Night Visions BACK TO BASICS 2008

Antti Tohka 6.3.2008 22:46
Spiritual Boxer ( 6.3.2008 16:35)
Voisitteko hei ottaa ohjelmistoon enää lisäksi korkeintaan joitain paskoja uutuusleffoja, koska haluan nähdä jo noi kaikki 7 ensimmäiseksi julkistettua ja jos tulee kovia päällekkäisyyksiää niin MUA ALKAA STRESSAA.




HUPAISAA TÄSSÄ ON SE, ETTÄ ME VENATAAN VIELÄ NYKYISENKIN KATTAUKSEN PÄÄLLE PARIA IHAN JUMALAUTAGURKO UUUTUUUSLEFFAA!!!



JAA JOO. EILEN MYÖS MIETITTIIN, ETTÄ NYT TUUTTE KAIKKI MYÖS PERJANTAIN NÄYTÖKSIIN! EI ENÄÄ JOTAIN PARIA HASSUA TYYPPIÄ, VAAN TUUTTE TÄLLÄ KERTAA IHAN KAIKKI. SALI TÄYTEEN SAATANA! MUUTEN JÄÄ NÄÄ TOTAALISTA PARHAUTTA EDUSTAVAT TEATTERIKOKEMUKSET EHKÄ OSAKSI VÄLIIN, KOSKA HYVÄÄ SETTIÄ ON NIIN TÖRKEÄN PALJON!



OON MUUTEN ANTABUSKUURILLA!
Antti Tohka 6.3.2008 23:46

Mitäääääääää!!!! (Maukka Perusjätkän äänellä)





Näistä ohjelmistopaljastuksista on näemmä unohtunut legendaarinen stop motion animaation erikoisnero Bert I. Gordonin Magic Sword.

Elokuva on sangen hengästyttävä tapaus täynnä magiikkaa, kääpiöitä, ihmeellisiä hirviöitä (mm. naisia syövä lohikäärme), jne, jne. Mukana menossa myös meidän oma Maila Nurmi!
Antti Vanhala 9.3.2008 12:52

Lyhyet esittelyt varmistuneista elokuvista on päivitetty nyt nettiinkin:

http://www.nightvisions.info/
HopiHopi 13.3.2008 08:49

Meneekö vielä kauan ennen kuin se lopullinen menu julkaistaan?

Antti Tohka 13.3.2008 10:24
HopiHopi ( 13.3.2008 08:50)
Meneekö vielä kauan ennen kuin se lopullinen menu julkaistaan?






Ei mene. Toivottavasti tässä parin päivän sisällä saadaan hommaan selvyys. Pistän tai joku muu pistää aikataulun näkyviin, heti kun se on mahdollista.
Antti Tohka 17.3.2008 13:40

No niin aikataulu on ihan viimeistä säätöä vailla, mutta jotain päivityksiä nopeasti:





Alexandre Bustillo ja Julien Maury: A l'interieur





http://www.imdb.com/title/tt0856288/



"Jos me saadaan tää, niin se pistetään sitten molempiin saleihin samanaikaisesti, koska tää on niin vitun hyvä leffa, että haluan kaikkien näkevän sen" – Mikko Aromaa at NV-komission kokous



"A l'interieur on erinomainen kauhuelokuva" – Young Hova Elitisti.footumi



Eli ilmeisesti vilpittömästi kovimpia kauhuleffoja about ikinä. Kaikki sen nähneet ovat diganneet. Young Hovalta enemmän tekstiä tuossa Gorno-topicissa.



Neil Marshall: Doomsday



http://www.imdb.com/title/tt0483607/



joku tyyppi internetissä:



"OK, like before DOOMSDAY, Neil Marshall made two great films, DOG SOILDERS and THE DESCENT, so going into this, i had high expectations. then i heard all of the negative buzz on the internet for months and months. so then i had low expectations. and the trailer sucked. basically, if you go into this film expecting anything serious at all, then yeah, you're going to be disappointed, because this is in no way a serious movie sci-fi action future apocalypse thriller. what it is – a tongue in cheek splatter fest homage to the great John Carpenter movies of the 80s and with a bunch of mad max thrown in. if you loved PLANET TERROR, then you will dig on this. really this flick reminded me of the vibe of BIG TROUBLE IN LITTLE CHINA or CRANK. i'm not sure why more people weren't laughing, cause this film is simply hilarious. it just gets more and more over the top! cannibalistic punks BBQ one of our heroes to Siouxsie and the Banshees "Spellbound." and they have a GIMP!! little furry bunnies get blown up, and cows are squashed via tanks! oh yeah, look at you now, all covered in virus infected blood prime minister. what did you say, who is that guy? oh yeah! it's Dr Bashir from Star Trek Deep Space Nine, yes!!! "





HUOM!



Tää meinaa sitten sitä, että Martin esitetään jossain myöhemmässä NV-tapahtumassa. Emme edes pahoittele näytöksen peruuntumista, koska ohjelmisto on KYLLÄ SELLAISTA MÄLLIT HOUSUSSA – tasoa, että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.
Spiritual Boxer 17.3.2008 13:45

Mikä on Three The Hard Wayn, Meatcleaver Massacren ja Which Is Stronger Karate or Tigerin tilanne? Eivät lue tuolla info-sivujen varmistuneissa.

Humphrey Bogart 17.3.2008 14:24
Antti Tohka ( 17.3.2008 14:41)
että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.




Höh, en ole ennenkään valittanut NV:n tarjonnasta, mahdollisesti vaan aikatauluista eikä niistäkään nyt kummempaa valittamista ole ollut. En ole tosin nyt vaivautumassa paikalle, mutta eipä tuossa nytkään ole kummempaa valittamista, vaikka raahautuisinkin etelään.
Antti Tohka 17.3.2008 14:36
Spiritual Boxer ( 17.3.2008 13:46)
Mikä on Three The Hard Wayn, Meatcleaver Massacren ja Which Is Stronger Karate or Tigerin tilanne? Eivät lue tuolla info-sivujen varmistuneissa.






Kaksi ensimmäistä näytetään "varmasti". Which Is Stronger Karate or Tiger näytetään jos se on ymmärrettävällä kielellä, eli pitäisi olla myös varma, mutta tämä selviää vasta kun printti on Suomessa. Mihinkään tulkkeihin ja tietokonetekstityksiin meillä ei ole varaa. Usko Which Is Stronger Karate or Tigeriin on kyllä sen verran kova, että me teetettiin ihan vitun mageet t-paidatkin aiheesta. Ottakaa siis paljon rahaa mukaan!
Antti Tohka 17.3.2008 14:37
Humphrey Bogart ( 17.3.2008 14:25)
Antti Tohka ( 17.3.2008 14:41)
että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.




Höh, en ole ennenkään valittanut NV:n tarjonnasta, mahdollisesti vaan aikatauluista eikä niistäkään nyt kummempaa valittamista ole ollut. En ole tosin nyt vaivautumassa paikalle, mutta eipä tuossa nytkään ole kummempaa valittamista, vaikka raahautuisinkin etelään.






Jaa? Nyt meillä on kaikkien aikojen paras tai toiseksi paras ohjelmisto, joten kiinnostaisi kuulla, minkä vuoksi arvon herra ei aio maamme pääkaupunkin festivaaliviikonloppuna vaivautua.
Hung Fist 17.3.2008 15:01

No jumankauta, pitääkö sitä nyt lähteä Helsinkiin leffayötä viettämään.





Jos sarjalipun varaan, niin miten ja milloin sen saa käsiinsä? Olen siis majoittunut 400 km päähän Kino Engelistä.
(The Lukewarm.) 17.3.2008 15:06
Hung Fist ( 17.3.2008 16:02)
No jumankauta, pitääkö sitä nyt lähteä Helsinkiin leffayötä viettämään.



Jos sarjalipun varaan, niin miten ja milloin sen saa käsiinsä? Olen siis majoittunut 400 km päähän Kino Engelistä.


Sen saa noutaa ennen ekaa näytöstä Kino Engelistä henkilötodistusta vastaan.



Sarjalipusta puheenollen: olen maksanut omani, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Ilmeisesti mailia lähetetään vasta sitten kun ohjelmisto on kokonaan varma? Tänään?
Mikko Aromaa 17.3.2008 15:11
(The Lukewarm.) ( 17.3.2008 15:07)
Hung Fist ( 17.3.2008 16:02)
No jumankauta, pitääkö sitä nyt lähteä Helsinkiin leffayötä viettämään.



Jos sarjalipun varaan, niin miten ja milloin sen saa käsiinsä? Olen siis majoittunut 400 km päähän Kino Engelistä.


Sen saa noutaa ennen ekaa näytöstä Kino Engelistä henkilötodistusta vastaan.



Sarjalipusta puheenollen: olen maksanut omani, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Ilmeisesti mailia lähetetään vasta sitten kun ohjelmisto on kokonaan varma? Tänään?




Lipun voi edelleen varata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen festival@nightvisions.info



Lopullinen esitysaikataulu valmistuu tässä ihan lähipäivinä, tuskin kuitenkaan tänään. Noista tässä viestiketjussa jo aiemmin hehkuteteuista tapauksista DOOMSDAY on vielä hitusen epävarma, joten vähän täytyy vielä vääntää.
Antti Tohka 17.3.2008 15:17

Komissiolla on muuten tarjolla mahtava palkinto, joka arvotaan kaikkien NV-tapahtuman naamakirjaosioon laittaneiden kesken!



Kannattaa liittyä, ei maksa mitään.



http://www.facebook.com/event.php?eid=10087889934&ref=mf
Hung Fist 17.3.2008 15:43

Sarjalipusta vielä sen verran, että pääseekö sitä vilauttamalla mihin tahansa näytökseen, vai pitääkö se vaihtaa jossain vaiheessa näytöskohtaisiin passeihin?