Virallinen Sarjakuva-thread

dodo 19.6.2014 15:09

New Lone Wolf & Cub #1



Dark Horse Comics on alkanut julkaista Kazuo Koiken kirjoittamaa ja Hideki Morin kuvittamaa jatkosarjaa Kosure Okamille. Originaali sarja on ehdottomasti minun suosikki sarjakuvia. Valitettavasti tämä eka jatko-osa tuntuu hieman kevyeltä, mutta pakko tätä on seurata. Originaali sarjan rinnalla kun mikä tahansa tuntuu aika kevyeltä.

dodo 16.9.2014 16:29

Nick Raider taisi loppua? Mutta just huomasin, että Diabolik ilmestyy taas:



http://www.like.fi/kirjat/diabolik



:ph34r:

Xialong 23.9.2014 15:37

Käytin tänään vapaapäiväni koulutehtävien sijaan Kung Fu-sarjakuvan esittelyyn numero numerolta. Teksti löytyy Kvaakista linkin takaa:



http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,16450.0.html

MiR 26.11.2014 10:16

Sain taannoin syntymäpäivälahjaksi (mistä kiitos ja kumarrus vielä, QCine) Hunt Emersonin mainion Danten Infernon. Kävihän se Dante kiirastulessa ja taivaassakin muistaakseni, mutta mitä kerrottavaa niistä on, kun helvetti on näin messevä mesta? Hauskaa tekstiä ja pikkutarkkaa, hauskoja yksityiskohtia pursuavaa piirrosta, jossa ei edes kaipaa värejä. Erittäin suositeltava kokemus kaikin puolin.

QCine 9.4.2016 15:58

Juho Maurisen Rontticomics-tykitykset upposivat tänään ihan satasella, facebookittomana löysin ne vasta nyt. Mutta jos ei tämä nouse sarjakuvakenttämme seuraavaksi suureksi jutuksi, on se yksinkertaisesti väärin. Albumia on tulevaisuudessa tekijän mukaan luvassa.




https://rontticomics.com/
QCine 22.4.2016 22:53

Daniel Clowesin uunituoreesta "Patience":sta on hankala kirjoittaa, kun senkään tarinasta ei kannata tietää mitään etukäteen. Vaikka piirrosjälki on paikoitellen selkeää minimisuorittamista, on Patience erinomaisen kaunis ja ajaton rakkaustarina. Eiköhän Clowesin tämän myötä viimeistään tohdi mestariksi tunnustaa.

Disco Studd 5.5.2016 14:18

Maria Björklund ja Sexpo-säätiö esittää:

http://www.sexpo.fi/sarjis/
Bastard 8.8.2016 13:58

En muista onko täällä jo mainittu mutta Jodorowskyn pitkään suunnittelema ja sittemmin peruuntunut leffaprojekti Sons of El Topo muokkautui sarjakuvaksi: https://smokyland.blogspot.fi/2016/05/ladronn-jodorowsky-e-il-ritorno-di-el.html

chachi 8.9.2016 22:40

RIP Jukka Murtosaari



https://fi.wikipedia.org/wiki/Jukka_Murtosaari

LillianHamilton 11.9.2020 16:09

Luin siitä

e-kirjat.fi

. silmät eivät väsy paperista tai näytöstä. Ja niin koko päivän katson hehkuvia kohtia. Tunti ilman näyttöjä on ylellisyyttä. Se voidaan yhdistää muihin tehtäviin, jotka eivät vaadi aivoja. Kävelee, matkat, kotityöt, ruoanlaitto.Äänikirjat ovat rauhoittavia. Lakkasin ärsyttämästä ihmisiä metrolla ja teillä, kun sain koukkuun äänikirjoihin."