Elifist (18.1.2005 18:28)Kummisetä, ei vittu mikä leffan nimi. Mieti nyt, hei, Kummisetä.
Joo se on ihan hyvä.
Elifist (18.1.2005 18:28)Kummisetä, ei vittu mikä leffan nimi. Mieti nyt, hei, Kummisetä.
Norjalainen Taake. Uljaan rosoista, hyvin hienoisesti ja hillitysti folkahtavaa karua Black-menoa, täynnä omaperäisiä melodioita. Albumit "Nattestid..." ja "...Bjoergvin..."
Marienbad (21.1.2005 11:48)Beherit on RAW sanan hurjimmassa merkityksessä.
Gorgorothin Pentagrammista ja Antichrististä tulossa kuulemman ihan kohta uuden remasteroidut versiot eli hihistien kannattaa odottaa vielä hetki ja ostaa Twilight of the Idols joka on kiitettävän rujo ja monipuolinen pakkaus. Immortalin Blizzard Beasts kyllä paranee joka kuuntelulla, päräyttävämpiä kirarasoundeja ei löydy mun bläkkiskokoelmastani kuin Burzumin parhailta.
G.P.O. (21.1.2005 10:56)Marienbad (21.1.2005 11:48)Beherit on RAW sanan hurjimmassa merkityksessä.
Sanan hirveimmässä merkityksessä...
Johan minä sen Taaken tuolla mainitsinkin. 'Nattestid...' on klassikko, mutta 'Bjoergvin...' häviää minusta sille reippaasti liiasta tavanomaisuudesta johtuen. Saapa nähdä onko tuleva kolmas (viimeinen?) albumi '...Doedskvad' mistään kotoisin.
Red Right Hand (19.1.2005 11:52)Kumpi on kovempi, Maryl Streep vai Juliette Binoche?
Season Of Mistiltä tuli 17.1.2005 myyntiin nuo Gorgorothin ensimmäiset kolme levyä remasteroituina.
Johan minä sen Taaken tuolla mainitsinkin. 'Nattestid...' on klassikko, mutta 'Bjoergvin...' häviää minusta sille reippaasti liiasta tavanomaisuudesta johtuen. Saapa nähdä onko tuleva kolmas (viimeinen?) albumi '...Doedskvad' mistään kotoisin.
Sorry, missasin tämän. Anyway samoilla linjoilla olen minäkin, "Nattestid...." loistaa tuon toisen yli. Kertakaikkisen tarttuvaa ja monipuolista materiaalia.
THaavisto (24.1.2005 18:11)Millä tavalla nuo levyt oikein eroavat toisistaan? Itselläni on vain "Bjoergvin...", joka toimii erittäin hyvin, vaikka ei mikään mestariteos olekaan.
kortelainen (24.1.2005 15:52)Nattefrost – Blood & Vomit (eli siis Carpathian Forestin laulajan soolo)
Pienenä pettymyksenä oli Carpathian Forestin DVD joka oli jostain syystä mielestäni yllättävän laiska ja muutenkin vähän tekemällä tehty show. Materiaalia tosin on riittävästi. Mutta näin kai se on, Carpathian Forestin touhu tuntuu perustuvan enemmän vittuiluun kun taas Gorgorothilla taitaa mennä enemmän perinteiden puolelle.
Marienbad (24.1.2005 18:39)Mielestäni Carpathian Forestin musiikin paras anti on sen "rokkaavuus" ja menevyys, joka Black Metaliin yhdistettynä on todella tuore ja tervetullut keitos. Edelleen hehkutettavat Strange Old Brew ja Morbid Fascination of Death ovat karunrosoisten kitaroiden, tarttuvien säkeiden ja hallitusti nopeuksia vaihtelevan ilmaisun huippua.
Njoo, kannanpa korteni kekoon, vaikka tuon bm:n kuunteleminen nykyään on vähintäänkin rajoittunutta.
psilocybianth (30.1.2005 04:04)Mihinköhän mahtoi perustua tuo Thaaviston lausunto, että bm-ihmiset boikotoivat "natsimetallia"? Ainakin niistä bm-ihmisistä ja "skenen" vaikuttajista jotka minä tunnen, arviolta n. 95% hailailee ihan mielellään Hitleriä ja diggailee nsbm:stä jne.
pallonaama (30.1.2005 20:33)psilocybianth (30.1.2005 04:04)Mihinköhän mahtoi perustua tuo Thaaviston lausunto, että bm-ihmiset boikotoivat "natsimetallia"? Ainakin niistä bm-ihmisistä ja "skenen" vaikuttajista jotka minä tunnen, arviolta n. 95% hailailee ihan mielellään Hitleriä ja diggailee nsbm:stä jne.
Näinhän se, BM on mainio genre, mutta se tuntuu vetävän latvakakkosia puoleensa enemmän kuin mikään muu musiikinlaji. Mutta ehkä tuo NSBM menee jo pikkuhiljaa pois muodista.
Pitäisiköhän perustaa vittuillessaan true stalinist siberian gulag black metal ‑pumppu. Laulujen sanat voisivat käsitellä sitä, kuinka Isä Aurinkoinen pisti natseille turpaan ja kirkot hevostalleiksi.
Kannattaa mielestäni hommata myös Mardukin – Plague Angel levy. Erittäin tehokkaan tuntuinen, muuta ei ole oikeastaan viime aikoina tullut kuunneltua. Ainakin vanhaan kokoonpanoon verrattuna on vaihtunut laulaja ja taisi olla että joku muukin. Vauhtia piisaa.