Ei kellään sattus olemaan urlia tallessa sille sivustolle jolla oli ihan vitusti noita at the heart of winter kuvia? Tais olla joku photoshop-kisa.
Tämä?
Ei kellään sattus olemaan urlia tallessa sille sivustolle jolla oli ihan vitusti noita at the heart of winter kuvia? Tais olla joku photoshop-kisa.
Ellei ollut tuo.. vaikka muutama sama tuoltakin löytyy. Koitin googlailla, muttei onnistanut. Ehkä sivusto on siirtynyt jonnekin bittiavaruuteen.
Ellei ollut tuo.. vaikka muutama sama tuoltakin löytyy. Koitin googlailla, muttei onnistanut. Ehkä sivusto on siirtynyt jonnekin bittiavaruuteen.
Toi näytti jo tutummalta, tosin noita Gaahl-kuvia en ollutkaan ennen nähnyt edes
Kannattaako kotimaisen Wyrdin levyjä hommata? Olen kuullut vain demokokoelmaa Wrath & Revenge. Ihan hyviä biisejä mutta jatkuvat tyylistä & tunnelmasta toiseen hyppiminen on todella ärsyttävää. Ensin tulee Burzumia, sitten jotain folk metalia ja sitten Graveland-pastissia. Jos täyspitkillä tyyli on selkiytynyt johonkin suuntaan niin kertokaa ihmeessä. Nuo ilmiselvää idolia (Burzum) `kunnioittavat´ kannet pelottavat sen verran, että ilman parempaa tietoa en viitsi rahojani noihin sijoittaa.
Kannattaako kotimaisen Wyrdin levyjä hommata? Olen kuullut vain demokokoelmaa Wrath & Revenge. Ihan hyviä biisejä mutta jatkuvat tyylistä & tunnelmasta toiseen hyppiminen on todella ärsyttävää. Ensin tulee Burzumia, sitten jotain folk metalia ja sitten Graveland-pastissia. Jos täyspitkillä tyyli on selkiytynyt johonkin suuntaan niin kertokaa ihmeessä. Nuo ilmiselvää idolia (Burzum) `kunnioittavat´ kannet pelottavat sen verran, että ilman parempaa tietoa en viitsi rahojani noihin sijoittaa.
Tsekkaa Metal-archivesien arvioita. Itse käyn aina hakemassa vähän tuntumaa sieltä ennen kuin ostan jotain.
Wyrdin musiikki vaihtelee tyylillisesti hyvin paljon. Folkia, joskus ihan perusrokkia, sitten taas raaempaa ja taas jotain aivan muuta.. Itse diggaan heebon eri jutuista mutta en usko että hänen vaihteleva tuotanto uppoaa kaikkiin.
Pari viimeisintä tuotosta on jäänyt väliin mutta enpä sanoisi että Wyrd olisi mitenkään vakiinnuttanut tyylinsä. Tai noh, hän on vain pitänyt itsensä Wyrdinä.
Tsekkaa Metal-archivesien arvioita. Itse käyn aina hakemassa vähän tuntumaa sieltä ennen kuin ostan jotain.
Wyrdin musiikki vaihtelee tyylillisesti hyvin paljon. Folkia, joskus ihan perusrokkia, sitten taas raaempaa ja taas jotain aivan muuta.. Itse diggaan heebon eri jutuista mutta en usko että hänen vaihteleva tuotanto uppoaa kaikkiin.
Pari viimeisintä tuotosta on jäänyt väliin mutta enpä sanoisi että Wyrd olisi mitenkään vakiinnuttanut tyylinsä. Tai noh, hän on vain pitänyt itsensä Wyrdinä.
Tsekaan kyllä aina, mutta nuo Metal-Archivesin kommentit ovat lähes poikkuksetta älytöntä hehkutusta, jonka perusteella on vaikea erotella jyviä akanoista. Vähänkin erikoisempien bm-bändien kohdalla arvosteluasteikko on melkein aina akselilla 87%-100%. Tämän foorumin ihmisillä on yleensä vähän enemmän kritiikkiä.
Hyvä esimerkki on Astrofaesin albumi; toinen antaa 95% ja toinen 85%. Materiaalin heittelevästä laadusta (jopa saman biisin sisällä) johtuen itse antaisin ehkä 80%. Wyrdin levyistä 3/4 arvioiduista on saanut keskimäärin 93%, joten kyseessä on joko 2000-luvun Burzum tai sitten arvostelijat vain jakelevat tähtiä turhan runsaskätisesti.
...
Ei minua Wyrdin tuotannon monipuolisuus haittaa vaan se, että kaikki eri tyylit pistetään samalle levylle vähät välittäen siitä, että se rikkoo black metalille ah-niin-tärkeää tunnelmaa. Onhan (olihan?) joku Moonspellkin monipuolinen bändi mutta ainakin eri tyylit olivat eri levyillä.
Foorumin kepumetallisteilla on taas syy odottaa pakettikorttia muna pystyssä:
Minkälainen se Drudkhin akustinen albumi oikein on? Itselläni ei ole mielenkiinto riittänyt hankkimiseen, koska a) BM-bändien akustiset/ambient/yms sivuprojektit nyt ovat mitä ovat b) Drudkhin tuotannon taso on laskenut levy levyltä, vaikkakin äärettömän hitaasti.
Voisi joku päivä yrittää kommentoida noita testattuja bändejä ja kysellä lisäsuosituksia. Mutta ekaksi tarvitsisi selvitystä eilen Infernossa näytetystä videosta (jonka siis näin ilman musiikkia). Videolla kaksi pingviiniä ryntäilee kitaran ja basson kanssa jossain kallioilla keskellä päivää ja taustalla näkyy järvi/vuonomaisemaa saarineen. Immortalia?
Minkälainen se Drudkhin akustinen albumi oikein on?
b) Drudkhin tuotannon taso on laskenut levy levyltä, vaikkakin äärettömän hitaasti.
BlazeBirth Hall ‑kysymys: Onko Vargleiden toista täyspitkää To The Flame Of The New Day julkaistu missään muodossa? Saattaa olla julkaistu myös Forestin nimellä, en tiedä. Jostain syystä Forest vaihtoi hetkeksi nimensä Vargleideksi. Ensimmäinen Vargleide-albumi ...When Only Ashes And Scorched Earth Are Left Behind on joka tapauksessa todella nerokasta primitiivisyyttä.
Onpas tämä Sombre Cheminin (ranskalainen pakana/nsbm-bändi) uusi albumi jälleen hyvä. "Notre héritage ancestral" sisältää sitä samaa eeppisen melankolista raakaa kamaa kuin aiemmatkin julkaisut. Ranska on kyllä melko huippu tapaus. Suosittelen tutustumaan jos nyt kunnon "verenperinnöstä" kumpuava emotionaalisuus kiinnostaa.
DRUDKH: Anti-Urban 10"