14.1.2006 13:39
Dragonthroneproductions.cjb.net:
Shining: IV – The Eerie Cold 8 €
Cdwow.net:
Yann Tiersen: Les Retrouvailles 11,99 €
Dragonthroneproductions.cjb.net:
no-sign-of-life.com
Ahdistuksen aihio:
Stupidosta:
Anttilasta
Korn: Greatest Hits vol 1, 10e, Korn on jäänyt vähälle kuuntelulle, joten varmaan mulle riittää tää, kun ei tuo muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole kuin "ihan hyvää"
Kornin uutuutta oli myös alennuksessa. Onko jollain sanansa sanottavana siitä? Yleisesti vastaanotto on ollut nuivaa.
Kornin uutuutta oli myös alennuksessa. Onko jollain sanansa sanottavana siitä? Yleisesti vastaanotto on ollut nuivaa.
Musasta en tiedä, eikä kiinnosta, mut hesarissa oli ikävän kuulosta juttua emin uudesta copyestosta, joka tossakin on. Ilmeisesti et saa sitä esim. ipodiis siirrettyä.
Musasta en tiedä, eikä kiinnosta, mut hesarissa oli ikävän kuulosta juttua emin uudesta copyestosta, joka tossakin on. Ilmeisesti et saa sitä esim. ipodiis siirrettyä.
Mä kyllä pidin Kornin uutukaisesta.
Tuo copyesto on tosiaan hanurista, eikä sisältöä saa ipodiin laillisesti mitenkään, mutta shift pohjassa kun levyn syöttää sisään, niin flash soitto-ohjelma ei aukea ja levyn pystyy rippaamaan perus mp3:ksi millä tahansa red book standardin mukaan levyjä lukevalla ripperillä, kuten Easy CD-DA Extractorilla.
Shiftin kanssa saa olla tarkkana, koska muistaakseni tuo EMI:n copycontrol asentuu koneelle, vaikka ei sitä EULAa hyväksyisikään. Tai ainakin se tallentaa jotain dataa, eikä näytä EULAa uudelleen kun levyn myöhemmin asentaa koneelle. Jos EULAn hylkää, niin levyn toisto-ohjelma ei anna tehdä niitä "sallittuja" kolmea WMA kopiota, enkä ainakaan mä saanut EULAa enää uudelleen näkyviin.
Mä kyllä pidin Kornin uutukaisesta.
mutta aika kuvaavaa kai on, että on tarjouksessa melkein heti ilmestymisensä jälkeen.
Levykuppa Äx:
Playsta:
Stokkalta 3.90 eur/kpl
Juuri tänään saapui pari käytettyä vinyyliä Saksasta (www.totalrecall.de):