Voisitte meidän pitkänmatkalaisten iloksi joskus tuoda noi spagut perjantailta itse päätapahtumaan, sillä harmittaa todella paljon, kun toistamiseen jää spagu näkemättä tämän takia. Ja toivottavasti tuotte Martinin tosiaan tulevaisuudessa kankaalle. Muuten ohjelma on kyllä taas kerran todella mieletöntä tavaraa! Minkä vuoksi nää Back to Basicsit alkaa nykyisin jo 21.00, eikä tuttuun tapaan 23.00?
Night Visions BACK TO BASICS 2008
20.3.2008 01:47
20.3.2008 07:37
Voisitte meidän pitkänmatkalaisten iloksi joskus tuoda noi spagut perjantailta itse päätapahtumaan, sillä harmittaa todella paljon, kun toistamiseen jää spagu näkemättä tämän takia. Ja toivottavasti tuotte Martinin tosiaan tulevaisuudessa kankaalle. Muuten ohjelma on kyllä taas kerran todella mieletöntä tavaraa! Minkä vuoksi nää Back to Basicsit alkaa nykyisin jo 21.00, eikä tuttuun tapaan 23.00?
Mikään ei estä tulemasta kahdeksi yöksi. Esim. Omppu-hotellista tai jostain retkilymajasta voi saada vielä halvan huoneen. Olisihan esim. päräyttävää varata huone jonkun toisen random pitkämatkalaisen kanssa ja ottaa vielälisäjännitysoptio reissuun. Tää taitaa tosiaan olla toka kerta, kun harvinainen spagu menee ainoastaan perjantaina. Syy tohon oli se, että me haluttiin ehdottomsti Django-Django double bill ja lauantaina toi ei olisi oikein toiminut. Ymmärrän kyllä pettymyksen täysin.
Pääyön aikaisempi startti johtuu ihan käytännön syistä. Sunnuntai aamupäivällä Engelissä näytetään eläkeläisille vanhoja dokumentteja Helsingistä. Yleensä homma on mennyt plörinäksi, koska meillä aikataulu venyvät ja Helsinki kuvan sijaista old timerit ovat joutuneet seuraamaan jotain potku-päähän-mäiskettä. Muutenkin musta on mukavampaa aloittaa jo ysiltä, koska seuraavana päivänä pääseebariin aikaisemmin.
20.3.2008 12:35
Kovatasoinen soundtrack-vinkki kaikille festivaalin esifiilistelyihin:
Edit: höh, kansikuva katosi netistä joten ei tässä ollut enää mitään hauskaa.
20.3.2008 20:30
HUOMIO HUOMIO kaikille matti- ja maijamyöhäisille! NIGHT VISIONS BACK TO BASICS 2008 ‑SARJALIPPUJEN ENNAKKOMYYNTI NETIN KAUTTA ON PÄÄTTYNYT!
Jäljellä olevia sarjakortteja voi tiedustella perjantaista 28.3. alkaen Helsingin keskustan Filmifriikistä (Eerikinkatu 6) ja Pienestä Leffakaupasta (Aleksis Kiven katu 10).
Mikäli sarjalippuja on jäljellä vielä perjantaina 4.4., ne myydään Kino Engelin Night Visions ‑myyntipisteestä klo 20 alkaen.
21.3.2008 09:36
Imdb:n mukaan Dante 01 ja [REC] tulevat myös yleiseen teatterilevitykseen. Pitääkö tämä paikkansa? Tähän mennessä olen pyrkinyt katselemaan ohjelmiston vanhoja leffoja, mutta nyt nuokin kiinnostavat kovasti.
21.3.2008 10:19
Jep:
[REC]: ensi-ilta 18.4., Future Film, 3 kopiota
Dante 01: ensi-ilta 25.4., Cinema Mondo
21.3.2008 10:43
Hienoa, kiitos.
21.3.2008 16:10
Netissä nyt esittelyt kaikista elokuvista ja tietysti myös lopullinen aikataulu.
www.nightvisions.info
21.3.2008 21:05
Onko teillä mitään tietoa mitkä leffoista tulee Tampereelle katsottavaksi? Niinkun aina tähän asti on tullut...
22.3.2008 09:06
Näillä mennään:
KINO ENGEL 1
02:30 Guerdon Trueblood: THE CANDY SNATCHERS
04:15 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO
KINO ENGEL 2
21:00 Evan Lee: MEATCLEAVER MASSACRE
22:45 Sam Newfield: THE TERROR OF TINY TOWN
00:30 Alexandre Bustillo & Julien Maury: INSIDE
06:30 Gordon Parks Jr.: THREE THE HARD WAY
08:30 Nobuaki Yamaguchi: WHICH IS STRONGER, KARATE OR THE TIGER?
Perjantainakin on niin kova kattuas, että täytynee silloinkin raahautua paikalle. Paidankin vois ostaa.
23.3.2008 12:01
Onko teillä mitään tietoa mitkä leffoista tulee Tampereelle katsottavaksi? Niinkun aina tähän asti on tullut...
Mansen NV-jaos eli elokuvateatteri Niagaran ja Pirkanmaan elokuvakeskuksen porukka ilmoittivat aiemmin tällä viikolla, ettei heillä ole tällä kertaa mahdollisuutta esittää ensimmäistäkään NV-elokuvaa Tampereella.
Erittäin harmillista, ja tästä kannattaa varmasti myös lähettää palautetta elokuvakeskukselle. Maili kulkee esim. osoitteeseen pek@elokuvakeskus.fi
Alustavasti lupailivat kyllä jo, että syksyllä asiat olisivat toisin.
26.3.2008 10:10
Mansen NV-jaos eli elokuvateatteri Niagaran ja Pirkanmaan elokuvakeskuksen porukka ilmoittivat aiemmin tällä viikolla, ettei heillä ole tällä kertaa mahdollisuutta esittää ensimmäistäkään NV-elokuvaa Tampereella.
No voi vittu. Kyllä jotain artisokka/mamu-elokuvia pyöritetään. Takuulla massiivisia yleisömenestyksiä. Vittu!
26.3.2008 10:48
26.3.2008 11:42
Noihin saa varmaan joltain "taholta" niin härskit tukiaiset että kannattaa pyörittää. Luulen, en tiedä.
Niin mäkin luulen. Miksi niin on? Mitä vittua ikinä artisokka/mamu-väki ikinä on tehnyt tämän maan eteen mitä ei kunnon veroja maksavat työssäkäyvät gore- väkivalta- ja splatter-väki olisi tehnyt?
26.3.2008 11:46
La-su yön
LOPPUUNMYYTY 04:15 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm LOPPUUNMYYTY
Perjantain 4.4.2008
00.30 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm
NÄYTÖKSEEN LIPUNMYYNTI ALKAA pe 4.4.2008 KLO 20:00 Kino Engelissä
Ainoat näytökset 35mm:ltä Helsingissä!
Eli jos sinulla ei ole jo sarjalipun kautta maksettua paikkaa la-su yön näytökseen, niin tule paikalle perjantaina.
Sarjalippulaisille myös perjantain liput alehintaan!
LOPPUUNMYYTY 04:15 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm LOPPUUNMYYTY
Perjantain 4.4.2008
00.30 Takashi Miike: SUKIYAKI WESTERN DJANGO (Japani 2007), 121 min. 35mm
NÄYTÖKSEEN LIPUNMYYNTI ALKAA pe 4.4.2008 KLO 20:00 Kino Engelissä
Ainoat näytökset 35mm:ltä Helsingissä!
Eli jos sinulla ei ole jo sarjalipun kautta maksettua paikkaa la-su yön näytökseen, niin tule paikalle perjantaina.
Sarjalippulaisille myös perjantain liput alehintaan!