Unohtakaa jo nuo yleisurheilut.
Paljon mielenkiintoisempaa on tulossa, kun uusi snooker-kausi alkaa
Northern Ireland Trophy-turnauksella. Suorat lähetykset tulee
Eurosport 2:selta. Ilmeisesti Kauppisen Aki ei ole vielä tässä
selostamassa.
Mononen oli kyllä lievä yllätys, vaikka äijää mahdollisena pistesija-miehenä pidettiinkin. Mononen on hyvä esimerkki esim. Evilän tapaan, että itseluottamus on kohdallaan eikä turhia selityksiä anneta. Tavoitteetkin on heti korkealla eikä tyyliin kunhan juoksen oman juoksuni niin ehkä olen alkuerien kuudes.
Tulin juuri kotiin Stadikalta ja aina sieltä saa jonkun asteen vitutuksen kun Suomi pelaa, niin tänäänkin. Eihän tuossa mitään panosta ollut mutta olisi ne sen toisen maalin voinut sentään tehdä. Jos nyt jotain hyvää pitää hakea niin Väyrynen oli oikein hyvä ja toisen puoliajan jälkiosa oikeastaan koko porukalta ihan mallikasta peliä. Ensimmäinen oli aika kaukana siitä
Onneksi muutkin osaavat puppeloida: Belgia nyhjäsi karsintalohkomme avausmatsissa 0-0 Kazakstanin kanssa kotonaan
Mun mielestä Suomella on kasassa jonkin verran heikompi joukkue, kuin esimerkiksi muutama vuosi takaperin. Uusia nuoria pelaajia ei Väyrysen ja Eremenkon jälkeen ole noussut maajoukkueeseen. Hyökkäys on Forssellin vammojen ja Litmasen poissaolojen takia heikentynyt huomattavasti. Hyviä laitapuolustajia Suomella ei ole aikoihin ollutkaan, siksi ihmetyttää tuo 4-4-2 jatkuva käyttö. Ilmesesti Toni Kallio oli eilenkin sählännyt jotain. Petri Pasanen ja Hannu Tihinen eivät myöskään ole varsinaisia laitapelaajia.
Onneksi muutkin osaavat puppeloida: Belgia nyhjäsi karsintalohkomme avausmatsissa 0-0 Kazakstanin kanssa kotonaan
Mun mielestä Suomella on kasassa jonkin verran heikompi joukkue, kuin esimerkiksi muutama vuosi takaperin. Uusia nuoria pelaajia ei Väyrysen ja Eremenkon jälkeen ole noussut maajoukkueeseen.
En tiedä onko joukkue oikeastaan muuten kuin Litmasen osalta heikompi kuin parit karsinnat sitten mutta peli-ilo on kadonnut jonnekin ihan kokonaan.
Temehän on ollut maajoukkueen avainpelaajia 90-luvun lopulta.
Mä olen kyllä vähän eri mieltä:
Mä olen kyllä vähän eri mieltä:
04.09.1999 Saksa 1-2 Helsinki EM-karsinta 90 min.
Katsoisin Temen aikakauden alkaneen tuosta enkä miehen olevan Väykän tai Jerjamenkan jälkeen tulleita. Mutta ihan miten vain..
Koskas Teemu alkaa olla pelikunnossa?