Night Visions BACK TO BASICS 2008

Liisa_ 26.2.2008 15:31
Martin ( 26.2.2008 14:28)
Spiritual Boxer ( 26.2.2008 13:06)
Mikko Aromaa ( 26.2.2008 13:47)
Jaume Balaguero & Paco Plaza: [REC]



Subjektiivisesti kuvattu vyörytys.../successor to...The Blair Witch Project.




Tää on ilmeisesti siis kokonaisuudessaan heiluvalla käsivaralla kuvattu pläjäys? Sellaisia en kykene katsomaan.




Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava thumbsup.gif .




Samoin!!!
Spaddu 26.2.2008 17:57
Liisa_ ( 26.2.2008 15:32)
Martin ( 26.2.2008 14:28)
Spiritual Boxer ( 26.2.2008 13:06)
Mikko Aromaa ( 26.2.2008 13:47)
Jaume Balaguero & Paco Plaza: [REC]



Subjektiivisesti kuvattu vyörytys.../successor to...The Blair Witch Project.




Tää on ilmeisesti siis kokonaisuudessaan heiluvalla käsivaralla kuvattu pläjäys? Sellaisia en kykene katsomaan.




Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava thumbsup.gif .




Samoin!!!




The Descentiäkin pelottavampi?
Martin 26.2.2008 18:53
Spaddu ( 26.2.2008 17:58)
Liisa_ ( 26.2.2008 15:32)
Martin ( 26.2.2008 14:28)
Spiritual Boxer ( 26.2.2008 13:06)
Mikko Aromaa ( 26.2.2008 13:47)
Jaume Balaguero & Paco Plaza: [REC]



Subjektiivisesti kuvattu vyörytys.../successor to...The Blair Witch Project.




Tää on ilmeisesti siis kokonaisuudessaan heiluvalla käsivaralla kuvattu pläjäys? Sellaisia en kykene katsomaan.




Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava thumbsup.gif .




Samoin!!!




The Descentiäkin pelottavampi?




Jos katsomossa päästään samanlaiseen tunnelmaan kuin Descentin näytöksessä niin miksi ei.
Marienbad 26.2.2008 23:44
Martin ( 26.2.2008 14:28)
Spiritual Boxer ( 26.2.2008 13:06)
Mikko Aromaa ( 26.2.2008 13:47)
Jaume Balaguero & Paco Plaza: [REC]



Subjektiivisesti kuvattu vyörytys.../successor to...The Blair Witch Project.




Tää on ilmeisesti siis kokonaisuudessaan heiluvalla käsivaralla kuvattu pläjäys? Sellaisia en kykene katsomaan.




Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava thumbsup.gif .




Kai vielä sillä hyvällä tavalla pelottava eli tapahtumista/vastustajasta paljon jätetään katsojan mielikuvien ja epäilyjen varaan ala Blair Witch?
Martin 27.2.2008 08:11
Marienbad ( 26.2.2008 23:45)
Martin ( 26.2.2008 14:28)
Spiritual Boxer ( 26.2.2008 13:06)
Mikko Aromaa ( 26.2.2008 13:47)
Jaume Balaguero & Paco Plaza: [REC]



Subjektiivisesti kuvattu vyörytys.../successor to...The Blair Witch Project.




Tää on ilmeisesti siis kokonaisuudessaan heiluvalla käsivaralla kuvattu pläjäys? Sellaisia en kykene katsomaan.




Joo, mutta ei ollenkaan pahimmasta päästä. Voin suositella. Aivan helvetin pelottava thumbsup.gif .




Kai vielä sillä hyvällä tavalla pelottava eli tapahtumista/vastustajasta paljon jätetään katsojan mielikuvien ja epäilyjen varaan ala Blair Witch?




No ensinnäkin Blair Witchissä toimi vain se aivan viimeinen kohtaus, muuten yhtä hohhoijaa koko elokuva. [REC]issä jännitys pysyy yllä lähes koko ajan. Eikä näitä voi millään keskenään vertailla vaikka molemmat "löytynyt-nauhoitus-paljastaa-mitä-on-tapahtunut" sarjaan kuuluukin. Ennemmin vertaisin jännitystä just tohon jo mainittuun Descentiin. Ja älkääkä nyt nostatelko etukäteen mitään hirveitä odotuksia, että ette pety. Ei tää elokuvana mikään maailman paras ole, mutta pelottava kyllä ja toimii salettiin pimeässä salissa jos yleisö on beesissä.
Moreno 2.3.2008 02:29

Jahas meinasin jo kysellä täälä ohjelmasta, mutta nytpä huomasin elitisti-foorumilla tuon topicin niin eipä sittenkään mitään.

Mikko Aromaa 4.3.2008 17:10

Taas himoittu uutuus Night Visions Back to Basics 2008 ‑festivaalin ohjelmistoon!





Marc Caro: DANTE 01 (Ranska 2008)



Delicatessen- ja Kadonneiden lasten kaupunki ‑fantasioilla euroelokuvaa mullistaneen Jeunet & Caro ‑visionäärikaksikon toinen puolisko tekee järisyttävän paluun pitkän elokuvan pariin 13 vuoden tauon jälkeen. Kauhuaineksilla sävytetty scifi-trilleri Dante 01 on elokuva, jollaiselta Danny Boylen Sunshinen olisi pitänyt näyttää ja tuntua.



"The dank, arresting visual style Caro perfected with then co-helmer Jean-Pierre Jeunet on "Delicatessen" and "City of Lost Children" and on latter's "Alien: Resurrection" is alive and well in this wearing assault on the senses."

– Lisa Nesselson / Variety



Sarjalippuja vielä jäljellä. Varaa omasi nyt!
Flash 4.3.2008 18:21
Mikko Aromaa ( 4.3.2008 18:11)
Taas himoittu uutuus Night Visions Back to Basics 2008 ‑festivaalin ohjelmistoon!



Marc Caro: DANTE 01 (Ranska 2008)



Delicatessen- ja Kadonneiden lasten kaupunki ‑fantasioilla euroelokuvaa mullistaneen Jeunet & Caro ‑visionäärikaksikon toinen puolisko tekee järisyttävän paluun pitkän elokuvan pariin 13 vuoden tauon jälkeen. Kauhuaineksilla sävytetty scifi-trilleri Dante 01 on elokuva, jollaiselta Danny Boylen Sunshinen olisi pitänyt näyttää ja tuntua.



"The dank, arresting visual style Caro perfected with then co-helmer Jean-Pierre Jeunet on "Delicatessen" and "City of Lost Children" and on latter's "Alien: Resurrection" is alive and well in this wearing assault on the senses."

– Lisa Nesselson / Variety


http://www.wildbunch-distribution.com/site/dante01/
Mikko Aromaa 6.3.2008 14:48

NV-ministeriön kiivas uurastus on johtanut siihen, että himoittuja helmiä tipahtelee nyt Back to Basics 2008 ‑ohjelmistoon enemmän kuin lääkäri määrää.





Tuorein lisäys jo ennestään huikeaan pakettiin:



Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007)



Ensin Venetsia, sitten Toronto, nyt Helsinki ja Night Visions. Maailman maineikkaimmilla elokuvafestivaaleilla juhlittu uskomaton trippi tekee väkevää kunniaa italowesterneille Japanin ihmemiehen Takashi Miiken täysin omintakeisella tyylillä. Kyydissä kameran edessä myös Quentin Tarantino.



"Bright, brash, violent, and intentionally camp Sukiyaki Western Django is that rarest of things: an intentional cult film that succeeds on all fronts."

– Todd Brown, Twitch
Antti Tohka 6.3.2008 16:04

Tiedättekös muuten mitä? Jos noi loput leffat saadaan, mitkä ovat hakusessa, niin

KYSEESSÄ ON IHAN SAATANAN KOVA FESTARI!. Ei tosiaan kannata jäädä ihmettelemään, vaan tilatkaa noi sarjispiletit NYT. Ihan turha tulla tuputtamaan vihreitä seteleitä tai suihinottoa, kun liput loppuvat. MEILLÄ PÄTEE ENGELISSÄ VIIDAKON LAKI, JOSSA VIIDAKON LÄSKIPÄÄ DOMINOI, TIIKERI SYÖ SEEPRAN JA IDIOOTIT JÄÄVÄT RANNALLE RUIKUTTAMAAN!!!!



Antti Tohka 6.3.2008 16:14
NO VITTU! ONHAN TOI OHJELMISTO JO NYT SIKA KOWA!



SickBoy 6.3.2008 16:17

He-he. Onko toi Tohka nykyään jatkuvasti kännissä? Joka tapauksessa sinnikäs mainostaminen toimi, pistin pari sarjalippua varaukseen. TOIVOTTAVASTI EIVÄT OLE VIELÄ LOPPUNEET!!!

Humphrey Bogart 6.3.2008 16:19

Kyllähän toi kiinnostais, mutta en taida tällä kertaa jaksaa vaivautua etelään asti.

Spiritual Boxer 6.3.2008 16:34

Voisitteko hei ottaa ohjelmistoon enää lisäksi korkeintaan joitain paskoja uutuusleffoja, koska haluan nähdä jo noi kaikki 7 ensimmäiseksi julkistettua ja jos tulee kovia päällekkäisyyksiää niin MUA ALKAA STRESSAA.

Dotcom 6.3.2008 19:40

Tohka, sun boksis on täynnä.