Night Visions BACK TO BASICS 2008

Tovrleaf 4.4.2008 11:03

Kaveri jolla on sarjalippu hankittuna on kipeä ja sarjis jää käyttämättä. Jotain korvausta vastaan vaihdetaan rahaan.



Leffat oli varattu kaikki saliin 1, paikanpäällä voi kait ehkä neuvotella jos yksittäisiä lippuja saa vaihtaa vapaisiin näytöksiin – en voi sanoa mutta sopii yrittää.



yhteystiedot poistettu
Antti Tohka 4.4.2008 12:13
Tovrleaf ( 4.4.2008 09:04)
Kaveri jolla on sarjalippu hankittuna on kipeä ja sarjis jää käyttämättä. Jotain korvausta vastaan vaihdetaan rahaan.

Leffat oli varattu kaikki saliin 1, paikanpäällä voi kait ehkä neuvotella jos yksittäisiä lippuja saa vaihtaa vapaisiin näytöksiin – en voi sanoa mutta sopii yrittää.



INSTANT Yhteydenotto 0407782129 (mieluiten tekstari), tai privaviestillä.






Jos haluaa koko yön kukkua, niin tämä on erittäin varteenotettava vaihtoehto.



Koska tänään myyntiaika on ennen ensimmäistä näytöstä hyvin rajallinen, niin pyytäisin hoitamaan asiat kassan (eli varmaan alkuillasta mun) kanssa mahdollisimman jämäkästi. Jos olette lippuja tän päivän näytöksiin ostamassa, niin esittäkää asianne selkeästi ja ytimekkäästi, älkääkä esim. ruvetko kyselemään, että "millaines leffa tämä Django on?", jne..
(The Lukewarm.) 4.4.2008 12:17

No millanens elokuva tämä Doomsday on? Sysipaska? So-so? Mietin tässä, että koska jaksaisi saapua paikalle...

Antti Tohka 4.4.2008 12:23
(The Lukewarm.) ( 4.4.2008 10:18)
No millanens elokuva tämä Doomsday on? Sysipaska? So-so? Mietin tässä, että koska jaksaisi saapua paikalle...






No Flashin mukana helvetin hyvä. 2000-luvun Road Warrior.



Varietyn arvostelu:



http://www.variety.com/review/VE1117936510...yid=31&cs=1





EDIT: Ja huom! Toi perjantain setti on tarkoituksella noin päräyttävä, koska me tietysti toivotaan, että voitaisiin laajentaa festaria. Jos kuitenkin asiakkaat jäävät (taas) himaan runkkailemaan, niin tuskimpa genreleffatarjonta tulee Helsingissä lisääntymään. Tue hyvää asiaa, tule tänään paikalle. Tarjolla myös palkintoja ja mahdollisesti tanssia!
Lazer 4.4.2008 15:16
Antti Tohka ( 4.4.2008 11:14)
Jos haluaa koko yön kukkua, niin tämä on erittäin varteenotettava vaihtoehto.


Jos joku haluaa tulla iltasella vain pari katsomaan, voi ottaa yhteyttä privalla.
Tovrleaf 4.4.2008 15:51
Tovrleaf ( 4.4.2008 07:04)
Kaveri jolla on sarjalippu hankittuna on kipeä ja sarjis jää käyttämättä. Jotain korvausta vastaan vaihdetaan rahaan.

Leffat oli varattu kaikki saliin 1, paikanpäällä voi kait ehkä neuvotella jos yksittäisiä lippuja saa vaihtaa vapaisiin näytöksiin – en voi sanoa mutta sopii yrittää.


Meni jo. Ei tarvi enää soitella!!!
Lazer 5.4.2008 01:15

Tämä Doomsdayhan oli vallan mainio. Onneksi ammuttiin koko ajan kovaa ja korkealle eikä jääty muniin puhaltelemaan. Viva Djangokin oli parempi kuin oikeastaan odotin. Pitäisikö ottaa George Eastman tatuointi.

spatter 5.4.2008 01:56

Doomsday tykitti tyylilajista toiseen varsin mallikkaasti. Hetkittäin juttu tuntui jopa tarkoituksellisen (siis liian urpolta) mutta komeasti rymisteltiin koko ajan. Loppupuolen klassinen Mad Max kaahailu oli hieno, sitäpaitsi jos leffassa soi Frankie Goes to Hollywoodin "Two tribes", se ei jokatapauksessa ole huono. Tavallaan kyllä tykkäsin kun mentiin reilusti komiikan ja parodian puolelle, mutta oli ollut kyllä hieno nähdä myös tyylipuhdas post-apo leffa ilman ritareita ja James Bond autoja. Mutta ei auta valittaa.



Django oli ihan jees. Yllättävän paljon tämä oli "normaali western". Pari hahmoa liippasi spagun suuntaan, mutta lievä pettymys kieltämättä. Mutta tästä on huomenna hyvä jatkaa.
Pekka Koivunen 5.4.2008 20:25

Nyt sitten jää NV minulta väliin vaikka sarjalippu oli taskussa, sairaus vei miehestä voiton vaikka kovasti taistelin vastaan.



Warm upeissa ei siis pelkästään noussut tunnelma, vaan ihan kuumekin.

Jos siis joku järjestävän tahon ihminen tämän lukee niin yhden ylimääräisen lipun voi myydä kakkossaliin 21:00, 22:45, 00:30, 04:15, 06:30, 08:30 ja ykkösaliin tuon välin 2:30.

Menen itkemään itseni uneen.
Antti Tohka 6.4.2008 02:52
SuperHessu ( 5.4.2008 18:26)
Nyt sitten jää NV minulta väliin vaikka sarjalippu oli taskussa, sairaus vei miehestä voiton vaikka kovasti taistelin vastaan.

Warm upeissa ei siis pelkästään noussut tunnelma, vaan ihan kuumekin.

Jos siis joku järjestävän tahon ihminen tämän lukee niin yhden ylimääräisen lipun voi myydä kakkossaliin 21:00, 22:45, 00:30, 04:15, 06:30, 08:30 ja ykkösaliin tuon välin 2:30.

Menen itkemään itseni uneen.




Night Visions komissio pahoittelee ja toivoo pikaista paranemista.



Täällä sitä fiilistellään yleisömeressä.
JaJa 6.4.2008 11:11

Kiitoksia järjestäjille jälleen kerran.





Kommentteja joskus myöhemmin. Juuri tällä hetkellä ajatteleminen tekee kipeää.
r2d2 6.4.2008 11:29

Kiitoksia taasen

smile.gif

En jaksa nyt ajatella enempää.
Korson Antti 6.4.2008 11:41

Kiitokset tältäkin suunnalta. En ikinä vakavissani uskonut että näkisin Terror in the Tiny Townin 35mm versiona mutta näin vain sitten tapahtui. Elokuva on

wacko.gif wacko.gif wacko.gif sanan varsinaisessa merkityksessä.



Mikään ei pettänyt mutta Interiööri oli kiva bonusyllätys, ennakkomainonta ei ollut turhaa hypetystä. Brutaaleinta mahdollista euroläträystä ilman mitään teeskentelyä että oltaisiin muka duunaamassa artisokkia tai esseitä.
Yotsuya 6.4.2008 11:56

Tapahtuman viimeiset 30 minuuttia olivat myös koko festarin kovimmat. Jos kerran

näin niin voidaanko päätellä myös että karate is stronger than crocodile vai onko tässä joku kivi-paperi-sakset ‑kuvio mahdollinen?
Red Right Hand 6.4.2008 12:03

Jeah, hyvät fesset taas.





Dante 01

ihan ok. Enemmän olisi saanut olla jotain jytinää ja räimettä, paskojen cgi-juttujen sijaan. Muuten ei valittamista. Jeesus on jeesus.



Terror In Tiny Town

Kääppärit osasivat asiansa. Alkuelokuvat jaksoivat naurattaa vähän aikaa, mutta kuten yleensä noiden valistusfilmien kanssa, liika on liikaa ja parin minuutin hekotuksen jäkeen homma alkaa olla vain daijua tylsällä tavalla.



À l'intérieur

Helvetin hyvä. Uskaltaisin sanoa että tämä oli ehkä kaikkien aikojen paras uutuus-elokuva NV:ssä. Lopussa vedettiin liikaa överiksi mun makuun, mutta siedettävissä raameissa pysyttiin silti. Tuleeko mielenkiintoisin genre kama euroopasta just tällä hetkellä?



(Jotain ihme jengiä oli hekottamassa about kaikelle kakkosen kakkosrivissä. Fuck them.)



Candy Snatchers

Odotin jotain I spit on your grave/last house on the left ‑tyylistä ilkeilyä, mutta eihän tää ollut yhtään häijy. No, onneksi elokuvan kuin elokuvan jaksaa katsoa suht innostuneesti kun siinä on koulupukuinen teinipimu bound and gagged lähes koko keston ajan. Siitä plussaa. Silti illan ekat pilkkimiset.



Magic Sword

Epäilin etukäteen että tulossa olisi pahimman laatuista unilääkettä, mutta yllättäen tämä oli varsin mainio historiallis-mytologinen kalkkuna. Ja just sopivan pituinenkin.



Three the Hard Way

Miehekästä menoa! Harmittavasti veneily-, autoilu- ja prätkäily-kohtaukset olivat aivan liian lyhyitä.



Which Is Stronger, Karate Or The Tiger?

Loistava lopetuselokuva. Täyttä tykitystä alusta loppuun, vaikka Jim Kellyn eka mylly edellisessä elokuvassa olikin illan paras karate-osuus.



Tällä kertaa ei jaksanut hirveästi jauhaa tyyppien kanssa, ja välituntihengailu jäi vähiin. Festivaalin aikaistaminen kahdella tunnilla oli ehkä viksuin veto mitä ministeriöltä on ikinä tullut.