Urheilukanava

Antti Tohka 27.2.2006 09:35
pallonaama ( 27.2.2006 09:32)
Janne Timonen ( 27.2.2006 07:47)
Ratkaisen Rubikin ja muutkin kuutiot alle kymmenessä sekunnissa.

No ei sitten mitään. Mites piin desimaalit?

Kävin kokeilemas curlingia pari vuotta sitten ja oli yllättävän vaikeaa edes löytää tukevaa heittoasentoa ja kivetkin tuntuivat liukuvan minne sattuu. Mutta luontainen kehonhallintani on ollutkin aina vähän niin ja näin. Raportoi sitten miten kävi, ok?

Kalevi, kuvaa show videolle. Nyt kyllä nauru maittaisi.
Janne Timonen 27.2.2006 14:26

Ilmeisesti olette ihan oikeasti siinä uskossa, etten muka osaisi liu'uttaa kiveä jäällä ja hinkata harjalla? Tai sitten se on vain kateutta, kun minä olen luonnostani hyvä kaikissa urheilulajeissa.

edit: 25.3 on kait Oulunkylän kurlinkikeskuksessa harjanheiluttajaiset. Saakohan sieltä kaljaa?
Plissken 27.2.2006 15:14
Janne Timonen ( 27.2.2006 14:27)
edit: 25.3 on kait Oulunkylän kurlinkikeskuksessa harjanheiluttajaiset. Saakohan sieltä kaljaa?

Paikan huoltofasiliteettien taso on samaa luokkaa kuin kesimääräisesä parkkihallissa, mikä on muutenkin lähin vertailukohta tolle mestalle. Mutta itse laji oli yhden kokeilukerran perusteella ok. Muistahan ottaa omat eväät mukaan.
Bad Rain 27.2.2006 18:48
Klippi Romanian kiekkoliigan finaalista v.2000. Taitokiekkoa.
Janne Timonen 28.2.2006 21:06

Jahas. Kaveri jonka piti varata rata ilmoitti, että ehkä toukokuussa pääsisi kurlaamaan. En edes pettynyt pahasti takaiskusta. Pitänee pysytellä taskubiljardissa.

Janne Timonen 1.4.2006 14:05

Tänään lähtee curlhinkikivi pesään.

Janne Timonen 1.4.2006 21:56

Oli oikeastaan yllättävän siistiä.

Bitnik 1.4.2006 22:52

Luulin että tarkoitit curlingin mm-kisoja jotka alkoiva tänään. Suomella on niin varamiehinen jengi ettei mitään mahdollisuuksia taistella mitalipeleistä.

Janne Timonen 2.4.2006 01:36
Bitnik ( 1.4.2006 22:53)
Luulin että tarkoitit curlingin mm-kisoja jotka alkoiva tänään. Suomella on niin varamiehinen jengi ettei mitään mahdollisuuksia taistella mitalipeleistä.

Siitä en tiedä, mutta itse peli oli kaveripoppoolla vasin lystiä puuhaa. Pari ekaa päätyä meni ihan leikkiessä, mutta lopussa oli jo tosi taistot kyseessä. Ratkaisu jäi viimeiseen heittoon. Löylytti kevyesti keilailun.
JMustonen 26.4.2006 22:24

Hyvää peliä. Ilman Samuel Eto'o itsekkeitä ratkaisuja Barca voisi helposti johtaa parilla maalilla. Ronaldinho on todella hyvässä vedossa. Komeaa katseltavaa.

Korson Antti 27.4.2006 00:44

Finaali on se mitä toivoin/odotin, etukäteen vaikuttaa aika lupaavalta

mjokio 27.4.2006 09:34
Korson Antti ( 27.4.2006 00:45)

Totta, Milan finaalissa olisi tarkoittanut 120 minuuttia tarpeettomia pallon siirtoja, ja ratkaisut sitten pilkulta.
Jumbu 27.4.2006 11:15
Korson Antti ( 27.4.2006 00:45)

Sama täällä. Itse asiassa veikkasin juuri tätä finaaliparia kun joukkueita oli 16 jäljellä. Odotan kyllä paljon ottelulta. Huomasi eilisessäkin pelissä, että jopa Barcan pelaajia jännittää kun tulee oikein tiukka paikka. Pallo ei enää liikkunut niin sulavasti, vaan täytyi heitellä mahdottomia palloja ylös ja nurkkiin. Muutama sellainen paikka tuli myös Eto´olle, että normaalissa pelissä olisi verkko heilunut. No, ei sentään vätänyt hutia kuten Belletti.
Red Right Hand 27.4.2006 12:40
JMustonen ( 26.4.2006 22:25)
Hyvää peliä. Ilman Samuel Eto'o itsekkeitä ratkaisuja Barca voisi helposti johtaa parilla maalilla. Ronaldinho on todella hyvässä vedossa. Komeaa katseltavaa.

Toisaalta ilman Didan paria loistavaa vastaantuloa juuri tämä itsekäs Eto'o olisi helposti tehnyt pari maalia, lähinnä oman itsekkään räjähtävyytensä ansiosta.

Hyvä finaali varmaan tulossa. Tässä vaiheessa voisi tietenkin veikata ettei finaalissa pelata ainakaan nolla-nollaa mutta totuushan on se että aina kun esim. studioasiantuntijat veikkaavat "että tässä matsissa tullaan näkemään maaleja" on tiedossa se kuuluisa italialainen voitto. Eli parempi olla ennustamatta mitään tai menee rankuille. wink.gif
Dani 28.4.2006 01:30

Onneks ei oo italialaisia jengejä finaalissa, vaikka joskus Juve ja Milankin on pelannut hyviä finaaleja. Joukkueina ne pelaa liian usein aika tylsää peliä. Eto'o on helvetin hyvä pelaaja, sen muutamat maalit viime viikkoina ja esim viime matsissa upea syöttö Larssonille ja Cafun pimennossa pitäminen on hienoja esimerkkejä. Ehdottomasti maailman kovimpia hyökkääjiä tällä hetkellä.

Loistava finaali, kumpikaan jengi ei vituta. Oon hieman Arsenalin puolella.