26.11.2010 13:21
Radio Suomen Pyöreässä pöydässä mainittiin että Mustanaamion julkaisu lopetetaan ilmeisesti kannattavuussyistä Suomessa. Egmonthan tuota taisi julkaista nyt.
Viimeisimmät omat lukukokemukset taitavat mennä n. 15-vuoden taakse mutta silti ikävä uutinen. Kyllähän tässä oli aikoinaan ihan hyvää menoa ja lehdessä julkaistiin myös paljon muitakin sarjakuvia Mustanaamion lisäksi. Tietysti eihän tämä tarkoita etteikö albumeja yms. ekstranumeroita voisi tulla jossain vaihessa siltikin.
Kuuluikohan kukaan Elitisti aikoinaan Mustanaamio-kerhoon?
Kvaakissahan asiaa on puitu jo kuukausitolkulla. Itseäni jää lähinnä surettamaan nuo kakkossarjat. Pääasiassa Thorgal ja upea merirosvoseikkailu Long John Silver, joka täytynee nyt lukea loppuun Fantomenista.

