3.1.2007 04:04
Miten Silent Madness SweX:n (Viking video) leikkaukset? Samat kuin fixissä?
Miten Silent Madness SweX:n (Viking video) leikkaukset? Samat kuin fixissä?
Missä hintaluokassa leikkaamaton
Cannibal mercenary (usa) ntsc mahtaa liikkua?Missä hintaluokassa leikkaamaton Cannibal mercenary (usa) ntsc mahtaa liikkua?
Saksalainen dvd-julkaisu tästä on olemassa mutta käsittääkseni todella huonolla kuvalaadulla ja taitaa kaiken kukkuraksi olla pahasti leikattu.
Missä hintaluokassa leikkaamaton Cannibal mercenary (usa) ntsc mahtaa liikkua?
Saksalainen dvd-julkaisu tästä on olemassa mutta käsittääkseni todella huonolla kuvalaadulla ja taitaa kaiken kukkuraksi olla pahasti leikattu.
Kai tuo kannattaa muutamalla eurolla myydä mulle
Minkäs arvoinen Bulldog Drummondin Paluu noin niinku suurinpiirtein on? Kasetti muoveissa ja kansikin uudenveroinen..
Paljonko (Gre)
Death in Haitista kannattaa maksaa?
![]()
Millaisissa hinnoissa tätä on näkynyt, jos ylipäänsä on näkynyt?
Paljonko Curlyn julkaisemasta
Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?Paljonko Curlyn julkaisemasta Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?
Paljonko Curlyn julkaisemasta Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?
No hintaa tiputtaa tämä LE 666 kpl DVD-julkaisu, jossa on ihan OK-versio leffasta, toki mikään kovin hyvälaatuinen sekään ei ole. Puhumattakaan sitten saman julkaisijan normiversiosta, joka tuossakin limitedillä on mukana toisella levyllä. Sen laatu on muistaakseni yleistä VHS-tasoakin huonompi.
Tuosta on sitten liikkeellä Suomi-kassuna sekä leikattuja että leikkaamattomia versioita. Kyllä minä leikkaamattomasta itse voisin ehkä sen enintään 10 eur maksaa vaikka tuo LE DVD onkin hyllyssä.
Paljonko Curlyn julkaisemasta Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?
No hintaa tiputtaa tämä LE 666 kpl DVD-julkaisu, jossa on ihan OK-versio leffasta, toki mikään kovin hyvälaatuinen sekään ei ole. Puhumattakaan sitten saman julkaisijan normiversiosta, joka tuossakin limitedillä on mukana toisella levyllä. Sen laatu on muistaakseni yleistä VHS-tasoakin huonompi.
Tuosta on sitten liikkeellä Suomi-kassuna sekä leikattuja että leikkaamattomia versioita. Kyllä minä leikkaamattomasta itse voisin ehkä sen enintään 10 eur maksaa vaikka tuo LE DVD onkin hyllyssä.
Onko mikään näistä fix-julkaisuista leikkaamattomia?
Ja täällä jossain aiemmassa threadissa Jan jutteli, että leikkaamatonkin suomiversio saattaisi olla leikattu, tanskakassu saattaisi olla pitempi. Ota nyt siitä sitten selvää. Hyvä kuvanlaatu FIxissä ainakin on.