26.3.2008 12:43
Night Visions BACK TO BASICS 2008
26.3.2008 12:57
La-su yön
LOPPUUNMYYTY 04:15 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm LOPPUUNMYYTY
Perjantain 4.4.2008
00.30 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm
NÄYTÖKSEEN LIPUNMYYNTI ALKAA pe 4.4.2008 KLO 20:00 Kino Engelissä
Ainoat näytökset 35mm:ltä Helsingissä!
Eli jos sinulla ei ole jo sarjalipun kautta maksettua paikkaa la-su yön näytökseen, niin tule paikalle perjantaina.
Sarjalippulaisille myös perjantain liput alehintaan!
Ja elokuvallinen pohjien ottaminen alkaa siis samassa salissa pe 23.00 VIVA DJANGOn esityksellä – ainoa näytös jota ei voi puffata liikaa. Fiilistele spagu-mysteerimiehen urotöiden parissa ja viritä samalla sisäinen kellosi Night Visions ‑aikaan, niin lauantaiyökin sujuu mukavammin (kunhan nukkuu välillä päiväunet).
27.3.2008 23:22
Menee kovasti ohi aiheen mutta valtio päätti että tänä vuonna apurahat menee muihin osoitteisiin kuin törhöset ja artisokat, esim. tanssijoille ja ja sarjakuvapiirtäjille. Jos ihan rehellisiä ollaan niin tämä korsolainen veronmaksaja on sitä mieltä että menköön fyrkat mieluummin abstraktiin tanssiperformanssiin kuin Selinille tai Nakkilan visionäärille.
28.3.2008 10:52
28.3.2008 14:16
Maila on ilmeisesti turkulaisen mielestä niin omituisen muotoinen, ettei tiedä miten päin kuvan pitäisi olla.
29.3.2008 14:41
Menee kovasti ohi aiheen mutta valtio päätti että tänä vuonna apurahat menee muihin osoitteisiin kuin törhöset ja artisokat, esim. tanssijoille ja ja sarjakuvapiirtäjille. Jos ihan rehellisiä ollaan niin tämä korsolainen veronmaksaja on sitä mieltä että menköön fyrkat mieluummin abstraktiin tanssiperformanssiin kuin Selinille tai Nakkilan visionäärille.
Off topic jatkuu...
Joo, hyvä että sarjakuva sai valtiolta aika isonkin apurahan tänä vuonna, mutta sääli että että se raha meni aika mitäänsanomattomalle taholle (ainakin jos puhutaan isommista tukirahoista). Royal Comics joka sai tuen, levittää mm. Maisa ja Kaarina ja Mämmilä ‑sarjakuvia. Eipä siinä mitään, mutta kyllä täältä olisi löytynyt vähän innovatiivisempiakinn tahoja...
Myös tässä osoitteessa ollaan sitä mieltä että rahat voi jakaa mieluummin vaikka tanssitaiteelle kuin sponssatuille paskaleffoille ala Ganes...
29.3.2008 15:32
Menee kovasti ohi aiheen mutta valtio päätti että tänä vuonna apurahat menee muihin osoitteisiin kuin törhöset ja artisokat, esim. tanssijoille ja ja sarjakuvapiirtäjille. Jos ihan rehellisiä ollaan niin tämä korsolainen veronmaksaja on sitä mieltä että menköön fyrkat mieluummin abstraktiin tanssiperformanssiin kuin Selinille tai Nakkilan visionäärille.
Off topic jatkuu...
Joo, hyvä että sarjakuva sai valtiolta aika isonkin apurahan tänä vuonna, mutta sääli että että se raha meni aika mitäänsanomattomalle taholle (ainakin jos puhutaan isommista tukirahoista). Royal Comics joka sai tuen, levittää mm. Maisa ja Kaarina ja Mämmilä ‑sarjakuvia. Eipä siinä mitään, mutta kyllä täältä olisi löytynyt vähän innovatiivisempiakinn tahoja...
Myös tässä osoitteessa ollaan sitä mieltä että rahat voi jakaa mieluummin vaikka tanssitaiteelle kuin sponssatuille paskaleffoille ala Ganes...
Noi rahat koski ainoastaan kulttuuriviennille kohdistettuja rahoja. Uskallan väittää, että kokonaisuudessaan elokuvaa tuetaan Suomessa huomattavasti sarjakuvaa isommilla summilla.
29.3.2008 16:02
29.3.2008 16:08
29.3.2008 18:48
Kaheksalta vissiin kuitenkin alkaa perjantain näytösten myynti, vai? Ja samalla saa sarjakortin mukaan?
29.3.2008 20:10
Myynti alkaa todellakin perjantaina klo 20. Sarjakortit saa silloin mukaan.
29.3.2008 20:58
fuck.. taitaa jäädä käymättä mutta pitäkää hauskaa.
29.3.2008 22:34
Candy Snatchers ja Three The Hard Way jää väliin oman laiskuuden takia lippusekoilussa, perkele. Silti tässä joutuu olemaan taas melkoisen täpinöissä tästä tapahtumasta.
30.3.2008 02:48
A.T. piirtänee jälleen sarjakvaa lippiukojussa niin nämä kaksi taidemuotoa yhsityvät jälleen mitä hienoimmalla tavalla. En tosin muista mistä edellisessäkään oli kyse
4.4.2008 10:17
Kaikki paikalle myös tänään! Rikotaan kaikki ennätykset! Älkää unohtako luvattua tanssiesitystä!