7.4.2008 20:34
Oli kyllä erittäin onnistunut yö jälleen kerran. The Candy Snatchers edusti parasta antia ja sitä täydellisempää NV-leffaa on vaikea löytää. Sympatiat taas menevät Three the Hard Wayn pahikselle, sillä siinä oli mukavan leppoisa kaveri, joka jaksoi aina hymyillä. Tosin johtajan rooli ei oikein istunut, kun äijä parka parahtaa surkeaan "Whyyy?" huutoon ja luikkii livohkaan ensimmäisenä hommien kaatuessa niskaan.
Täytyy kyllä nostaa hattua järjestäjille, sillä tällä kertaa saitte myytyä arpojen muodossa turhan roinan, jolla aikaisemmin jouduitte pommittaan yleisöä! Tässähän tuntee itsensä voittajaksi Battlestar Galactica ‑rengas ranteessa...