Tylsä?? Radan reunoilla ei ole mitään?? Onhan siellä vaikka mitä sälää ja romua, jopa autopinoja. Lehmät aavikolla ei oikein toimisi, ja ihmiskatsojien toteutus on niin vaikeaa ettei siinä kukaan ikinä onnistu muutenkaan (esim. GT HD concept, ihmiset radan varressa eivät edes aina katso autoa kohti vaan jonnekin helvettiin).
Heh... HD conceptissa myös kuuluu joskus jostain etäisyyden päästä moottorin murinaa, tiedä sitten mistä on lähtöisin. Motorstormin tapauksessa, luulisi tällaisen spektaakkelin vetävän edes lähtösuoralla olevan "pääkatsomon" täyteen, kun on muutamia videomonitorejakin radan varrelle tökitty.
Ajotuntumista en tiedä mitään, paitsi että Burnout, Ridge Racer ja Motorstorm ovat hauskempia ajettavia kuin Gran Turismot yms. Eikös kaahaaminen sitäpaitsi juurikin ole korjausliikettä toisen perään? Noh ratilla olisi kiva kokeilla joskus.
Näistä Ridge Racer ja Burnout vievät Motorstormia ajamisen hauskuudessa 6-0 kun on kyse kevyestä arcade-rallattelusta. Molemmissa ainakin tietää itse mokanneensa (no okei, uusimmat Burnoutit ovat välillä tuuripeliä että sen vastaantulijan onnistuu väistämään.) GT on taas täysin toisesta laidasta, eikä sen aina pidäkään olla hauskaa. Tosin mä saan yllättäviä kiksejä sekunnin murto-osien hiomisesta, on kyse sitten GT:stä, Forzasta tai PC:n GP Legendsistä. Ehkä se on sitten jotain masokismia. Kevyt kaahailu on kivaa kun se tehdään hyvin (Burnoutit, Flatoutit ja Mario Kartit), Motorstormin keskinkertaisuus on noin hyvässä seurassa puhdasta huonoutta.
En tiedä kaverilistoista, mulla ei ole yhtään kaveria( Nettipelejä en ehtinyt kokeilla kuin vähän, ja sen perusteella oli aika hauskaakin valita joku isompi truck ja kiilata mopoilijoita kallioon.
Foorumin PS3-omistajat, kertokaahan tunnareita tai lisätkää frendilistaan "kkar" ja "EbolaSyndrome". Tnx!
Rikhard_ tekee työtä käskettyä ja alkaa samalla testailla Resistancea. Kamalan hintaisia heräteostoksia nämä, piti ostaa vain kaljaa ja silakkalaatikkoa, niin mukaan tarttui Devil May Cry 3 ja Resistance.