Virallinen elokuvajuliste-thread
Olen kuvannut nyt jotain parisataa julkkaa järkkärillä. Mielestäni ihan ok jälkeä tulee, kun kuvailee jalustan kanssa ilman salamaa. Tosin laatu on vähän heitellyt kun valaistus muuttuu jne. mutta kyllä näistä photoshoppaamalla saisi varmaan riittävän hyviä galleriaa varten.
Ihan riittävän hyvin onnistuneita. Tai siis tosi hyvin. Heijastukset on itellä ollut ongelmana kun yrittänyt jotain kuvailla.
Tämmöisen tilasin:
US:1123">http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300568210309&ssPageName=ADME:L
Muutto uuteen kotiin inspiroi hankkimaan myös uusia julisteita. Holy Mountainin olen jo saanut ja Blood and Black Lace on vielä matkalla. Kummatkin USA-originaaleja. (Kuvat vastaavista julisteista.)

Muutto uuteen kotiin inspiroi hankkimaan myös uusia julisteita. Holy Mountainin olen jo saanut ja Blood and Black Lace on vielä matkalla. Kummatkin USA-originaaleja. (Kuvat vastaavista julisteista.)
Komeita julisteita molemmat. Ja Holy Mountain yleensä aika kalliskin.
Emoviepostersin archive on kyllä näppärä, jos haluaa tarkastaa julisteiden hintoja:
http://www.emovieposter.com/agallery/archive.html
Kiitos linkistä! Olipa mukava selailla ja tsekata, mitä jenkit on valmiita maksamaan mistäkin julisteesta. Kyllä löis rahoiksi, jos vain viitsisi tuonne laittaa omia jullareita tarjolle. Vaan oon liian laiska semmoiseen. Pisti silmään esim. Tatin juliste, josta joku huugo maksanut jopa yli 500 egee! Puhumattakaan joistain 1930-luvun julisteista. Aika halvalla alkuperäisiä suomi-julisteita vielä löytyy, taitaa olla kalleimmat 10-20 euroa mitä oon itse kappaleelta maksanut. Enimmät kuitenkin alta vitosen. Ja ihan siistikuntoisina. Uudemmista en ole innostunut, itsellä lähes kaikki sitä ns. kaappikokoa. Kappalemäärä huitelee nykyään parintuhannen nurkilla.
Laitetaanpa vähän haastetta ja koitetaan listata hienoja
uusia julisteita/julistetaiteilijoita? (Elokuva)julistehan on vallitsevan käsityksen mukaan kuollut taidemuoto, mutta onhan meillä edelleen ainakin Brandon Schaefer.^ Toinen Saul Bassilta vaikutteita saanut:
Olly Moss.Runsas vuosi sitten Tokiossa poimittua:
Karate Inferno (Teruo Ishii)

Blood Stained Clan Honor (Kinji Fukasaku)
Laitetaanpa vähän haastetta ja koitetaan listata hienoja uusia julisteita/julistetaiteilijoita? (Elokuva)julistehan on vallitsevan käsityksen mukaan kuollut taidemuoto, mutta onhan meillä edelleen ainakin Brandon Schaefer.
^ Toinen Saul Bassilta vaikutteita saanut: Olly Moss.
Noiden perusteella aika kuolleelta näyttää edelleenkin.
Ihan hauska idea:
http://www.behance.net/gallery/Movies-From-An-Alternate-Universe/2783319Hieno löytö, tämän olen halunnutkin. Ei mikään puoli-ilmainen ollut kuitenkaan mutta pistetään jotain julisteita sitten lisää myyntiin.
On kuitenkin uusintakierrokselta eikä se alkuperäinen julkka. Mitähän mahdoit maksaa? Itse maksoin omastani markka-aikana vitosen. Se vanhempi versio on hintavampi. Hieno tuokin kyllä on.
On kuitenkin uusintakierrokselta eikä se alkuperäinen julkka. Mitähän mahdoit maksaa? Itse maksoin omastani markka-aikana vitosen. Se vanhempi versio on hintavampi. Hieno tuokin kyllä on.
Tiedän mutta tuo uusintakierroksen taide on paljon alkuperäistä hienompi, joten jos niiden välillä pitäisi valita niin valitsisin silti tämän. Hassua, että Suomessa on rajattu se mies kokonaan kuvasta.
Maksoin ihan keräilyhinnan eli muutaman kympin mutta ostin samalla muita halpoja julisteita niin jos niistä saisi sitten rahat pois.