Tämän nähdäkseen pitäisi vissiin olla liittynyt tuohon facebook-urpokerhoon? Vai onko se kowimman sissin määritelmä?
Ei siellä ole mitään infoa jota ei täältä saisi, mutta FB:ssä tällainen tapahtumaviestintä ja tiedottaminen toimii niinq "hieman" kätsymmin kuin jotain mailing listejä luoden ja päivitellen...