FUUCK! Myöhästyin ehkä 20 sekuntia etten saanut lippua perjantai GER-ARG matsiin. Pääsin jo syöttämään salauskoodia, kun ilmoitettiin, että joku oli nopeampi. Voiko vitutukseen kuolla?
Ja jo toistamiseen!
FUUCK! Myöhästyin ehkä 20 sekuntia etten saanut lippua perjantai GER-ARG matsiin. Pääsin jo syöttämään salauskoodia, kun ilmoitettiin, että joku oli nopeampi. Voiko vitutukseen kuolla?
Ja jo toistamiseen!
Meksiko-Argentiinaa lukuunottamatta nämä neljännesvälierät ovat olleet todella paskoja. Todella epäkiinnostavaa fudista.
No toivottavasti se kiinnostaa kun Ghana pudottaa Brasilian.
Heh, olin tsiigaamassa ita-aus ‑matsia jossain urheilubaarissa taalla bucharestissa. Olin ainoa joka oli enemman australian puolella (ainakin siita paatellen etta olin ainoa joka aplooderasi kun italialainen sai punakortin) ja voi vittu sita hillumista kun italialainen kalasti rankkarin. Oli hillitonta katsoa kun jokainen italialainen tiesi tasan tarkkaan mista oli kyse: nolosta filmista – ja silti ne olivat diggasivat ihan kyballa ja lauloivat pelaajan nimea. Kertoo jotain kansan luonteesta varmaan.
Olenko mä ainoa, jonka mielestä italialainen ei filmannut tilanteessa? Mieshän olisi päässyt yksin maalivahtia vastaan, jos ei olisi kompastunut jo harhauttamansa ja ohi liukuneen puolustajan yläkroppaan. Rankkari tuosta ja etenkin pelin tuossa vaiheessa oli toki liian kova tuomio.
Ja jo toistamiseen!
Joillekin on käynyt noin kymmeniä kertoja viime kuukausien aikana. Ei tosin mulle.
No toivottavasti se kiinnostaa kun Ghana pudottaa Brasilian.
Jotenkin osasin aavistaa että Sveitsi-Ukraina olisi just joku junnausottelu joka ei tunnu loppuvan ikinä. Lisäksi valitettavasti Ukraina vielä voitti, Sveitsi olisi ansainnut voiton jo sen takia että joukkueen valmentaja vaikuttaa niin symppikseltä. No, ainakin rankkarikisassa sitten nähtiin todella kylmähermoinen vetäjä, kun se yksi ukrainalainen laittoi löysän keskelle.
Lisäksi valitettavasti Ukraina vielä voitti, Sveitsi olisi ansainnut voiton jo sen takia että joukkueen valmentaja vaikuttaa niin symppikseltä.
Mutta tärkeintähän tänään on että Espanja tiputtaa Ranskan.
Niin, puolustajahan makasi maassa tekemättä mitään kun italialainen päätti juosta ja kompastua häneen.Olenko mä ainoa, jonka mielestä italialainen ei filmannut tilanteessa? Mieshän olisi päässyt yksin maalivahtia vastaan, jos ei olisi kompastunut jo harhauttamansa ja ohi liukuneen puolustajan yläkroppaan. Rankkari tuosta ja etenkin pelin tuossa vaiheessa oli toki liian kova tuomio.
Niin, puolustajahan makasi maassa tekemättä mitään kun italialainen päätti juosta ja kompastua häneen.Olenko mä ainoa, jonka mielestä italialainen ei filmannut tilanteessa? Mieshän olisi päässyt yksin maalivahtia vastaan, jos ei olisi kompastunut jo harhauttamansa ja ohi liukuneen puolustajan yläkroppaan. Rankkari tuosta ja etenkin pelin tuossa vaiheessa oli toki liian kova tuomio.