Sekalaiset arvo, harvinaisuus ym. kyselyt

puutini 23.2.2011 21:20
Lazer ( 22.2.2011 20:14)
kautsi ( 22.2.2011 16:28)
Ei välttämättä löydy kovin paljoa kysyntää, mutta kyllä noista varmaankin ainakin 10-20 euroa saa, ehkä enemmänkin?

No jaa. Eiks nää autoilukassut oo melkeenpä ainoo genre, jolla on vielä jonkunlaista kysyntää kasettikeräilijöiden ulkopuolella. En oo kyllä pitkään aikaan myynyt yhtäkään, etten tiä. Pari vuotta sitten menivät ihan hyvin, mut ei toki ainakaan tota hintahaarukkaa isommalla rahalla.

Täältä löytyisi autokassuille kysyntää. Nuo kaksi Grand Prix-kasettiakin päätyivät minun kokoelmiini. Jos jollakulla on jotakin vanhaa 80-luvun motorsporttia (esim. tuota Grand Prix ‑sarjaa) tarjoa ihmeessä.

Jos löytyy minulta puuttuvia koosteita, en nuukaile maksuissa. Myös kopsut kelpaavat.

aarne.toivo@sastamala.fi
dm_lasse 29.10.2011 18:10

Jäi kipparilta tällainen leffa kuin

Pyöveli käteen niin miten on onko kasetillä enemmän arvoa kuin maksamani 50 senttiä ja onkos kasettia leikattu?
Xialong 29.10.2011 23:49
dm_lasse ( 29.10.2011 18:10)
Jäi kipparilta tällainen leffa kuin Pyöveli käteen niin miten on onko kasetillä enemmän arvoa kuin maksamani 50 senttiä ja onkos kasettia leikattu?

Käypä hinta tuosta kasetista. Jonkinsortin roskaelokuva taisi kyseessä olla, joten ehkä jotain arvoja siltä puolen irtoaa. Arvoahan tuolla ei tosiaan varsinaisesti kuitenkaan ole ja leikkauksia en usko olevan, koska kyseessä on niin halvan budjeti leffa, että mihinkään turhiin veripusseihin tuskin budjetti on riittänyt.
Carson 30.10.2011 03:08

filmin traileri on vallan mainio, tuota voi olla leikattu sen perusteella,

tuo nauha on ollut puolella silmällä hakusessa
flp 30.10.2011 17:34

Nightmare video-invest Beta värikopiokansi mutta kasetti originaali ja katsottu betalla ,oli normikulumista ikäänsä nähden mutta hyvässä kunnossa muutoin, montako lopsallista seteleitä voisi pyytää. Perustelut kelpaa miksi kallis tai halpa, itse maksoin 20€.

yabenots 1.11.2011 12:04

Tälläisistä kaseteista olisin kysellyt, onko perushuttua? Olen myös valmis luopumaan näistä tarjouksista riippuen.

kautsi 1.11.2011 12:11

Noista rankkaisin Cobran kovimmaksi nauhaksi, kyllä minä tuosta ainakin kympin maksaisin jos ei se jo hyllystä löytyisi.

yabenots 1.11.2011 12:15
kautsi ( 1.11.2011 12:11)
Noista rankkaisin Cobran kovimmaksi nauhaksi, kyllä minä tuosta ainakin kympin maksaisin jos ei se jo hyllystä löytyisi.

Näin vähän kelasinkin, että Day of the Cobralla vois ollakin jotain arvoa. Muut taitaa sitten olla halvempaa osastoa.
Jakel 1.11.2011 19:21

Alligator taitaa olla leikattu, Bronxin teurastajat ehkä huonoin italo post-apocalypse ikinä, mutta

Ilmestyskirjan soturit onkin sitten ihan asiallinen . Väittäisin, että samanarvoinen kuin Cobra, kympin tuosta olen joka kerran saanut kun sen olen myynyt.

Ja leffaa katsoessa voi hieman ihmetellä, kuinka Kubrick kopioi tästä kohtauksia FMJ:hin mm. identtinen alkukohtaus. Ja onhan tässä Full Metal Jacketin kouluttajakin täsmälleen samassa roolissa – ehkä ei kuitenkaan yhtä vittumaisena.
Plissken 3.11.2011 15:48

Onko Mickey Spillane ‑filamistointi Delta Factory (1970) mistään kotoisin ja onko sen julkaisuilla (NCS, Espoon OVS, Svenska Walthers) jotain arvoa?

Xialong 3.11.2011 19:49
Plissken ( 3.11.2011 15:48)
Onko Mickey Spillane ‑filamistointi Delta Factory (1970) mistään kotoisin ja onko sen julkaisuilla (NCS, Espoon OVS, Svenska Walthers) jotain arvoa?

En ole leffaa vielä ehtinyt katselemaan, mutta kyllähän tuolla jotain arvoa ainakin on. NSC ja Espoo varmaan sellaisia 20 euron nauhoja (omaani en tosin niin halvalla ole myymässä) ja Svenskan CineHollywood harvinaisuutensa takia ainakin 50 euron nauha. Itse voin tuosta Svenska Walthersin CineHollywoodista maksaa heti vaikka 100 euroa käteen. Master Videon julkaisu max. 7 euroa.
Plissken 4.11.2011 13:19
Xialong ( 3.11.2011 19:49)
Plissken ( 3.11.2011 15:48)

En ole leffaa vielä ehtinyt katselemaan, mutta kyllähän tuolla jotain arvoa ainakin on. NSC ja Espoo varmaan sellaisia 20 euron nauhoja (omaani en tosin niin halvalla ole myymässä) ja Svenskan CineHollywood harvinaisuutensa takia ainakin 50 euron nauha. Itse voin tuosta Svenska Walthersin CineHollywoodista maksaa heti vaikka 100 euroa käteen. Master Videon julkaisu max. 7 euroa.

Kiitos kommentista. Koppasin nyt Espoon version hyllyyn. Täytyy tutustua pikapuoliin sisältöön.
moska 4.11.2011 13:48

Ei tuo musta kauhean haluttu ole, eri julkaisuina aika tavallinen, paitsi toki toi Svenska Walthers. Myin Terolle pari vuotta sitten NSC-versio muistaakseni vitosella huudossa. Huumeflemarilla oli kanssa aika pitkään hyllyssä.

Xialong 6.11.2011 21:20
moska ( 4.11.2011 13:48)
Ei tuo musta kauhean haluttu ole, eri julkaisuina aika tavallinen, paitsi toki toi Svenska Walthers. Myin Terolle pari vuotta sitten NSC-versio muistaakseni vitosella huudossa. Huumeflemarilla oli kanssa aika pitkään hyllyssä.

Joo jos mustat tuon oikein, niin varman olen sen voinutkin sinulta vitosella ostella. Todennäköisesti kyseessä on kuitenkin ollut minulle tuplakappale, sillä muutenhan tuo olisi ollut hakulistallani varmaan ainakin parillakympillä hakusessa. Pitäisi kyllä jaksaa tuo läpi katsella, kun kerran kyseessä kuitenkin olisi Spillane-filmatisointi.
Exhorder 7.11.2011 17:46

Onko castlevideon Mestari miten kovissa hinnoissa? Ei taida kovin arvokas kyllä olla...