Virallinen elokuvajuliste-thread

Jarkko Kuittinen 22.10.2013 10:18
jussi (21.10.2013 19:28)

Oijoi, komeita julkkia! Olivatko missä hinnoissa? Osa näyttää jopa olevan ihan käyttämättömiä. Pari semmoista, jotka meikäkin kelpuuttais seinälleen.


Kohtuuhintaan ostin isomman kasan, paljon muutakin kuin kauhu-scifi ‑osastoa.

jussi 24.10.2013 19:40

Yes! Alkuperäinen suomijulkka Lemmy Caution-piru mieheksi (Alphaville) ilmaantui koristamaan kämppääni. Kertaheitolla muuttui syksy kevääksi!!

MiR 25.10.2013 07:53

Tällainen aikoinaan huuto.netistä ostettu juliste odottaa pääsyä pian valmistuvan mancaven/mieshuoneen seinälle.


khan-poster.jpg?9d7bd4

Dr. Sartorius 8.11.2013 18:44

Mummolan vintiltä sahanpurujen seasta löytyneitä, repaleisia, mutta asunnon yleisilmeeseen sopivia julisteita. Laitetaan nyt tännekin. Kuvanlaatu ei paras mahdollinen.



http://i.imgur.com/1fCWUBO.jpg


jussi 9.11.2013 11:37

Kiertueversioita. Harmi, että kunto on noin huono. Onkohan suvussasi ollut kiertäviä elokuvaesittäjiä?

chachi 11.11.2013 17:55
jussi (9.11.2013 11:37)

Kiertueversioita. Harmi, että kunto on noin huono. Onkohan suvussasi ollut kiertäviä elokuvaesittäjiä?



Noi on kyllä aika yleisiä, käytettynä tai ihan uusinakin. Onko jussi katsonut Tomi Tuikkalan pienoisdokkarin näistä elokuvakiertuetyypeistä?

dodo 15.1.2014 11:14

$_12.JPG


rofl

Neon Maniac 15.1.2014 16:15

Haha, suorastaan huutaa kehyksiä!

dodo 16.1.2014 07:32
Neon Maniac (15.1.2014 16:15)

Haha, suorastaan huutaa kehyksiä!



http://www.ebay.com/itm/LALKA-POLISH-BEATA-TYSZKIEWICZ-1968-RARE-EXYU-MOVIE-POSTER-/310844278306?ssPageName=ADME:B:SS:US:1120



Snadisti liian kallis minulle... Vaikka kehystettynä seinällä olisi kyllä aikamoisen elitistinen.

Neon Maniac 16.1.2014 14:24
dodo (16.1.2014 07:32)

Neon Maniac (15.1.2014 16:15)


Haha, suorastaan huutaa kehyksiä!



http://www.ebay.com/itm/LALKA-POLISH-BEATA-TYSZKIEWICZ-1968-RARE-EXYU-MOVIE-POSTER-/310844278306?ssPageName=ADME:B:SS:US:1120



Snadisti liian kallis minulle... Vaikka kehystettynä seinällä olisi kyllä aikamoisen elitistinen.

Sama homma mitä hintaan tulee. Sen lisäks omaan makuun liiankin riisuttu, kun kuitenkin enemmän ehkä eeppisempään päin kallellaan, vaikka kyllä tuonkin sopuhintaan ja hyvä kuntoisena huolis. Reilu vuosikymmen takapakkia tuli hankittua asematunnelin Anttilasta muutama yksinomaan kuviin keskittynyt kirjanen menneiden vuosikymmenten (lähinnä jenkki) elokuvien julisteista. Tais olla tätä sarjaa jos en ihan väärin muista, ja ainakin 60- 70- ja tuo 80-luvun julkaisu pitäis itseltä löytyä. Muistelisin, että vastaava fiftari myytiin loppuun suhteettoman nopeasti. Voiskin kaivella kätköistä, kunhan tilanne sallii.
Neon Maniac 4.4.2014 23:20

Huumori on taitolaji, jota harva taitaa. Sentään älynny tiputtaa hintaa peräti tonnilla. Christ...




http://www.tori.fi/pirkanmaa/Elokuvajuliste_vuodelta_1942_10390294.htm?ca=18&w=3
jussi 5.4.2014 15:17

YEAH! Löytyi pilkkahintaan (kybällä!) alkuperäinen Räsynukke(Night of the hunter)-suomijulkka! wowHyväkuntoinenkin vielä! Elämä hymyilee ja niin minäkin!

jussi 21.4.2014 12:40

Jarkko taas ahkeroinut julkkagallerian puolella. Käykäähän ihastelemassa!

Jarkko Kuittinen 21.4.2014 18:57
jussi (21.4.2014 12:40)

Jarkko taas ahkeroinut julkkagallerian puolella. Käykäähän ihastelemassa!


Sen verran kauan on kestänyt päivitysten kanssa, että "taas" on liioittelua :) Lisäsin tosiaan tänään reilu 200 nimikettä, joista valtaosa 70-luvun erotiikkaosastoa.


Jatkossa on tarkoitus päivittää sivustoa reippaampaan tahtiin..

Neon Maniac 24.5.2014 19:59

Tuhanteen tusinakonseptiin turhautuneena tuli törmättyä vaihteeksi visioon, joka ajaa funktionsa kenties parhaiten tähän astisista taidetyöstöistä klassikon tiimoilta, kuitenkaan spoilaamatta piiruakaan liikaa. Katsojan oman mielikuvituksen hyödyntäminen tämän(kin) kaltaisissa yhteyksissä osoittaa toimivuutensa jälleen, vaikka kyse olisi kuinka kalutusta luusta hyvänsä. Varsin varteenotettava vedos kansikuvaksikin näin 40-vuotisjuhlan alla. Kelpaisi myös kehyksiin. Alempana lisäksi suht kelvollinen spoileri vaikkapa juuri kansikuvaksi ehdotetun kääntöpuolelle. Tekijänä Osbourn, jonka kynäilyistä pääsee nauttimaan mm. Shout/Scream Factory ‑julkaisujen kansikuvissa.




Edit. Syystä tahi toisesta linkin lisääminen näin jälkijunassa ei onnistunutkaan..

tcm-ew-1.jpg

main-tcm-v3-osbourn_MED.jpg