16.7.2009 23:50
Van Morrison: At The Movies 340 THB
Slumdog Millionaire soundtrack 385 THB
Van Morrison: At The Movies 340 THB
kirpparilta 1-3 e:
Combatista:
CD:t
Kiva löytää kirppiksiltä välillä kohtuuhintaankin jotain. Pakko listata, kun sen verran paljon tarttui mukaan. Aika perusshittiä, mutta pari ihan hyvääkin levyä joukkoon mahtuu.
Kirppari:
Kiva löytää kirppiksiltä välillä kohtuuhintaankin jotain. Pakko listata, kun sen verran paljon tarttui mukaan. Aika perusshittiä, mutta pari ihan hyvääkin levyä joukkoon mahtuu.
olen kade että melkein kuolen!
miltä kirppikseltä löytyy toyahia, unicefia ja terveitä käsiä?
olen kade että melkein kuolen!
miltä kirppikseltä löytyy toyahia, unicefia ja terveitä käsiä?
Noi viimeisessä rykelmässä olleet levyt eivät siis olleet kirppikseltä vaan uusia levyjä. Unicef uusintapainos ja TK juuri ilmestynyt uusi levy. Toyahit löytyi Espoosta Akselista.
Donald Fagen: The Nigthfly (1982) **
Sieluton ja muovisen kuuloinen soololevy Steely Dan-mieheltä. Musiikista on hierottu kaikki särmä ja elo pois studiossa. En tykkää.
Oon ostanut viimeisen parin viikon aikana noin 300 levyä