19.12.2007 19:45
Kasetin päällä on painatus, jossa mainitaan Video Collection. Alkuteksteissä tais olla joku P:llä alkava lafka.
Kasetin päällä on painatus, jossa mainitaan Video Collection. Alkuteksteissä tais olla joku P:llä alkava lafka.
Tänään tuli divarissa vastaan Damon Wayans & Adam Sandler elokuva Bulletproof, josta tuli mieleen katkera pala menneisyyttä. Miksi en vuokrannut tuota samannimistä Gary Buseyn elokuvaa joskus 80-90 taitteessa vaikka mies olikin silloin yksi suosikeistani. Onko tämä
Bulletproof kasetti oikeasti kadonnut? Mulla ei ole ainakaan havaintoja sitten noiden aikojen. Kasetti oli Transworld Video Oy (w/ "RGB-pattern" covers) hoitoja.Onko tämä Bulletproof kasetti oikeasti kadonnut? Mulla ei ole ainakaan havaintoja sitten noiden aikojen. Kasetti oli Transworld Video Oy (w/ "RGB-pattern" covers) hoitoja.
Tänään tuli divarissa vastaan Damon Wayans & Adam Sandler elokuva Bulletproof, josta tuli mieleen katkera pala menneisyyttä. Miksi en vuokrannut tuota samannimistä Gary Buseyn elokuvaa joskus 80-90 taitteessa vaikka mies olikin silloin yksi suosikeistani. Onko tämä Bulletproof kasetti oikeasti kadonnut? Mulla ei ole ainakaan havaintoja sitten noiden aikojen. Kasetti oli Transworld Video Oy (w/ "RGB-pattern" covers) hoitoja.
Tänään tuli divarissa vastaan Damon Wayans & Adam Sandler elokuva Bulletproof, josta tuli mieleen katkera pala menneisyyttä. Miksi en vuokrannut tuota samannimistä Gary Buseyn elokuvaa joskus 80-90 taitteessa vaikka mies olikin silloin yksi suosikeistani. Onko tämä Bulletproof kasetti oikeasti kadonnut? Mulla ei ole ainakaan havaintoja sitten noiden aikojen. Kasetti oli Transworld Video Oy (w/ "RGB-pattern" covers) hoitoja.
En usko, että on kiven alla tuon löytäminen. Filmtownissa noita pyöri ainakin joskus jaloissa niin paljon, että piti osa nakata jo johonkin nurkkaankin pölyttymään. En tiedä miten paljon tilanne on muutamassa vuodessa muuttunut, mutta jos tuo vielä vastaan tulee niin hoitelen sen sinulle.
Nämä kävelivät vastaan kirpparikierroksella. Onko mitään arvoa tai muuta sanottavaa?
Manaos on sitä hieman vähemmän yleistä Kamras-puolta ja vois olla sellanen hieman alta kympin kasetti. Toistaiseksi katsomatta itellä mutta takakansiteksti on FIx-maailman parhaita.
Huumekolmio on yleinen kassu mutta riemukas elokuva.
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...ll&tot=null
Kohtuullinen kokoelma myynnissä. Kuulemma 500 000 norjan kruunulla lähtis koko setti.
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...ll&tot=null
Kohtuullinen kokoelma myynnissä. Kuulemma 500 000 norjan kruunulla lähtis koko setti.
Eihän se ole kuin n. 62000e!