Night Visions BACK TO BASICS 2008

Shocky 19.3.2008 12:02

Miltei äärimmäisen kova tuo uusien elokuvien setti. Ainoastaan Dante 01 epäilyttää suuresti – jätän suosiolla väliin. Huvittavaa, että joskus sai pelätä kuollakseen että joutuu NV:ssä katsomaan jonkun uuden leffan tyyliin The One, Ghost Ship tms. ja nykyään joutuu pelkäämään että missaa jonkun Doomsdayn, Descentin, Ichi The Killerin, Hostelin tms.





Nyt jää päätettäväksi enää:



Vampira vs. Viva Django

Vampira vs. The Candy Snatchers



Auttakaa!





WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...
Antti Tohka 19.3.2008 12:09
Shocky ( 19.3.2008 11:03)
Miltei äärimmäisen kova tuo uusien elokuvien setti. Ainoastaan Dante 01 epäilyttää suuresti – jätän suosiolla väliin. Huvittavaa, että joskus sai pelätä kuollakseen että joutuu NV:ssä katsomaan jonkun uuden leffan tyyliin The One, Ghost Ship tms. ja nykyään joutuu pelkäämään että missaa jonkun Doomsdayn, Descentin, Ichi The Killerin, Hostelin tms.



Nyt jää päätettäväksi enää:



Vampira vs. Viva Django

Vampira vs. The Candy Snatchers



Auttakaa!





WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...






Ymmärsinkö Laurin puheita oikein, että WISKOT ei ole sama kuin Dragon Princess?

Kyllä mä ainakin ton Viva Djangon ehdottomasti katsoisin. Candy vs. Vampira onkin sitten vähän enemmän fiilisjuttu. Toinen on ilmeisen asiallinen dokumentti, toinen todella törkeä grindhouse sleazeily.



EDIT: lisäsin formaatit. Vampira on käsittääkseni DigiBeta, korjatkaa jos olen väärässä.
Jeremias Rahunen 19.3.2008 12:32
Shocky ( 19.3.2008 12:03)
Miltei äärimmäisen kova tuo uusien elokuvien setti. Ainoastaan Dante 01 epäilyttää suuresti – jätän suosiolla väliin. Huvittavaa, että joskus sai pelätä kuollakseen että joutuu NV:ssä katsomaan jonkun uuden leffan tyyliin The One, Ghost Ship tms. ja nykyään joutuu pelkäämään että missaa jonkun Doomsdayn, Descentin, Ichi The Killerin, Hostelin tms.



Nyt jää päätettäväksi enää:



Vampira vs. Viva Django

Vampira vs. The Candy Snatchers



Auttakaa!





WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...




Siis jos tuo Viva Django on se Terence Hillin tähdittämä, niin sellainen 3 tähden ihan ok spagu on kyseessä. Kelpaa katsoa.
Red Right Hand 19.3.2008 12:52

No, lähetin uuden meilin just, jos se on vaikka jäänyt matkalle. Ei siinä muuta mutta Sampopankin rahaliikenne menee kiinni pääsiäiseksi.





Ohjelmisto on supa. Kyllähän se on jo perjantaina tultava pörisemään.
Antti Tohka 19.3.2008 12:56
Red Right Hand ( 19.3.2008 11:53)
No, lähetin uuden meilin just, jos se on vaikka jäänyt matkalle. Ei siinä muuta mutta Sampopankin rahaliikenne menee kiinni pääsiäiseksi.



Ohjelmisto on supa. Kyllähän se on jo perjantaina tultava pörisemään.






Toistan tässä Facebookissa esittämäni tarjouksen, eli jos perjantain näytökset myydään loppuun, esitän vikan elokuvan alussa jonkun kivan tanssin asiakkaille.



mordo 19.3.2008 13:24

Mites noiden perjantain lippujen myynti, alkaen klo?

Antti Tohka 19.3.2008 13:35
mordo ( 19.3.2008 13:25)
Mites noiden perjantain lippujen myynti, alkaen klo?






Varmaan kuus tai seitsemän. Kattoo nyt, miten ihmisillä on aikaa ja innostusta. Viimevuonna myynti tais startata seiskalta.





Suosittelen muuten kaikkia sarjiksensa maksaneita lähettämään lipputoiveensa asap, koska sarjalippuja niitä on myyty enemmän kuin Kino Engel ykkösessä on paikkoja, joten suosituimmat näytökset kakkossalissa saattavat mennä loppuun. Toistaiseksi jakauma on ollut tasainen.
Mikko Aromaa 19.3.2008 14:21
mordo ( 19.3.2008 13:25)
Mites noiden perjantain lippujen myynti, alkaen klo?




Totas noin... Vastoin joitain aiempia tietoja perjantain 4.4. näytöslippuja ei voi varata ennakkoon. Liput siis vain ja ainoastaan Kino Engelistä kyseisenä iltana.



Tietysti, jos joku nyt saa päähänsä' ostaa johonkin perjantain yksittäiseen näytökseen kertalaakista enemmän kuin 10 lippua, tällaiset massavaraukset voidaan käsitellä ihan erikseen. Eli tällaisessa tapauksessa voi toki lähestyä NV-ministeriötä tutussa osoitteessa festival@nightvisions.info. Mutta mitään pienempiä määriä ei siis ruveta etukäteen säätämään.



NV-lipunmyynti aukeaa sekä perjantaina 4.4. että lauantaina 5.4. klo 20.
wicked clown 19.3.2008 14:25

No jes! Pistän saman tien sarjalipun varaukseen, toivottavasti vielä saa.

Antti Tohka 19.3.2008 14:35
wicked clown ( 19.3.2008 14:26)
No jes! Pistän saman tien sarjalipun varaukseen, toivottavasti vielä saa.






Sarjalippuja on vielä jäljellä. Olisi todella toivottavaa, että kaikki halukkaat pistäisivät sarjistilaukset vetämään jo tällä viikolla. Mitä aikaisemmin olette liikenteessä, sitä aikaisemmin pääsette blokkaamaan itsellenne sopivimmat näytökset.
Spiritual Boxer 19.3.2008 15:01
Antti Tohka ( 19.3.2008 14:10)
Shocky ( 19.3.2008 11:03)
WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...




Ymmärsinkö Laurin puheita oikein, että WISKOT ei ole sama kuin Dragon Princess?




Hmm?
amato 19.3.2008 15:44

Tää Vampira vs. Django ja Candy, meikäläisen mielestä molemmissa tapauksissa Vampira häviää.

Lauri Lehtinen 19.3.2008 16:19
Shocky ( 19.3.2008 14:03)
WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...


Kuten Tohkakin arveli, (Sonny Chiba's) Dragon Princess on eri elokuva kuin K. Yamaguchin ohjaama WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? josta ei tietääkseni ole dvd:tä.



IMDb sekoittaa toisiinsa elokuvat joista molemmissa esiintyy Yasuaki (Shoji) Kurata, mutta muut yhtäläisyydet ovat vähissä: Back to Basicsin karatekaappaus on paljon lohikäärmeprinsessaa harvinaisempi ja kovempi peto. wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Antti Tohka 19.3.2008 16:41
Lauri Lehtinen ( 19.3.2008 15:20)
Shocky ( 19.3.2008 14:03)
WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...


Kuten Tohkakin arveli, (Sonny Chiba's) Dragon Princess on eri elokuva kuin K. Yamaguchin ohjaama WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? josta ei tietääkseni ole dvd:tä.



IMDb sekoittaa toisiinsa elokuvat joista molemmissa esiintyy Yasuaki (Shoji) Kurata, mutta muut yhtäläisyydet ovat vähissä: Back to Basicsin karatekaappaus on paljon lohikäärmeprinsessaa harvinaisempi ja kovempi peto. wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif






TÄÄ MEINAA, ETTÄ LEFFA ON KBD-RARE. KAIKKI PAIKALLE!
Lauri Lehtinen 19.3.2008 17:10
Shocky ( 19.3.2008 14:03)
Vampira vs. Viva Django

Vampira vs. The Candy Snatchers


Mitenkään Vampiraa väheksymättä Viva Django + Sukiyaki Western Django on niin merkittävä double bill ‑tilaisuus, että siihen kannattaa tarttua vaikka vihaisi Takashi Miikeä, spaguja, Quentin Tarantinoa ja Terence Hilliä. Tulee aika innostuneet tutinat jo ajatuksesta, että pääsee näkemään näitä bastardoja uutta ja vanhaa temaattisesti yhdistävässä koko yön jatkumossa oikeassa elokuvateatterissa. Kumpi voittaa, spagetti vai sukiyaki? thumbsup.gif



Samaa voi kyllä sanoa myös Vampira the Moviesta & The Magic Swordista, mutta niiden yhdistäminen onnistuu lauantainakin. Toisaalta Candy Snatchersillakin on omat tylyt ansionsa, eli en sittenkään ihan tiedä...