Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava.
Samoin!!!
Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava.
Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava.
Samoin!!!
Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava.
Samoin!!!
The Descentiäkin pelottavampi?
Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava.
Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava.
Kai vielä sillä hyvällä tavalla pelottava eli tapahtumista/vastustajasta paljon jätetään katsojan mielikuvien ja epäilyjen varaan ala Blair Witch?
Jahas meinasin jo kysellä täälä ohjelmasta, mutta nytpä huomasin elitisti-foorumilla tuon topicin niin eipä sittenkään mitään.
Taas himoittu uutuus Night Visions Back to Basics 2008 ‑festivaalin ohjelmistoon!
Taas himoittu uutuus Night Visions Back to Basics 2008 ‑festivaalin ohjelmistoon!
Marc Caro: DANTE 01 (Ranska 2008)
Delicatessen- ja Kadonneiden lasten kaupunki ‑fantasioilla euroelokuvaa mullistaneen Jeunet & Caro ‑visionäärikaksikon toinen puolisko tekee järisyttävän paluun pitkän elokuvan pariin 13 vuoden tauon jälkeen. Kauhuaineksilla sävytetty scifi-trilleri Dante 01 on elokuva, jollaiselta Danny Boylen Sunshinen olisi pitänyt näyttää ja tuntua.
"The dank, arresting visual style Caro perfected with then co-helmer Jean-Pierre Jeunet on "Delicatessen" and "City of Lost Children" and on latter's "Alien: Resurrection" is alive and well in this wearing assault on the senses."
– Lisa Nesselson / Variety
NV-ministeriön kiivas uurastus on johtanut siihen, että himoittuja helmiä tipahtelee nyt Back to Basics 2008 ‑ohjelmistoon enemmän kuin lääkäri määrää.
Tiedättekös muuten mitä? Jos noi loput leffat saadaan, mitkä ovat hakusessa, niin
KYSEESSÄ ON IHAN SAATANAN KOVA FESTARI!. Ei tosiaan kannata jäädä ihmettelemään, vaan tilatkaa noi sarjispiletit NYT. Ihan turha tulla tuputtamaan vihreitä seteleitä tai suihinottoa, kun liput loppuvat. MEILLÄ PÄTEE ENGELISSÄ VIIDAKON LAKI, JOSSA VIIDAKON LÄSKIPÄÄ DOMINOI, TIIKERI SYÖ SEEPRAN JA IDIOOTIT JÄÄVÄT RANNALLE RUIKUTTAMAAN!!!!
He-he. Onko toi Tohka nykyään jatkuvasti kännissä? Joka tapauksessa sinnikäs mainostaminen toimi, pistin pari sarjalippua varaukseen. TOIVOTTAVASTI EIVÄT OLE VIELÄ LOPPUNEET!!!
Kyllähän toi kiinnostais, mutta en taida tällä kertaa jaksaa vaivautua etelään asti.
Voisitteko hei ottaa ohjelmistoon enää lisäksi korkeintaan joitain paskoja uutuusleffoja, koska haluan nähdä jo noi kaikki 7 ensimmäiseksi julkistettua ja jos tulee kovia päällekkäisyyksiää niin MUA ALKAA STRESSAA.
Tohka, sun boksis on täynnä.