Macho-taipumaton nies on GERIT hollywood Series
Palkkionmetsästäjät Harley
Cavalry Command Frekvensia
Pelkojen Linna Videotime
Korkeat panokset Videomark
Kauhun Kiskot Wolftracks
Macho-taipumaton nies on GERIT hollywood Series
ssbilly (17.10.2014 10:04)Macho-taipumaton nies on GERIT hollywood Series
Palkkionmetsästäjät Harley
Cavalry Command Frekvensia
Pelkojen Linna Videotime
Korkeat panokset Videomark
Kauhun Kiskot Wolftracks
Jees, meni Macho Callahanit ja Taipumattomat miehet sekaisin. Tuo Geritin Macho lienee edelleen arvossaan. "Palkkionmetsästäjät" lienee ainakin sellainen 20 euron nauha olevan, asiaa auttaa vielä jos kasetti on "Made in U.S.A." tai "Made in Japan". "Cavalry Command" 4-5 euroa. "Pelkojen linna" meni elokuussa 4 eurolla "Made in Finland"-nauha. "Korkeat panokset" ei ole kelvannut kenellekään 6 eurolla. Pyörinyt Huudossa jo useamman kuukauden ajan. "Kauhun kiskot" 2-3 euroa.
Tällainen setti ruotsikasetteja (+ tuo yksi suomalainen) osui tänään kirpputorilla silmään. En tiedä ruotsalaisista kaseteista mitään. Onko nuo sateenkaarikantiset kysyttyjä?

Noille olisi varmaan jonkun verran kysyntää Ruotsin puolella. Kannattaa varmaan diilata esim. Ruotsifoorumille filmsamling.se. Itse maksaisin tuosta setistä 50 euroa + postituskulut jälleenmyyntitarkoituksessa, koska noissa näyttää olevan monessa alkuperäiskotelot.
Harvinaisin noista on "The Sweet Body of Deborah/En röst i mörker". Tosta sai joskus 1000 SEK mutta ehkä nykyään 500 SEK jos on tuuri.
giallohunter (10.11.2014 11:02)Harvinaisin noista on "The Sweet Body of Deborah/En röst i mörker". Tosta sai joskus 1000 SEK mutta ehkä nykyään 500 SEK jos on tuuri.
Taisi hinta tippua DVD-julkaisun myötä. Eiös tuo ollut juuri Ruotsissa kiekolla julkaistu?
On joo, julkaisu sisältää myös suomitekstit. Kuvanlaatu on tosin aika huono.
Nashville Tennesseessä on aivan mahtavat countrymusat! Luultavasti aika harvinainen koska ei ole saatavana DVD:llä. Hinnasta tosin ei ole muuta tietoa kuin että maksoin leffasta (Videotragen suomijulkaisu) joskus 90-luvulla muutaman kympin (mk).
Salt Flat Kid (17.11.2014 20:20)Nashville Tennesseessä on aivan mahtavat countrymusat! Luultavasti aika harvinainen koska ei ole saatavana DVD:llä. Hinnasta tosin ei ole muuta tietoa kuin että maksoin leffasta (Videotragen suomijulkaisu) joskus 90-luvulla muutaman kympin (mk).
4-6 euroa tuosta on aina tainnut irrota, kun olen noita Huudossa myynyt.
Nashville, Tennessee Ruotsi sateenkaari vhs mulla oli ebay'ssä myynnissä 2011 ja sain tosta
GBP 9.99.
Tervehdys kaikille
Tuli tuossa yksi ilta luettua tämä koko ketju läpi ja samalla innostuin selaamaan noita vanhempia vhs kasettejani kuvattavaksi, olisi mukava saada niistä jonkinlaista lisätietoa että onko esim.. kuinka arvokkaita, itse kyllä epäilen että suurin osa on ihan euron pari kamaa ja seassa saattaa semmoisia ollakkin koska en kauheesti ehtinyt käymään noita läpi ennenkuin valokuvasin, mutta on siellä ainakin yksi magnum vhs ja joitan muita kiinnostavan näköisiä nauhoja. Itse tulee musiikkia, vinyyleitä, bluray elokuvia ja vähän kaikenlaista muuta keräiltyä mutta ei vhs-elokuvia, joten vhs kaseteista en tiedä oikeastaan mitään joten olisi mukava saada lisätietoa noista..
Tein oman gallerian tuonne aijaa.com sivustolle johon kaikki kuvat latasin, niin ei tarvi montaa linkkiä laittaa.
Kuvat vhs nauhoista löytyvät osoitteesta:http://aijaa.com/a/YkIl9T
EDIT: muistu mieleeni vielä tämä vhs jota ei kuvissa näy eli: http://www.fixgalleria.net/release.php?id=119
mahtaako tuolla olla mitään arvoa?
tonza187 (28.12.2014 22:51)Tervehdys kaikille
Tuli tuossa yksi ilta luettua tämä koko ketju läpi ja samalla innostuin selaamaan noita vanhempia vhs kasettejani kuvattavaksi, olisi mukava saada niistä jonkinlaista lisätietoa että onko esim.. kuinka arvokkaita, itse kyllä epäilen että suurin osa on ihan euron pari kamaa ja seassa saattaa semmoisia ollakkin koska en kauheesti ehtinyt käymään noita läpi ennenkuin valokuvasin, mutta on siellä ainakin yksi magnum vhs ja joitan muita kiinnostavan näköisiä nauhoja. Itse tulee musiikkia, vinyyleitä, bluray elokuvia ja vähän kaikenlaista muuta keräiltyä mutta ei vhs-elokuvia, joten vhs kaseteista en tiedä oikeastaan mitään joten olisi mukava saada lisätietoa noista..
Tein oman gallerian tuonne aijaa.com sivustolle johon kaikki kuvat latasin, niin ei tarvi montaa linkkiä laittaa.
Kuvat vhs nauhoista löytyvät osoitteesta:http://aijaa.com/a/YkIl9T
EDIT: muistu mieleeni vielä tämä vhs jota ei kuvissa näy eli: http://www.fixgalleria.net/release.php?id=119
mahtaako tuolla olla mitään arvoa?
Hupsista! Albumi ei ole julkinen. Aikapommi 0n 2-4 euron nauha.
Oho, näköjään tuo meni sitten automaattisesti yksityiseksi albumiksi, nyt on vaihdettu julkiseksi albumiksi, itse epäilisin että suurin osa noista on jotain 0,50-2e nauhoja ellei kaikki mutta ei siitä haittaakaan ole vaikka ne tänne laittaa näkyville ihan mielenkiinnosta, seassa semmosiakin mitkä on varmasti arvottomia, oli niin kiire kuvata ettei ehtinyt tarkemmin noita lajitella, mutta on siellä muutamia vanhojakin/legenda leffoja seassa mutta tuskin mitään ihmeellisiä nauhoja. kiitos tiedosta Xialong tuon aikapommin suhteen
Noissa on paljon arvonauhojakin seassa. Jos olet myymässä, niin suosittelen Huuto.netiä, niin saat parhaan hinnan kaseteistasi. Painajainen Elm Streetillä nauhasta esim. On maksettu 50 euroakin. Jackie Chanin Kotkan kynnet vai varjokos se oli, on ainakin 25 euron nauha ja paljon muutakin arvokasta siellä seassa oli. Suurin osa kuitenkin alle 2 euron nauhoja.
Xialong (29.12.2014 20:24)Noissa on paljon arvonauhojakin seassa. Jos olet myymässä, niin suosittelen Huuto.netiä, niin saat parhaan hinnan kaseteistasi. Painajainen Elm Streetillä nauhasta esim. On maksettu 50 euroakin. Jackie Chanin Kotkan kynnet vai varjokos se oli, on ainakin 25 euron nauha ja paljon muutakin arvokasta siellä seassa oli. Suurin osa kuitenkin alle 2 euron nauhoja.
Kotkan varjo näyttää olevan Koti kinon versio. Tuskin ihan 25 eur arvoinen.