Rasputinin öistä voisi kiskoa suunnilleen saman verran, jos kasettia vain löytyisi jostain.
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=45841915 Viimeksi huudossa 8,5 e.
Lauri Lehtinen tuota on muistaakseni kaipaillut eli sinnepäin kannattanee tarjota.
Lauri Lehtisen kappale oli kyseessä, joten debaatin siltä osin voi lopettaa. Sinällään alkanut viime aikoina vituttaakin jo tuo myyminen Huudossa, kun kukaan ei enää lähde oikein kunnolla kisaamaan edellä mainitun henkilön kanssa. Persnettoa tulee, kun tuostakin Rasputinin Öistä itse maksoin juuri sen 20 euroa ja nauha oli aivan kuin pakasta vedetty. Taitavat alkaa paremmat nauhat tästä lähtien menemään hintavarauksella, kun ei viitsi suoraankaan tuon hintaluokan nauhoista oikeaa hintaa alkaa lähtöhintana pyytämään.
Mainitaan nyt vielä että itse ostin kasetin Liljeforsilta 7,50 eurolla, joten ei se hänelle ilmeisesti kovin arvokas ollut. Itse lähden aina huutamaan kiinnostavaa kasettia riippumatta siitä kuka vastassa on, eihän sitä toisen rajaa voi koskaan tietää. Välillä on lähtenyt todella kiinnostavia kasetteja naurettaviin hintoihin ja välillä yleistenkin kasettien hinnat menevät järjettömyyksiin, kuten joku Strike Commando 2 25 euroa or so. Mielestäni aika usein vastaan tullut Dog Tags meni välillä yli 20 euron hintoihin ja sitten sai taas vitosella.
Kyllähän sen melkein arvasi ettei Providenzia kakkonen 16 eurolla lähde, mutta pakko oli yrittää.
Tässä Me Tulemme tulee taas Huutoon, jahka saan tuon GoaBoyn kappaleen itselleni. Omassani on pieni repeämä kansilehdessä ja häiritsi hyllyssä liikaa esteettistä silmää.