Gaimanin Neverwhere sarjakuvana ja vielä suomennettuna löytyi kirjastosta. Kirjan lukemisesta on vuosia aikaa, mutta kyllähän sarjakuva on tälle tarinalle hyvä esitystapa, vaikka jäikin hieman sellainen "mutkia oiottu"-fiilis. Mutta suositten.
En ole lukenut kirjaa, mutta sen sijaan olen katsellut tämän BBC:n tuottaman sarjan, joka lienee Neverwheren alkuperäinen formaatti. Jo tuota katsellessa tuli mieleen, että sarjakuvana tämä voisi toimia paljon paremmin ja nyt voin todeta että näin todellakin on. Eli minä suosittelen myös tuota sarjakuvaa.