Night Visions BACK TO BASICS 2008

xav 26.3.2008 12:43
Rantala ( 26.3.2008 11:43)
Niin mäkin luulen. Miksi niin on? Mitä vittua ikinä artisokka/mamu-väki ikinä on tehnyt tämän maan eteen mitä ei kunnon veroja maksavat työssäkäyvät gore- väkivalta- ja splatter-väki olisi tehnyt?




Niinpä!
Lauri Lehtinen 26.3.2008 12:57
Antti Tohka ( 26.3.2008 13:47)
La-su yön



LOPPUUNMYYTY 04:15 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm LOPPUUNMYYTY





Perjantain 4.4.2008



00.30 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm



NÄYTÖKSEEN LIPUNMYYNTI ALKAA pe 4.4.2008 KLO 20:00 Kino Engelissä



Ainoat näytökset 35mm:ltä Helsingissä!



Eli jos sinulla ei ole jo sarjalipun kautta maksettua paikkaa la-su yön näytökseen, niin tule paikalle perjantaina.



Sarjalippulaisille myös perjantain liput alehintaan!


Ja elokuvallinen pohjien ottaminen alkaa siis samassa salissa pe 23.00 VIVA DJANGOn esityksellä – ainoa näytös jota ei voi puffata liikaa. Fiilistele spagu-mysteerimiehen urotöiden parissa ja viritä samalla sisäinen kellosi Night Visions ‑aikaan, niin lauantaiyökin sujuu mukavammin (kunhan nukkuu välillä päiväunet).
Korson Antti 27.3.2008 23:22
Rantala ( 26.3.2008 13:43)
xav ( 26.3.2008 12:49)
Noihin saa varmaan joltain "taholta" niin härskit tukiaiset että kannattaa pyörittää. Luulen, en tiedä.




Mitä vittua ikinä artisokka/mamu-väki ikinä on tehnyt tämän maan eteen mitä ei kunnon veroja maksavat työssäkäyvät gore- väkivalta- ja splatter-väki olisi tehnyt?




Menee kovasti ohi aiheen mutta valtio päätti että tänä vuonna apurahat menee muihin osoitteisiin kuin törhöset ja artisokat, esim. tanssijoille ja ja sarjakuvapiirtäjille. Jos ihan rehellisiä ollaan niin tämä korsolainen veronmaksaja on sitä mieltä että menköön fyrkat mieluummin abstraktiin tanssiperformanssiin kuin Selinille tai Nakkilan visionäärille.
Antti Tohka 28.3.2008 10:52
http://www.turunsanomat.fi/kulttuuri/?ts=1...49,1:0:0:0:0:0:
Antti Näyhä 28.3.2008 14:16

Maila on ilmeisesti turkulaisen mielestä niin omituisen muotoinen, ettei tiedä miten päin kuvan pitäisi olla.

spatter 29.3.2008 14:41
Korson Antti ( 27.3.2008 22:23)
Menee kovasti ohi aiheen mutta valtio päätti että tänä vuonna apurahat menee muihin osoitteisiin kuin törhöset ja artisokat, esim. tanssijoille ja ja sarjakuvapiirtäjille. Jos ihan rehellisiä ollaan niin tämä korsolainen veronmaksaja on sitä mieltä että menköön fyrkat mieluummin abstraktiin tanssiperformanssiin kuin Selinille tai Nakkilan visionäärille.




Off topic jatkuu...

Joo, hyvä että sarjakuva sai valtiolta aika isonkin apurahan tänä vuonna, mutta sääli että että se raha meni aika mitäänsanomattomalle taholle (ainakin jos puhutaan isommista tukirahoista). Royal Comics joka sai tuen, levittää mm. Maisa ja Kaarina ja Mämmilä ‑sarjakuvia. Eipä siinä mitään, mutta kyllä täältä olisi löytynyt vähän innovatiivisempiakinn tahoja...



Myös tässä osoitteessa ollaan sitä mieltä että rahat voi jakaa mieluummin vaikka tanssitaiteelle kuin sponssatuille paskaleffoille ala Ganes...
(The Lukewarm.) 29.3.2008 15:32
spatter ( 29.3.2008 15:42)
Korson Antti ( 27.3.2008 22:23)
Menee kovasti ohi aiheen mutta valtio päätti että tänä vuonna apurahat menee muihin osoitteisiin kuin törhöset ja artisokat, esim. tanssijoille ja ja sarjakuvapiirtäjille. Jos ihan rehellisiä ollaan niin tämä korsolainen veronmaksaja on sitä mieltä että menköön fyrkat mieluummin abstraktiin tanssiperformanssiin kuin Selinille tai Nakkilan visionäärille.




Off topic jatkuu...

Joo, hyvä että sarjakuva sai valtiolta aika isonkin apurahan tänä vuonna, mutta sääli että että se raha meni aika mitäänsanomattomalle taholle (ainakin jos puhutaan isommista tukirahoista). Royal Comics joka sai tuen, levittää mm. Maisa ja Kaarina ja Mämmilä ‑sarjakuvia. Eipä siinä mitään, mutta kyllä täältä olisi löytynyt vähän innovatiivisempiakinn tahoja...



Myös tässä osoitteessa ollaan sitä mieltä että rahat voi jakaa mieluummin vaikka tanssitaiteelle kuin sponssatuille paskaleffoille ala Ganes...


Noi rahat koski ainoastaan kulttuuriviennille kohdistettuja rahoja. Uskallan väittää, että kokonaisuudessaan elokuvaa tuetaan Suomessa huomattavasti sarjakuvaa isommilla summilla.
spatter 29.3.2008 16:02
(The Lukewarm.) ( 29.3.2008 14:33)
Uskallan väittää, että kokonaisuudessaan elokuvaa tuetaan Suomessa huomattavasti sarjakuvaa isommilla summilla.






Varmasti. Sarjakuvaa voisi tukea reilusti enemmänkin, varsinkin kun täältä löytyy potentiaalia ja laatua sillä saralla.
Lazer 29.3.2008 16:08
(The Lukewarm.) ( 29.3.2008 15:33)
Noi rahat koski ainoastaan kulttuuriviennille kohdistettuja rahoja. Uskallan väittää, että kokonaisuudessaan elokuvaa tuetaan Suomessa huomattavasti sarjakuvaa isommilla summilla.


Myös sarjakuvan ja elokuvan tekemisen kustannukset liikkunee hieman eri luokissa.
Rac 29.3.2008 18:48
Antti Tohka ( 19.3.2008 13:36)
mordo ( 19.3.2008 13:25)
Mites noiden perjantain lippujen myynti, alkaen klo?




Varmaan kuus tai seitsemän. Kattoo nyt, miten ihmisillä on aikaa ja innostusta. Viimevuonna myynti tais startata seiskalta.


Kaheksalta vissiin kuitenkin alkaa perjantain näytösten myynti, vai? Ja samalla saa sarjakortin mukaan?
Antti Vanhala 29.3.2008 20:10

Myynti alkaa todellakin perjantaina klo 20. Sarjakortit saa silloin mukaan.

Murasami 29.3.2008 20:58

fuck.. taitaa jäädä käymättä mutta pitäkää hauskaa.

thumbsup.gif
Alex_r 29.3.2008 22:34

Candy Snatchers ja Three The Hard Way jää väliin oman laiskuuden takia lippusekoilussa, perkele. Silti tässä joutuu olemaan taas melkoisen täpinöissä tästä tapahtumasta.

Spiritual Boxer 30.3.2008 02:48
Lazer ( 29.3.2008 18:09)
(The Lukewarm.) ( 29.3.2008 15:33)
Noi rahat koski ainoastaan kulttuuriviennille kohdistettuja rahoja. Uskallan väittää, että kokonaisuudessaan elokuvaa tuetaan Suomessa huomattavasti sarjakuvaa isommilla summilla.


Myös sarjakuvan ja elokuvan tekemisen kustannukset liikkunee hieman eri luokissa.


A.T. piirtänee jälleen sarjakvaa lippiukojussa niin nämä kaksi taidemuotoa yhsityvät jälleen mitä hienoimmalla tavalla. En tosin muista mistä edellisessäkään oli kyse
Antti Tohka 4.4.2008 10:17

Kaikki paikalle myös tänään! Rikotaan kaikki ennätykset! Älkää unohtako luvattua tanssiesitystä!