19.3.2008 12:02
Miltei äärimmäisen kova tuo uusien elokuvien setti. Ainoastaan Dante 01 epäilyttää suuresti – jätän suosiolla väliin. Huvittavaa, että joskus sai pelätä kuollakseen että joutuu NV:ssä katsomaan jonkun uuden leffan tyyliin The One, Ghost Ship tms. ja nykyään joutuu pelkäämään että missaa jonkun Doomsdayn, Descentin, Ichi The Killerin, Hostelin tms.
Nyt jää päätettäväksi enää:
Vampira vs. Viva Django
Vampira vs. The Candy Snatchers
Auttakaa!
WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER? = automatic win. "Dragon Princess" ‑dvd:t pitäisi kutsua takaisin markkinoilta ja printata niihin isolla tämä nimi...