jussi (21.10.2013 19:28)Oijoi, komeita julkkia! Olivatko missä hinnoissa? Osa näyttää jopa olevan ihan käyttämättömiä. Pari semmoista, jotka meikäkin kelpuuttais seinälleen.
Kohtuuhintaan ostin isomman kasan, paljon muutakin kuin kauhu-scifi ‑osastoa.

