17.3.2008 15:56
Sarjalipusta vielä sen verran, että pääseekö sitä vilauttamalla mihin tahansa näytökseen, vai pitääkö se vaihtaa jossain vaiheessa näytöskohtaisiin passeihin?
Sarjalippu on käytännössä nivastka lippuja, jotka valitset etukäteen- Tossa hommassa nopeat syövät hitaat, joten kannattaa toimia ohjeiden mukaan. Huom! Vasta maksettuaan saa ruveta valkkaamaan lippuja. Perjantain näytöksiin (joita on tällä kertaa ennätyspaljon) on yleensä saanut lippuja ihan kivasti ja niitä ei myydä etukäteen.