtaa vankilaa kun se on sellainen H muotoinen paikka, jonka toisessa päässä on vielä yks käytävä mistä saa energiat täyteen.
Tosin tallennukset katosivat edellisen kerran kun kone kuoli (muutama viikko HL2:n julkaisun jälkeen) ja nyt olen pelannut vasta kyseisen kentän alkuvaiheille.

Nyt kun on taas ihan uutta rautaa, niin pitäisi melkeen taas kokeilla, jos vaikka saisi vähän korkeamman resoluution käyttöön.
Yotsuya 1.3.2006 18:57

Suositelkaa netistä ilmaiseksi irtoavia 2D avaruusräiskintöjä. Tumiki Fightersiä ja Warning Foreveriä alkaa olla mitta täynnä.

funkstörung 1.3.2006 19:15
Yotsuya ( 1.3.2006 18:58)
Suositelkaa netistä ilmaiseksi irtoavia 2D avaruusräiskintöjä. Tumiki Fightersiä ja Warning Foreveriä alkaa olla mitta täynnä.

rRootage

Every Extend

GunRoar
Romero 2.3.2006 01:57

Vitun Super Bombermanit (SNES) joihin jää koukkuun ihan totaalisesti. 1-3 läpi, nelonen työn alla.