14.8.2006 16:27
Schaffer:
EuroTrip DVDEn anna itselleni anteeksi vuokratessani tälläistä paskaa. Tuli mieleen kohtaus elokuvasta Dead Bang, jossa Don Johnsonin etsivä Jerry Beck nauraa ja sanoo lääkärille tämän muistuttavan Woody Allenia josta tämä suuttuu pahemman kerran. Se ei välttämättä kerro, että tohtori olisi totinen torvensoittaja vaan, että jossain kulkee huumorinkin raja ja mulla se loppui tätä katsoessa. Olen ylpeä eurooppalainen ja en siedä moista kliseistä tyhmien amerikkalaisten luomaa jonnin joutavaa shittiä.
Harmon: Highwaymen DVD
Elokuvan juonesta viis mutta tässä on replica Plymouth HEMI Barracuda 1968. Replica siksi, että näitä valmistettiin reilusti alle sata ja puolet on jo hautausmaalla joten aitojen arvo on nykyään mittaamaton.
Paljon takaa-ajoja ja hienon näköisiä. Ehkä yksi parhaita V8 soundeja tarjoilee myös elokuvan ääniraita.
Suosittelen, jos persauksissa on V8 poltetta.
Finn: Riot On! DVD
Mitään sanomatonta mussutusta. Mulla ei sanonut firman nimi silloin eikä nyt yhtään mitään. Muistin sentään sen yhden pellen Stillerin talk-showsta ja silloinkin ihmettelin kuka helvetti tuo luulee olevansa.
Parello: The Hillside Strangler DVD
Meni pettymyksen puolella. Odotin kuitenkin elokuvan laittavan kampoihin Van Bebberin The Manson Familylle mutta eihän tämä päässyt edes samaan lähtöruutuun.
Bluth: The Secret of NIMH VHS
Pitkästä aikaa piirretty ja kelpo sellainen. Sympaattiset hahmot ja hyvä animaatio. Plussana vielä hiiret sillä perheeseeni on aina kuulunut lemmikki chinchilloja.