Night Visions BACK TO BASICS 2008

Antti Tohka 17.3.2008 15:56
Hung Fist ( 17.3.2008 15:44)
Sarjalipusta vielä sen verran, että pääseekö sitä vilauttamalla mihin tahansa näytökseen, vai pitääkö se vaihtaa jossain vaiheessa näytöskohtaisiin passeihin?






Sarjalippu on käytännössä nivastka lippuja, jotka valitset etukäteen- Tossa hommassa nopeat syövät hitaat, joten kannattaa toimia ohjeiden mukaan. Huom! Vasta maksettuaan saa ruveta valkkaamaan lippuja. Perjantain näytöksiin (joita on tällä kertaa ennätyspaljon) on yleensä saanut lippuja ihan kivasti ja niitä ei myydä etukäteen.
Humphrey Bogart 17.3.2008 16:29
Antti Tohka ( 17.3.2008 15:38)
Humphrey Bogart ( 17.3.2008 14:25)
Antti Tohka ( 17.3.2008 14:41)
että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.




Höh, en ole ennenkään valittanut NV:n tarjonnasta, mahdollisesti vaan aikatauluista eikä niistäkään nyt kummempaa valittamista ole ollut. En ole tosin nyt vaivautumassa paikalle, mutta eipä tuossa nytkään ole kummempaa valittamista, vaikka raahautuisinkin etelään.




Jaa? Nyt meillä on kaikkien aikojen paras tai toiseksi paras ohjelmisto, joten kiinnostaisi kuulla, minkä vuoksi arvon herra ei aio maamme pääkaupunkin festivaaliviikonloppuna vaivautua.




Ei tuohon ole nyt mitään yksittäistä syytä, lähinnä taitaa olla vaan laiskuudesta kiinni. Tuossa kattauksessa ei ole kuitenkaan mulle ihan sellaista must see ‑juttua, vaikka kiinnostavia toki valinnat ovat.
Antti Tohka 17.3.2008 16:49
Humphrey Bogart ( 17.3.2008 16:30)
Antti Tohka ( 17.3.2008 15:38)
Humphrey Bogart ( 17.3.2008 14:25)
Antti Tohka ( 17.3.2008 14:41)
että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.




Höh, en ole ennenkään valittanut NV:n tarjonnasta, mahdollisesti vaan aikatauluista eikä niistäkään nyt kummempaa valittamista ole ollut. En ole tosin nyt vaivautumassa paikalle, mutta eipä tuossa nytkään ole kummempaa valittamista, vaikka raahautuisinkin etelään.




Jaa? Nyt meillä on kaikkien aikojen paras tai toiseksi paras ohjelmisto, joten kiinnostaisi kuulla, minkä vuoksi arvon herra ei aio maamme pääkaupunkin festivaaliviikonloppuna vaivautua.




Ei tuohon ole nyt mitään yksittäistä syytä, lähinnä taitaa olla vaan laiskuudesta kiinni. Tuossa kattauksessa ei ole kuitenkaan mulle ihan sellaista must see ‑juttua, vaikka kiinnostavia toki valinnat ovat.






Mut jos sun ainoa must see on Forest Gump, niin miksi edes kirjoitat tähän topiciin mielipiteitäsi. Sua varten on olemassa jo elokuvien normaalilevitys, johon tulee sua kiinnostavia elokuvia ihan joka viikko.
Humphrey Bogart 17.3.2008 17:14
Antti Tohka ( 17.3.2008 18:50)
Humphrey Bogart ( 17.3.2008 16:30)
Antti Tohka ( 17.3.2008 15:38)
Humphrey Bogart ( 17.3.2008 14:25)
Antti Tohka ( 17.3.2008 14:41)
että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.




Höh, en ole ennenkään valittanut NV:n tarjonnasta, mahdollisesti vaan aikatauluista eikä niistäkään nyt kummempaa valittamista ole ollut. En ole tosin nyt vaivautumassa paikalle, mutta eipä tuossa nytkään ole kummempaa valittamista, vaikka raahautuisinkin etelään.




Jaa? Nyt meillä on kaikkien aikojen paras tai toiseksi paras ohjelmisto, joten kiinnostaisi kuulla, minkä vuoksi arvon herra ei aio maamme pääkaupunkin festivaaliviikonloppuna vaivautua.




Ei tuohon ole nyt mitään yksittäistä syytä, lähinnä taitaa olla vaan laiskuudesta kiinni. Tuossa kattauksessa ei ole kuitenkaan mulle ihan sellaista must see ‑juttua, vaikka kiinnostavia toki valinnat ovat.






Mut jos sun ainoa must see on Forest Gump, niin miksi edes kirjoitat tähän topiciin mielipiteitäsi. Sua varten on olemassa jo elokuvien normaalilevitys, johon tulee sua kiinnostavia elokuvia ihan joka viikko.




Edellisissä NV-tapahtumissa on ollut must see ‑leffoja, joiden takia on viitsinyt maksaa junamatkan. Ei se matkustaminen mitään ilmaista ole, silloin pitää olla jotain täkyjä itselle.
Korson Antti 17.3.2008 18:56
Antti Tohka ( 17.3.2008 15:41)
Tää meinaa sitten sitä, että Martin esitetään jossain myöhemmässä NV-tapahtumassa. Emme edes pahoittele näytöksen peruuntumista, koska ohjelmisto on KYLLÄ SELLAISTA MÄLLIT HOUSUSSA – tasoa, että jumankauta, kun venaan noita festareita. Jos joku kehtaa valittaa (Hanska?), niin ko. henkilö voi saman tien soittaa Kansanradioon.




En valita mutta luotan siihen että Martin hoidetaan seuraavissa kekkereissä nähtäväksi. Se on näitä joita en ole viitsinyt joltain suttuiselta nauhalta katsoa kun olen ajatellut että joskus sen ehkä näkee vielä teatterissakin.
Hung Fist 17.3.2008 19:03

ok, kiitti neuvoista. Pitänee raahautua paikalle parin viikon päästä.

HopiHopi 18.3.2008 19:14

Doomsday sitten vaan perjantaille

flame.gif flame.gif flame.gif flame.gif
Red Right Hand 19.3.2008 08:07

Millos sitä lisä infoa tulee sähköpostiin? Lähetin sarjalippumeiliä pari päivää sitten.

Disco Studd 19.3.2008 08:19

Minulle tuli jo eilen.





Olen pettynyt siitä, että Doomsday esitetään vain yhden kerran perjantaina.
mordo 19.3.2008 09:09
Disco Studd ( 19.3.2008 08:20)
Olen pettynyt siitä, että Doomsday esitetään vain yhden kerran perjantaina.




Kuten myös. Paikalle pitää siis raahautua jo perjantaina... ja samalla voikin katsastaa tuon Miiken.



Mitenkäs tämä Warm-up näytösten lippujen alennus hoituu käytännössä, tiskillä on lista sarjalipun ostaneista?
Antti Tohka 19.3.2008 09:37
mordo ( 19.3.2008 09:10)
Disco Studd ( 19.3.2008 08:20)
Olen pettynyt siitä, että Doomsday esitetään vain yhden kerran perjantaina.




Kuten myös. Paikalle pitää siis raahautua jo perjantaina... ja samalla voikin katsastaa tuon Miiken.



Mitenkäs tämä Warm-up näytösten lippujen alennus hoituu käytännössä, tiskillä on lista sarjalipun ostaneista?






Näin juuri.

Doomsdayn siirtäminen ainoastaan perjantaiksi oli pitkällisen väännön tulos, johon vaikuttivat mm. seuraavat seikat: yhtään vanhempaa elokuvaa ei enää haluttu tiputtaa ohjelmistosta pois, Meatcleaver Massacre olisi jäänyt monelta näkemättä, jos siitä ei olisi kahta näytöstä (= helvetin epäreilua) ja tietysti on todella mukavaa, jos ihmiset saapuvat paikalle jo perjantaina. Leffat ovat sen verran kovia, että olisi hölmöä jättää perjantai väliin.
Antti Tohka 19.3.2008 09:50

Pistetääs toi aikataulu tännekin:





LOPULLINEN AIKATAULU:



Perjantai 4.4.2008



Kino Engel 1



21.00 Neil Marshall: DOOMSDAY (UK 2008), 105 min. AINOA NÄYTÖS PERJANTAINA! 35mm



23.00 Ferdinando Baldi: VIVA DJANGO (Italia 1968), 90 min. AINOA NÄYTÖS PERJANTAINA! 35mm



00.30 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm







Kino Engel 2



23.00 Kevin Sean Michaels: VAMPIRA THE MOVIE (USA 2006), 70 min. Digi-Beta



00.30 Bert I. Gordon: THE MAGIC SWORD (USA 1962), 80 min. 16mm







La-su 5.-6.4.2008



Kino Engel 1



21:00 Marc Caro: DANTE 01 (Ranska 2008), 88 min. 35mm



22:45 Jaume Balaguero & Paco Plaza: [REC] (Espanja 2007), 85 min. 35mm



00:30 Alexandre Bustillo & Julien Maury: INSIDE (Ranska 2007), 83 min. 35mm



02:30 Guerdon Trueblood: THE CANDY SNATCHERS (USA 1973), 94 min. 35mm



04:15 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm



06:30 Evan Lee: MEATCLEAVER MASSACRE (USA 1977), 95 min. 35mm



08:30 Kazuhiko Yamaguchi: WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? (Japani 1976), 90 min. 35mm







Engel 2



21:00 Evan Lee: MEATCLEAVER MASSACRE (USA 1977), 95 min. 35mm



22:45 Sam Newfield: THE TERROR OF TINY TOWN (USA 1938), 62 min. 16mm



00:30 Alexandre Bustillo & Julien Maury: INSIDE (Ranska 2007), 83 min. 35mm



02:30 Kevin Sean Michaels: VAMPIRA THE MOVIE (USA 2006), 70 min. DigiBeta



04:15 Bert I. Gordon: THE MAGIC SWORD (USA 1962), 80 min. 16mm



06:30 Gordon Parks Jr.: THREE THE HARD WAY (USA 1974), 89 min. 16mm



08:30 Kazuhiko Yamaguchi: WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? (Japani 1976), 90 min. 35mm



Sarjalipulla pääsee tänäkin vuonna alehintaan myös Perjantain näytöksiin.



Esittelyt ja muu info: www.nightvisions.info
Antti Näyhä 19.3.2008 10:12

Paljastakaapa esitysformaateista sen verran, että mitkä noista nimikkeistä on latistettu informaatioksi[sup](*[/sup]? Vampira varmaankin, onko muita?





*) Termi lainattu Risto Jarva ‑seuran klassikkofilmikokoelma-vetoomuksen luonnoksesta huhtikuulta 2006; tarkoittaa "esitetään videolta".
Bad Rain 19.3.2008 10:17
latistettu informaatioksi


Antti Näyhä ( 19.3.2008 10:13)
*) Termi lainattu Risto Jarva ‑seuran klassikkofilmikokoelma-vetoomuksen luonnoksesta huhtikuulta 2006; tarkoittaa "esitetään videolta".


Tuossa on yritystä. Ilmaisun voisi ottaa laajemminkin käyttöön.
Lauri Lehtinen 19.3.2008 10:26
Antti Näyhä ( 19.3.2008 12:13)
Paljastakaapa esitysformaateista sen verran, että mitkä noista nimikkeistä on latistettu informaatioksi[sup](*[/sup]? Vampira varmaankin, onko muita?


Ei muita kuin Vampira jonka "latistuksesta" kunnia kuuluu tekijöille, sillä dokumentista ei ole filmikopioita. Tämän informaation jälkeen filmifriikit pääsevätkin ihailemaan Vampiraa filmiltä Magic Swordissa.