Virallinen elokuvajuliste-thread

dodo 19.4.2007 15:55

Tärppejä, kuvia, maksettuja hintoja ja muuta julisteläppää tänne.

dodo 19.4.2007 15:59

Tšekki taidetta:





[attachment=678:barbarella.jpg]
dodo 19.4.2007 16:01

[attachment=679:bowiderberg.jpg]

dodo 19.4.2007 16:02

[attachment=681:once.jpg]





[attachment=682:xfrom.jpg]
Yotsuya 19.4.2007 16:35


Spiritual Boxer 19.4.2007 17:23

Siis onko teillä näitä vaiko muuten vaan esittelemisen arvoisia?

Yotsuya 19.4.2007 17:24

Itse ainakin laitoin viimeisimmät hankinnat.

Korson Antti 19.4.2007 17:45

Siirsin nipun omia pikkujulisteita paikasta toiseen niin huvitti tuo Scorsesen Boxcar Berthan suomiversio, Vapauden verinen laulu on nasta käännös. Valitettavasti mulla ei ole siitä kuvaa

Hung Fist 19.4.2007 17:51

Seinällä tällä hetkellä

















yahoo japan auctions:sta huudettuja
Jumbu 19.4.2007 17:55

No tuollaiset ostin noin viikko sitten. Eivät nyt mitään superhienoja, mutta eivät olleet kalliitakaan. Vanishing Pointin Ranska-julisteen ostin myös, mutta siitä en löytänyt kuvaa.

Yotsuya 29.4.2007 18:53


Bullet in da head 15.8.2007 14:40

Vihdoinkin sain kehystettyä tämän eräältä elitistiltä viidellä eurolla ostamani varsin tyylikkään julisteen.



[attachment=817:armoton_joukko.jpg]
Bullet in da head 15.8.2007 14:42

Ja seinälle eksyi juuri myös viime kesänä maalaamani Female Prisoner Scorpion -"juliste".



[attachment=824:scorpion.jpg]
dodo 15.8.2007 17:14
Bullet in da head ( 15.8.2007 14:43)
Ja seinälle eksyi juuri myös viime kesänä maalaamani Female Prisoner Scorpion -"juliste".

[attachment=824:scorpion.jpg]




Toi on kyllä hieno... Tarttes varmaan aloittaa oma elitistinen art-thread?
JariM 15.8.2007 21:50

Hieno julistehan se on.





Elitistinen art-thread voisi olla hyvä.

Asiallinen keskustelu ‑foorumissa toki.