5.7.2010 21:13
Pronssimiehillä ja Slashille voi kysyntää löytyä. Ensimmäiselle ehkä rahallisesti vähän enemmän.
Pronssimiehillä ja Slashille voi kysyntää löytyä. Ensimmäiselle ehkä rahallisesti vähän enemmän.
Slashia on ollut aika paljon liikkeellä, joten 5-10 euroaa saanee vain jos sattuu hiljainen kausi nimikkeen suhteen huutonetissä ja jostain ilmestyy uudenkarhea filippiinitrash keräilijä.
Mulle voi tarjota Slashia, näyttää timangille!
300-400kr
Kohtuu osto, maksoin itse 0,50 eur...

Olikohan tästä muuta kuin se myöhäsempi pikkukoppa, joka oli futuren tai dvd-productionin vai mikä se lafka nyt oli?
Tämän on siis täytynyt ilmestyä samoihin aikoihin, kuin The Octagon, Scanners, The Wax Mask ym. Mutta ihmetystä herättää miksi Future oli ottanut leipiinsä tälläisen torson jota oli valmiiksi leikattu yli 6 minuuttia, kun kuitenkin heillä oli kunnia-asia julkaiasta leikkaamatonta matskua.
ihmetystä herättää miksi Future oli ottanut leipiinsä tälläisen torson jota oli valmiiksi leikattu yli 6 minuuttia, kun kuitenkin heillä oli kunnia-asia julkaiasta leikkaamatonta matskua.
Tämän on siis täytynyt ilmestyä samoihin aikoihin, kuin The Octagon, Scanners, The Wax Mask ym. Mutta ihmetystä herättää miksi Future oli ottanut leipiinsä tälläisen torson jota oli valmiiksi leikattu yli 6 minuuttia, kun kuitenkin heillä oli kunnia-asia julkaiasta leikkaamatonta matskua.
ihmetystä herättää miksi Future oli ottanut leipiinsä tälläisen torson jota oli valmiiksi leikattu yli 6 minuuttia, kun kuitenkin heillä oli kunnia-asia julkaiasta leikkaamatonta matskua.
Olisiko hankitun masterin suhteen mennyt jotain vituiksi koska muistelisin että julkaisun kannessakin julistettiin leikkaamatonta versiota, nolompi juttu.
Mun mielestä tämä tuli samaan aikaan kuin Superstition. Scanners saattoi tulla samaan aikaan, Wax Mask myöhemmin.
DWU:n VET:n päätöspäivä on 4.4.1997, Superstitionin 20.1.1997, Scanner 22.11.96 eli varmaan 97 julkaistu. Wax Mask tarkastettu syyskyyssa. Veikkaisin, että jostain Gorehoundista löytyisi mainoksiakin? Muistelen nimittäin nähneeni kolme edellä mainittua samassa mainoksessa...