Urheilukanava

Red Right Hand 31.8.2006 20:10
Yoshua Ben Yosef ( 31.8.2006 18:06)
Nonni, Kuqi pois Puola-ottelusta henkilökohtaisten syiden takia.

Joo, tämä on kait se päivän hyvä uutinen.

Meinaan ei ole eka kerta kun tämä jäbä jää pois lievästi kevyehköin perustein. Viimeksi jäi kun halusi bailata siinä oikeassa kotimaassaan ja nyt sitten siirtoneuvotteluiden takia. Joku pelimies olisi voinut kelata että hyvä suoritus maajoukkueessa voisi pistää boostia myös siirtoneuvotteluihin... noh, eihän mies kentälle mahtuisikaan joten hyvä näin. Kuqin kaltaisten pelaajien roikottaminen jengissä muutenkin nakertaa joukkuehenkeä.
Yoshua Ben Yosef 31.8.2006 20:32
Red Right Hand ( 31.8.2006 20:11)
Nonni, Kuqi pois Puola-ottelusta henkilökohtaisten syiden takia.

Joo, tämä on kait se päivän hyvä uutinen.

Meinaan ei ole eka kerta kun tämä jäbä jää pois lievästi kevyehköin perustein. Viimeksi jäi kun halusi bailata siinä oikeassa kotimaassaan ja nyt sitten siirtoneuvotteluiden takia. Joku pelimies olisi voinut kelata että hyvä suoritus maajoukkueessa voisi pistää boostia myös siirtoneuvotteluihin... noh, eihän mies kentälle mahtuisikaan joten hyvä näin. Kuqin kaltaisten pelaajien roikottaminen jengissä muutenkin nakertaa joukkuehenkeä.

Olis hyvä uutinen, jos Suomella olis vara jättää lopullisesti mies pois joukkueesta. Mutta ei ole. Kuqin pelaajatyyppi on hyödyllinen monessa tilanteessa...

Toinen pallopää, joka on olosuhteiden pakosta joukkueessa on sitten Kallio. Paska hujoppi. Ei pitäis olla mitään asiaa joukkueeseen, mut muitakaan ei ole. Mua ei haittais yhtään, jos vasemmalle puolustajan paikalle kokeiltais vaikka Lampea tai jotain muuta Suomen kentillä näyttöjä antanutta, nopeampaa, hyvää 1-1 ‑pelaajaa. Ohjeiksi vaan et "Pelaa lujaa, älä hyökkää"
Red Right Hand 31.8.2006 21:21
Yoshua Ben Yosef ( 31.8.2006 20:33)
Olis hyvä uutinen, jos Suomella olis vara jättää lopullisesti mies pois joukkueesta. Mutta ei ole. Kuqin pelaajatyyppi on hyödyllinen monessa tilanteessa...

Joo toki siis taitojensa puolesta – tai siis sen tietyn räkämaaliensylkemistaidon puolesta. Mutta kun asenne on koko uran ajan ollut mitä on. Eikä siinä mitään, jos ei maajoukkue kiinnosta niin ei ole pakko tietenkään. On maailmassa monia muitakin pelaajia jotka pistävät seuralle ja henkkoht uralleen enemmän painoa kuin maajoukkueelle.

Mun mielestä futis on kuitenkin asennepeli siinä mielessä että jos pelaaja ei halua olla 100%:sti messissä niin silloin se näkyy paitsi pelisuorituksessa myös koko muun joukkueen suorituksessa. Ja sitten kun muistetaan vielä se haukkumisepisodi...

No, anyway sikäli turhaa jossittelua kun nykykuntoinen Kuqi ei mahtuisi kuitenkaan kentälle. Hyvä jos penkille.

Toi vasemman pakin ongelma on kyllä viddumainen. Harmi ettei Janne Saarisesta ikinä tullut niin hyvää kuin ns. piti tulla.
Yoshua Ben Yosef 31.8.2006 22:26

Ja voi jummijammi etten paremmin sano.

West Ham hankki Tevezin ja Mascheranon... tuli kyllä mulle niin puun takaa. Ajattelin että jos kaksikko Etelä-Amerikasta poistuu on suuntana joko suuret espanjalais- tai italialaisjoukkueet. Jännä nähdä kuinka pojjaat pärjäävät valioliigassa. Tuntuis ainakin että WHamin osakkeet nousi just aika paljon joukkueen mahdollisuuksia ajatellen. Joukkueen pelaajalista alkaa yht'äkkiä vaikuttaa aika kovalta.
SickBoy 1.9.2006 10:19
Nonni, Kuqi pois Puola-ottelusta henkilökohtaisten syiden takia. Perkele. Ihmetyttää toi albaanin sitoutuminen maajoukkueeseen. No ihan ok kuitenkin.

En millään haluaisi Kuqia puolustella, mutta Englannin siirtoikkuna umpeutuu aivan lähipäivinä, joten sopimus uuden seuran kanssa on tehtävä nopeasti, maajoukkuematka olisi viivyttänyt neuvotteluja ratkaisevasti. EDIT: Eli siirtoikkuna taisi itseasiassa umpeutua eilen...

Yoshua Ben Yosef ( 31.8.2006 22:27)
Ja voi jummijammi etten paremmin sano.

West Ham hankki Tevezin ja Mascheranon... tuli kyllä mulle niin puun takaa. Ajattelin että jos kaksikko Etelä-Amerikasta poistuu on suuntana joko suuret espanjalais- tai italialaisjoukkueet. Jännä nähdä kuinka pojjaat pärjäävät valioliigassa. Tuntuis ainakin että WHamin osakkeet nousi just aika paljon joukkueen mahdollisuuksia ajatellen. Joukkueen pelaajalista alkaa yht'äkkiä vaikuttaa aika kovalta.

Jep, West Ham kuului jo viime kauden yllättäjiin tullen sarjataulukossa lopulta muistaakseni yhdeksänneksi pelaajamateriaalilla, joka ei ainakaan omasta mielestäni ollut kovinkaan vahva. Nyt joukkue on vahvistunut juuri tuolla yllä olevalla kaksikolla sekä mm. entisellä Chelsean hyökkääjä Carlton Colella, joten on kiinnostavaa nähdä kuinka tuleva kausi sujuu,
Martin 1.9.2006 11:46

Oonko mä ihan sokea vai eikö tuo lauantain matsi tosiaan tule mistään muualta kuin Canalilta? Tarkoitus oli, että ei menis baariin tänä viikonloppuna, mutta taitaa olla kuitenkin pakko.

k-mikko 1.9.2006 11:50
Martin ( 1.9.2006 11:47)
Oonko mä ihan sokea vai eikö tuo lauantain matsi tosiaan tule mistään muualta kuin Canalilta? Tarkoitus oli, että ei menis baariin tänä viikonloppuna, mutta taitaa olla kuitenkin pakko.

Baariin baariin. Canal+ osti oikeudet Suomen maajoukkueen pelien televisiointiin.
Red Right Hand 2.9.2006 10:50

Jyrä tänä aamuna nelosella: 4-4-2, toinen kärki ylempänä.

Juho Rantalan mukaan tämä tarkoittanee sitä että Johansson ja Litti kärkiparina ja Miklu penkillä. Saas nähdä. Itse ainakin näkisin mielelläni tuon yhdistelmän.
Bitnik 2.9.2006 11:31

Tänään matsi ja Futisforum meni eilen illalla kumoon

biggrin.gif

Kurwa!
Yoshua Ben Yosef 2.9.2006 12:06

Bundesliiga alkaa Urheilukanavalla syys-lokakuun vaihteessa. Ja Serie A kuuluu myös tarjontaan. jos se enää ketään kiinnostaa. Minua kiinnostaa ainakin.

Bitnik 2.9.2006 16:19

Urheilukanava aloittaa serie a-lähetykset ensi viikon sunnuntaina klo 21.30 ottelulla Torino-Parma. Mainio valinta, mukava nähdä granatan eka matsi serie a:ssa vähään aikaan.

Bitnik 2.9.2006 22:21

47' Serbia 0 – 0 Azerbaijan

45' Poland 0 – 0 Finland

Hyvin mielenkiintoiset tilanteet. Taistelkaa pojat flame.gif
Bitnik 2.9.2006 23:55

Yksi kaikkien aikojen Suomen voitoista! Eipä olisi parempaa avausta näille karsinnoille voinut kuvitellakaan. Upean varmaan peliä Suomelta, aina rokotetiin kun hirvittävän epävarmasti pelannut Puolan alakerta munaaja-Dudekin johdolla haparoi. Alpeilla nähdään!

Sportsissa, Chelskissä ja muissa sporttipubeissa oli varmasti aivan huikea fiilis, samoin niillä 400-500 suomalaisella jotka byzogdzdzdkiin lähtivät busseilla ja lentokoneilla.
Zzz 3.9.2006 00:15

Ihanaa leijonat ihanaa! Väyrysen maali oli mielettömän kaunis.

Red Right Hand 3.9.2006 00:50

Joo, eläköön jällleen kerran uusi paitsiosääntö! Mähän olen aina tykännyt siitä! Ja Jerelle kaikki kunnia hienosti hankitusta rankista. Niin sitä pitää. Kuka vielä kehtaa selittää että filmaajat ovat futiksen syöpä? Emmä ainakaan. Hyvältähän nekin maalit tuntuu kun oma joukkue niitä tekee.

biggrin.gif