Sekalaiset arvo, harvinaisuus ym. kyselyt

J.Kanerva 3.1.2007 04:04

Miten Silent Madness SweX:n (Viking video) leikkaukset? Samat kuin fixissä?

blink.gif
J.Kanerva 10.1.2007 21:27

Missä hintaluokassa leikkaamaton

Cannibal mercenary (usa) ntsc mahtaa liikkua?

Saksalainen dvd-julkaisu tästä on olemassa mutta käsittääkseni todella huonolla kuvalaadulla ja taitaa kaiken kukkuraksi olla pahasti leikattu.
Antti Tohka 10.1.2007 21:33
J.Kanerva ( 10.1.2007 21:28)
Missä hintaluokassa leikkaamaton Cannibal mercenary (usa) ntsc mahtaa liikkua?

Saksalainen dvd-julkaisu tästä on olemassa mutta käsittääkseni todella huonolla kuvalaadulla ja taitaa kaiken kukkuraksi olla pahasti leikattu.

Kai tuo kannattaa muutamalla eurolla myydä mulle whistling.gif
Koston käsi 10.1.2007 23:07
Antti Tohka ( 10.1.2007 21:34)
J.Kanerva ( 10.1.2007 21:28)
Missä hintaluokassa leikkaamaton Cannibal mercenary (usa) ntsc mahtaa liikkua?

Kai tuo kannattaa muutamalla eurolla myydä mulle whistling.gif

Tai mulle vaikkapa 30 eurolla. Melkoisen harvinaista herkkua tuo tuntuu olevan.
Koston käsi 11.1.2007 21:33

Minkäs arvoinen Bulldog Drummondin Paluu noin niinku suurinpiirtein on? Kasetti muoveissa ja kansikin uudenveroinen..

chachi 13.1.2007 04:57
Matti Lehto ( 11.1.2007 23:34)
Minkäs arvoinen Bulldog Drummondin Paluu noin niinku suurinpiirtein on? Kasetti muoveissa ja kansikin uudenveroinen..

Olisin markka-aikana maksanut tuosta sen 150-200 mk, nykyään voisin tarjota 20 euroa ihan kevein mielin.
J.Kanerva 13.1.2007 12:48
Matti Lehto ( 11.1.2007 23:34)

Ja äkkiä skanni fix-galleriaan kiitos. dribble.gif
J.Kanerva 13.1.2007 16:43

Paljonko (Gre)

Death in Haitista kannattaa maksaa?
Goose 13.1.2007 17:23
http://www.elitisti.net/fixcovers/old/cover-death_race_2000.jpg

Millaisissa hinnoissa tätä on näkynyt, jos ylipäänsä on näkynyt?
chachi 13.1.2007 20:18
Goose ( 13.1.2007 19:24)
http://www.elitisti.net/fixcovers/old/cover-death_race_2000.jpg

Millaisissa hinnoissa tätä on näkynyt, jos ylipäänsä on näkynyt?

Eipä ole näkynyt henkilököhtaisella tasolla muualla kuin Warner Home Videon luetteloissa. Backin Mikalla muistaakseni oli tästä betanauha joskus ennenmuinoin (korjatkoot itse tiedon mikäli olen väärässä), mutta muuta tietoa ei kasetin liikkuvuudesta minullakaan ole. Ehdottomasti sarjaa "sikamaisen harvinainen".
J.Kanerva 14.1.2007 16:08

Paljonko Curlyn julkaisemasta

Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?
Dremez 14.1.2007 17:14
J.Kanerva ( 14.1.2007 16:09)
Paljonko Curlyn julkaisemasta Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?

No hintaa tiputtaa tämä LE 666 kpl DVD-julkaisu, jossa on ihan OK-versio leffasta, toki mikään kovin hyvälaatuinen sekään ei ole. Puhumattakaan sitten saman julkaisijan normiversiosta, joka tuossakin limitedillä on mukana toisella levyllä. Sen laatu on muistaakseni yleistä VHS-tasoakin huonompi.

Tuosta on sitten liikkeellä Suomi-kassuna sekä leikattuja että leikkaamattomia versioita. Kyllä minä leikkaamattomasta itse voisin ehkä sen enintään 10 eur maksaa vaikka tuo LE DVD onkin hyllyssä.
J.Kanerva 14.1.2007 17:34
Dremez ( 14.1.2007 19:15)
Paljonko Curlyn julkaisemasta Murhaaja pukeutuu mustaan kasetista kannattaa maksaa?

No hintaa tiputtaa tämä LE 666 kpl DVD-julkaisu, jossa on ihan OK-versio leffasta, toki mikään kovin hyvälaatuinen sekään ei ole. Puhumattakaan sitten saman julkaisijan normiversiosta, joka tuossakin limitedillä on mukana toisella levyllä. Sen laatu on muistaakseni yleistä VHS-tasoakin huonompi.

Tuosta on sitten liikkeellä Suomi-kassuna sekä leikattuja että leikkaamattomia versioita. Kyllä minä leikkaamattomasta itse voisin ehkä sen enintään 10 eur maksaa vaikka tuo LE DVD onkin hyllyssä.

Onko mikään näistä fix-julkaisuista leikkaamattomia?
Dremez 14.1.2007 17:41
J.Kanerva ( 14.1.2007 17:35)
Dremez ( 14.1.2007 19:15)

Onko mikään näistä fix-julkaisuista leikkaamattomia?

On leikkaamattomia, kuten jo sanoinkin. Helpoiten leikatun tunnistaa siitä, että kurkunviiltokohtauksen lähikuvat puuttuu kokonaan. Muistaakseni ainakin Jan sanoi aikanaan Hohto-foorumilla, että Eldoradon tarroilla olevat ovat kaikki leikattuja ja ilman tarraa, pelkillä Curlyn kansilla olevat olisivat leikkaamattomia. Mutta varminta on siis tarkastaa nauhan sisältö ja todeta itse.

edit: tarkennusta
moska 15.1.2007 01:22

Ja täällä jossain aiemmassa threadissa Jan jutteli, että leikkaamatonkin suomiversio saattaisi olla leikattu, tanskakassu saattaisi olla pitempi. Ota nyt siitä sitten selvää. Hyvä kuvanlaatu FIxissä ainakin on.

Elonetin mukaan Visa oli tuonut leffan 35 millisenä maahan ja VET poistanut "tappokohtauksista lähikuvat".