23.11.2005 11:34
FlatOutin pelasin uudestaan läpi ja täytyy sanoa että kyseessä on konsolisukupolven paras autopeli Burnout kakkosen ja Mashedin ohella.
FlatOutin pelasin uudestaan läpi ja täytyy sanoa että kyseessä on konsolisukupolven paras autopeli Burnout kakkosen ja Mashedin ohella.
FlatOutin pelasin uudestaan läpi ja täytyy sanoa että kyseessä on konsolisukupolven paras autopeli Burnout kakkosen ja Mashedin ohella.
Onkos kukaan muuten ehtinyt testaamaan tuota PS2:n uutta Gun ‑peliä? Näyttää asialliselta.
Dosboxilla on onnistunut DOS-pelien pelaaminen ainakin Linuxissa, ja tuosta on Windows-versiokin olemassa.
Dosboxilla on onnistunut DOS-pelien pelaaminen ainakin Linuxissa, ja tuosta on Windows-versiokin olemassa.
http://dosbox.sourceforge.net
Joskus pari vuotta sitten pelailin just ko. peliä ja se toimi juuri siten miten pitääkin, ääniä myöten. (Heh ei auttanut kyllä pärjäämisessä... olen kait kerran onnistunut pääsemään murkkujen luolaan. Sairaalakeikat pilaavat aina kaiken kun sieltä on niin vaikea paeta.)
Onko netzach testannut Far cry: Instinctsia? Ihan piristävä räiskintä josta irtoaa hetkittäin mukavan Apocalypse Now ‑henkisiä fiiliksiä.
Uutta Ufo strategiaa tarjolla. Vieläköhän iskee yhtä kovalla vimmalla kuin ensimmäiset osaset.
En tiedä miten paljon kakkonen ykkösestä eroaa, koska en ole ykköstä pelannut, mutta jonkinlaista samojen ideoiden kierrätystä kakkososassa käsittääkseni on.
Onko netzach testannut Far cry: Instinctsia? Ihan piristävä räiskintä josta irtoaa hetkittäin mukavan Apocalypse Now ‑henkisiä fiiliksiä.
En tiedä miten paljon kakkonen ykkösestä eroaa, koska en ole ykköstä pelannut, mutta jonkinlaista samojen ideoiden kierrätystä kakkososassa käsittääkseni on.
Ykkösessä oli vain isoja murkkuja, mutta kakkosessa oli näitä ihmismurkkuja. Pelimekaniikka, käyttöliittymät yms oli lähes täysin samat, juoni vain eri.
Ei ollenkaan ihmismurkkuja? No sepä harmillista. Kakkosen suola olivat juuri ne muurahaishirviöiksi muuttuvat tuppukylän asukkaat. Muistan hyvin kuinka jännää se oli, kun yhtäkkiä heinähattu alkoi kesken keskustelun huutaa tekstimuodossa "aaaaahhhhrgg". Rauhoittava pimpelipom ‑musiikki lakkasi ja helvetillinen wiiiuwiiiu ‑ääni alkoi voimistua ruudun välkkyessä punaisena.
muurahaisen pääksi, johon kasvoi lisäksi tuntosarvet. " You must DIE, DIE, DIE!", raivosi tämä murkkunaamari leuat naksuen. Tuntosarvet piti sitten äkkiä ampua pyssyllä irti tai muuten oli edessä sairaalareissu. Hitto vie, ettei pelintekijät nykyään pysty keksimään näin nerokkaita ideoita.
Metroid Prime Hunters on muuten rumahko scheisse, mutta musiikit ovat niin jumalaiset että pakko pelata. Miksi DS sitten on hieno laite? Wario Ware Touched! Japsit ovat jo ajat sitten joutuneet omaksumaan pikapelikulttuurin, jossa ei ole aikaa katsoa puolen tunnin animaatioita joka välissä vaan peliaika on käytettävä tehokkaasti. Wario Waren sadat (?) "mikropelit" täyttävät ekologisesti lyhyetkin sessiot. Toivottavasti tämä on mobiilipelaamisen tuleva suunta mieluummin kuin joku 3d-räiskintä.
Prime Hunters toimii muuten langattomana moninpelinä todella hyvin ja on huippuhauskaa ainakin demon perusteella, varsinkin kun se kynäkontrolli toimii yllättävän hyvin. Wario Waressa on muistaakseni noin 180 mikropeliä, jotka kaikki on avattu pelottavan nopeasti.
Ja Nintendon laadunvalvontahan on ollut aivan kuralla N64:n "Quality not quantity" mokailun jälkeen.