Urheilukanava

JMustonen 28.4.2006 02:50

Jep. Eto´o on varmasti top-5 pelaajia tältä Champions League kaudella. Todella upeita syöttöjä heitti Milaniakin vastaan ja olihan se maalikin ihan törkeän lähellä. Vituttaa vaan katsella barca fanina kun pienellä sivusiirrolla ois Milanin verkot soinut. Onhan se kuitenkin totta, että näiden maalintekijöiden kuuluukin olla helvetin itsekästä porukkaa. Ei reppu muuten kolise. Barca vie muuten Arsenalia 3-1 ja oikeus tapahtuu vihdoinkin.

biggrin.gif
Korson Antti 29.4.2006 00:54

Kyllä mä aika kiivaasti olen Barcan puolella mutta noi on molemmat hyviä joukkueita

Bitnik 29.4.2006 09:26

Taidan olla ainoa joka ei tykkää Barcasta tippaakaan, vähän samaa sarjaa jonkun Chelsean kanssa, ei sentään ihan niiiin paha.

Arsun puolella, vaikka en lädeistä niin hirveästi pidä. Milan-Juve oli paras finaali!
mjokio 29.4.2006 09:29
Bitnik ( 29.4.2006 09:27)
Milan-Juve oli paras finaali!

thumbdown.gif Ehkä unilääkkeenä...
Korson Antti 29.4.2006 10:49
thumbdown.gif Joo. Samoin Vantaa on viihtyisä, Sedu Koskisen baareissa tapaa fiksuimmat tyypit ja Suomi on oikeasti Ruotsia parempi jääkiekossa
(The Lukewarm.) 29.4.2006 11:39

Olisin luullut, että bittis ymmärtää jotain potkupallon päälle, mutta ei näköjään.

Plissken 29.4.2006 12:00
mjokio ( 29.4.2006 09:30)
Bitnik ( 29.4.2006 09:27)
Milan-Juve oli paras finaali!

thumbdown.gif Ehkä unilääkkeenä...

2:nd that.
Bitnik 29.4.2006 14:18

Haha, eihän se mun vika ole että te pysytte hereillä vain kun joku Ronaldinhon irvinaama kikkailee.

Zzz 29.4.2006 15:12
Bitnik ( 29.4.2006 14:19)
Haha, eihän se mun vika ole että te pysytte hereillä vain kun joku Ronaldinhon irvinaama kikkailee.

Kiva että kikkailee. Mun mielestä hyvä jalkapallopeli koostuu lukuisista hyökkäyksistä ja maaleista, ei sumppupuolustuksesta ja kaatuilusta.

Bittis olkoon eri mieltä, porissa nyt muutenkaan kukaan oikein tunnu ymmärtävän jalkapalloasioita.
Bitnik 29.4.2006 15:17

Viime vuoden finaalissa riitti hyökkäyksiä ja maaleja. Yksi huikeimmista futistrillereistä mitä olen ikinä nähnyt.

Kaikki varmaan jo tietääkin ettei Nelonen näytä enää jatkossa Mestareiden liigaa. Yle on ilmeisesti kiinnostunut ja Viasat näyttää 112 ottelua 125 mahdollisesta. Tähän asti Viasat on näkynyt vain satelliitilla mutta lanseeraavat syksyllä ainakin yhden kanavan kaapeliverkkoonkin ja sieltä pitäisi myös CL näkyä.
Korson Antti 29.4.2006 15:24
Zzz ( 29.4.2006 15:13)
Bittis olkoon eri mieltä, porissa nyt muutenkaan kukaan oikein tunnu ymmärtävän jalkapalloasioita.

Eipä. Vitun jatsikerho koko kaupunki
Vinnie 29.4.2006 15:24

Katsojaluvut taisivat olla n. 200 000, sääli. Ei tästä maasta futismaata saa. Ensin tulee jääkendo ja sitten sopupallo.

Jää tuo Viasat hankkimatta elleivät saa sitä Englannin championshippiä näyttävää kanavaa samaan pakettiin.
Humphrey Bogart 29.4.2006 17:06

En tykkää Barcasta enkä Arsenalista, mutta jos pitää valita niin Arse voittakoon.

Toisaalta ei pitäisi enää kommentoida, koska Mestarien liiga on tänä vuonna katsomisen suhteen ihan paitsioon. Aika vähän sitä on muutenkin enää tullut seurattua, viime vuonna innostui Liverpoolin johdosta. Tosiasia on, että kiinnostus lopahti koko liigaa kohtaan siinä vaiheessa, kun mukaan pääsee joukkueita joltain oman maan sarjan neljänneltä sijalta. Hei, eiks se pitäisi olla Mestarien liiga? Joo joo, Liverpool ei olisi koko liigaan päässytkään viime vuonna, jos tuolla periaatteella pelattaisiin. Tiedän, mutta silti. Mestarit pelatkoon Mestarien liigassa, muut tyytyköön johonkin UEFA-cupiin. Mutta mitä enemmän otteluja sitä enemmän fyrkkaa, niinhän se menee. Mun arvostus on vaan koko sarjaa kohtaan vuosien varrella laantunut, kun kaiken maailman keskinkertaiset joukkueet pääsee tonne pelaamaan.
k-mikko 29.4.2006 19:25
Humphrey Bogart ( 29.4.2006 17:07)
Mun arvostus on vaan koko sarjaa kohtaan vuosien varrella laantunut, kun kaiken maailman keskinkertaiset joukkueet pääsee tonne pelaamaan.

Porin Leipuri Pojat voittaa Suomen mestaruuden ja pelaa Champions Leaguessa ja samaan aikaan ManU ei pääse pelaamaan kun jäi kakkoseksi. Välttettäisiin keskinkertaisuuksien pelaaminen?
Humphrey Bogart 1.5.2006 19:56

Pitäisi mennä pudotuspeli-systeemillä alusta asti. Ei mitään tylsiä alkulohkoja, vaan heti tosipelit pystyyn. Muutenkin joukkueet joutuu tahkoamaan vitusti pelejä kauden aikana ja sitten ihmetellään miksi MM-kisoissa pelaajat eivät olekaan terävimmillään.

Asiasta toiseen, voi vittu kun pitää jotain jääkiekon Euro Hockey Tourin pelejä näyttää tv:stä. Voiko ketään kiinnostaa? Melkein yhtä vähän kiinnostaa jääkiekon MM-kisat, no dorkat saa taas fanaattisesti tuijottaa kisoja, onhan ne sentään maailmanmestaruus-kisat. Mitä järkeä noitakin on järjestää Olympia-vuonna, oikein jämäkisojen jämäkisat. Tosipelithän on menossa NHL:ssa.