Sekalaiset arvo, harvinaisuus ym. kyselyt

Goose 5.11.2007 12:04
Lazer ( 4.11.2007 19:13)
Synti (Mistar)

Imdb-keskiarvo aika onneton, mutta ainakin yksi kommentoija on ollut ihan innoissaan. Mikä on elitistinen totuus? Kansikuva taitaa olla napattu Hannie Caulderista.

Mielenkiinto elokuvaa kohtaan nousee sen ollessa Cosmatoksen esikoinen ja ainut miehen elokuva, joka on näkemättä. Aikoinaan tuota sai doublepack DVD:nä Play.comista Hannie Caulderin kanssa. Tarkastin juuri tilanteen ja eipä enää ollut tarjonnassa. Olet siis löytänyt itsellesi tuon Mistarin kasetin?
Lazer 5.11.2007 14:22
Goose ( 5.11.2007 12:05)
Mielenkiinto elokuvaa kohtaan nousee sen ollessa Cosmatoksen esikoinen ja ainut miehen elokuva, joka on näkemättä. Aikoinaan tuota sai doublepack DVD:nä Play.comista Hannie Caulderin kanssa. Tarkastin juuri tilanteen ja eipä enää ollut tarjonnassa. Olet siis löytänyt itsellesi tuon Mistarin kasetin?

Toiset on dvd-miehiä ja toiset on FIx-miehiä.
Goose 5.11.2007 16:00
Lazer ( 5.11.2007 14:23)
Goose ( 5.11.2007 12:05)

Toiset on dvd-miehiä ja toiset on FIx-miehiä.

Jotkut ovat molempia.
Dremez 27.11.2007 23:27

Osaako joku kertoa tästä julkaisusta jotain taustoja tai muuta faktaa? Onkohan kisoja järjestetty useampinakin vuosina? Lienee melko harvinainen?

Jonkinlainen koostetraileri Youtubesta:

http://www.youtube.com/watch?v=ngMoCeRHDE0
Sahhmi 27.11.2007 23:44

^ Arrrgh, olisikohan siskon ex-miehellä vielä tosta alkuperäinen kasetti kansilla tallessa? Mulle on jäänyt vain betakopsu noista "kisoista".

En vielä katsonut tota traileria, mutta kilpailupaikkahan on Kihniön Pyhäniemi ja muistaakseni tossa vielä Keihäsen suunnittelemasta Seksikylästä löpistään... Voisi kysyä tietääkö sukulaiset mitään tapahtumasta enempää, naapuripaikkakunnan juorut kuitenkin ovat varmaan kulkeneet ihan hyvin.
Koston käsi 28.11.2007 01:06

Onko leikattuja? Kommentteja?

Gwendoline – Vaarojen valtijatar (Viiden Tähden Videovaliot)

Tyttövankilan kapinalliset (Thorn Emi)
Bad Rain 28.11.2007 08:47
Dremez ( 27.11.2007 23:28)
Osaako joku kertoa tästä julkaisusta jotain taustoja tai muuta faktaa? Onkohan kisoja järjestetty useampinakin vuosina? Lienee melko harvinainen?

Jonkinlainen koostetraileri Youtubesta:

http://www.youtube.com/watch?v=ngMoCeRHDE0

Mahtavan hienoa kamaa.
Lazer 28.11.2007 18:50
Matti Lehto ( 28.11.2007 01:07)

Eiköhän G. ole leikkaamaton, kuten vuokrakasettikin. En ole nähnyt, mutta on leffalla kannattajansa. TK on ihan kelpo katsottava.
Koston käsi 16.12.2007 22:50

Ostin hiljattain St. Arcangelon nunnat Eldoradon beta-julkaisuna, valitettavasti vain ilman kansia. Olisiko kellään kuvaa/skannia kannesta? Galleria tuntee vain Trixin julkaisun.

Edit: Vai onko kyseessä Trixin julkaisu Eldoradon tarroilla? Eli mitään Eldoradon kansilla varustettua kassua ei ole olemassakaan?
Lazer 16.12.2007 23:03
Matti Lehto ( 16.12.2007 22:51)
Ostin hiljattain St. Arcangelon nunnat Eldoradon beta-julkaisuna, valitettavasti vain ilman kansia. Olisiko kellään kuvaa/skannia kannesta? Galleria tuntee vain Trixin julkaisun.

No toihan on noita Eldoradon Trix-julkaisuja. Ei välttämättä ole ollut liikkellä kuin Eldorado tarroitetulla Trix-kannella, ei omilla. Vrt. Kyttä farkuissa, Himomurhaaja jne.
Koston käsi 16.12.2007 23:04

Just, ehdinkin jo vetää saman johtopäätöksen.

Goldberg 17.12.2007 12:00
Lazer ( 28.11.2007 18:51)
Matti Lehto ( 28.11.2007 01:07)

Eiköhän G. ole leikkaamaton, kuten vuokrakasettikin. En ole nähnyt, mutta on leffalla kannattajansa. TK on ihan kelpo katsottava.

TK näkemättä. Gwendoline sun pitää katsastaa alta aikayksikön niin mä teen toistepäin. Sitten jos on tietoa Haukat Iskevät ja Miljonäärien laiva kaasujen arvosta niin voipi olla, että tuohon tarjoiltuun hintaan saa noita kasetteja hyvin pian yhestä Helsingin leffadivarista. Tai siis jossei Katujen Kuningas ehdi vetää välistä ennen sitä.

ps. toivottavasti minun hienohienohienovaraiset vihjailuni ymmärsi noiden kassujen laillinen haltija.
Lazer 17.12.2007 12:53
Goldberg ( 17.12.2007 12:01)
TK näkemättä. Gwendoline sun pitää katsastaa alta aikayksikön niin mä teen toistepäin. Sitten jos on tietoa Haukat Iskevät ja Miljonäärien laiva kaasujen arvosta niin voipi olla, että tuohon tarjoiltuun hintaan saa noita kasetteja hyvin pian yhestä Helsingin leffadivarista. Tai siis jossei Katujen Kuningas ehdi vetää välistä ennen sitä.

ps. toivottavasti minun hienohienohienovaraiset vihjailuni ymmärsi noiden kassujen laillinen haltija.

Ihme hätäilyä.
Lazer 18.12.2007 19:49

Mulla on GeBe kansissa Horror Expressin hollantikassu. Tämä on varmasti ainakin tuhannen punnan arvoinen?

J.Kanerva 19.12.2007 00:22
Lazer ( 18.12.2007 21:50)
Mulla on GeBe kansissa Horror Expressin hollantikassu. Tämä on varmasti ainakin tuhannen punnan arvoinen?

Minkä firman julkaisu tuo kasetti on?