No joo, olen pahoillani että ymmärsit väärin. Hoida mulle hyvää heinää, niin saat anteeksi sen että väitit minun haluavan kieltää futiksen.
Meinaan kyllä jatkossakin kirjoittaa tolviisiin, kun se mielestäni tarkoittaa just sitä mitä meinasin.
No joo, olen pahoillani että ymmärsit väärin. Hoida mulle hyvää heinää, niin saat anteeksi sen että väitit minun haluavan kieltää futiksen.
Oli tosiaan hieno katsoa Suomen maajoukkuepeliä, jossa ei missään vaiheessa kunnioitettu etukäteen nimivahvempaa vastustajaa eikä heitetty peliä läskiksi takaiskujenkaan jälkeen. Tykkään muutenkin tästä seuraavasta fudissukupolvesta, helvetin modernia ja pelaavaa jalkapalloa. En ihmettele, että esimerkiksi Hongan ja Interin veikkausliigajoukkueista oli paljon miehiä tyrkyllä kisoihin. Toivottavasti kehitys jatkuu positiivisena ja saadaan jätkiä ajettua a-maajoukkueeseenkin sisään.
Saksa ja Enkku kohtasivat sitten finaalissa. En jaksanut katsoa mutta, öh, onko mulla ihan sinivalkoiset lasit mutta miten musta tuntuu että suomella käy jatkuvasti kehno tsägä näissä futiksen lohkoarvonnoissa.
Hei, on aika aloittaa motkottaminen suomalaisen yleisurheilun tasosta. Eikö toi O-P nyt saatana saa sitä karsintarajaakaan rikki? Eriksson juoksi ennätyksen, mutta eikö se osaa edes suomea?
Onpa tiukkaa vääntöä kuulakisassa!
Kyllä O-P menee finaaliin!
Kyllä se taitaa olla Ingbergin parasta siirtyä sivuun. Oon kuitenkin yksi niistä, jotka ovat jaksaneet uskoa tähän Ingberg venyy arvokisoissa ‑ajatteluun ja kyllähän se aika pitkälti totta onkin. Tai sitten sen pitää olla vaan sairaana jotta tulee tulosta. Nyt ei pitänyt olla mitään ongelmia eikä keppi lentänyt, ihme selitystä vaan heiton pyörähtämisestä sormista. Kyllä sitä pitäisi jo tuolla kokemuksella hallita homma.
Keskisalo ei ainakaan muuta suomalaisten pidempien matkojen juoksijoiden iänikuista taktiikkaa, jäädään sinne hännille josta sitten viime hetkillä yritetään nousta.
Keskisalo ei ainakaan muuta suomalaisten pidempien matkojen juoksijoiden iänikuista taktiikkaa, jäädään sinne hännille josta sitten viime hetkillä yritetään nousta.
Kas kummaa valmentajana Risto Ulmala. Ja ei sitä nyt tartte tietenkään itse mennä vauhtia kärkeen pitämään myöskään. Mut onhan se kiva olla siellä letkan viimeisenä ja näin valmiiksi kärkeä kymmenen metriä kärjestä. Sitä on sitten kiva kiriä kiinni, kun iskua tapahtuu.
Niin, nevehööd jenkki ja Espanjan Blanco toteuttivat samassa juoksussa päinvastaista taktiikkaa (eli lähtivät alussa kärkeen pitämään vauhtia): molemmat tippuivat finaalista ja jenkki tuli melkein minuutin Keskisalon jälkeen maaliin jääden erän viimeiseksi.
Käy muuten aika lailla hermoille toi Ylen kommentaattori, Mika Lehtimäki vai mikä? Kyllä asiantuntemusta riittää, mutta alkaa vituttaa se kuinka äijä tietää koko ajan mitä kenenkin urheilijan päässä milläkin hetkellä liikkuu ja mitä sen pitäisi seuraavaksi tehdä tai muuten esim. "Powell on murtunut mies" tai jotain vastaavaa.
Hyvää työtä Keskisalolta
Myönnän epäilykseni vääriksi ja annan pisteet Keskisalolle! Hyvä suoritus.
Jep, hieno juoksu Keskisalolta. Kovavauhtisessa juoksussa mainio suoritus ja tulos enemmän kuin mitä uskalsi toivoa. Esim. 8.06:en mies Taher jäi selän taakse. No, tämän illan suomalaisfinaalia odotellessa muihin asioihin: