7.4.2008 10:13
Festarit meni osaltani ennenkokemattoman unisissa merkeissä: krapulan ja unenpuutteen ansiosta tuli pilkittyä kuudesta leffasta neljä.
Onneksi sain kompensoitua tuon varsin hyvin ns. ulkoelokuvallisilla aktiviteeteilla. Eli isot kiitokset ministeriölle ohjelmiston lisäksi myös sunnuntain jatkoista.
En ikinä vakavissani uskonut että näkisin Terror in the Tiny Townin 35mm versiona
Et nähnyt nytkään, 16 mm oli. (Tähän se Skypen nörttihymiö.)
Which Is Stronger, Karate Or The Tiger?
Loistava lopetuselokuva.
Luin "opetuselokuva".