Voisitteko hei ottaa ohjelmistoon enää lisäksi korkeintaan joitain paskoja uutuusleffoja, koska haluan nähdä jo noi kaikki 7 ensimmäiseksi julkistettua ja jos tulee kovia päällekkäisyyksiää niin MUA ALKAA STRESSAA.
HUPAISAA TÄSSÄ ON SE, ETTÄ ME VENATAAN VIELÄ NYKYISENKIN KATTAUKSEN PÄÄLLE PARIA IHAN JUMALAUTAGURKO UUUTUUUSLEFFAA!!!
JAA JOO. EILEN MYÖS MIETITTIIN, ETTÄ NYT TUUTTE KAIKKI MYÖS PERJANTAIN NÄYTÖKSIIN! EI ENÄÄ JOTAIN PARIA HASSUA TYYPPIÄ, VAAN TUUTTE TÄLLÄ KERTAA IHAN KAIKKI. SALI TÄYTEEN SAATANA! MUUTEN JÄÄ NÄÄ TOTAALISTA PARHAUTTA EDUSTAVAT TEATTERIKOKEMUKSET EHKÄ OSAKSI VÄLIIN, KOSKA HYVÄÄ SETTIÄ ON NIIN TÖRKEÄN PALJON!
OON MUUTEN ANTABUSKUURILLA!