Virallinen elokuvajuliste-thread

Jeremias Rahunen 7.10.2011 17:11
k-mikko ( 6.10.2011 22:09)
Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees.




Kannatetaan. Olisi tosiaan hieno homma jos saisi noita julisteita nähtäväksi. Tosin ymmärrän kyllä että se melkoisen työn takana.
k-mikko 8.10.2011 12:15
Jarkko Kuittinen ( 7.10.2011 16:27)
Olen kuvannut nyt jotain parisataa julkkaa järkkärillä. Mielestäni ihan ok jälkeä tulee, kun kuvailee jalustan kanssa ilman salamaa. Tosin laatu on vähän heitellyt kun valaistus muuttuu jne. mutta kyllä näistä photoshoppaamalla saisi varmaan riittävän hyviä galleriaa varten.




Ihan riittävän hyvin onnistuneita. Tai siis tosi hyvin. Heijastukset on itellä ollut ongelmana kun yrittänyt jotain kuvailla.
dodo 20.12.2011 17:19
dodo 10.1.2012 18:33

Tämmöisen tilasin:



US:1123">http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300568210309&ssPageName=ADME:LCOSIUS:1123



wow.gif 140 x 300 cm hypo.gif
Martin 11.1.2012 08:49

Muutto uuteen kotiin inspiroi hankkimaan myös uusia julisteita. Holy Mountainin olen jo saanut ja Blood and Black Lace on vielä matkalla. Kummatkin USA-originaaleja. (Kuvat vastaavista julisteista.)









dodo 11.1.2012 18:25
Martin ( 11.1.2012 08:49)
Muutto uuteen kotiin inspiroi hankkimaan myös uusia julisteita. Holy Mountainin olen jo saanut ja Blood and Black Lace on vielä matkalla. Kummatkin USA-originaaleja. (Kuvat vastaavista julisteista.)




Komeita julisteita molemmat. Ja Holy Mountain yleensä aika kalliskin.



Emoviepostersin archive on kyllä näppärä, jos haluaa tarkastaa julisteiden hintoja:

http://www.emovieposter.com/agallery/archive.html
jussi 13.1.2012 15:14

Kiitos linkistä! Olipa mukava selailla ja tsekata, mitä jenkit on valmiita maksamaan mistäkin julisteesta. Kyllä löis rahoiksi, jos vain viitsisi tuonne laittaa omia jullareita tarjolle. Vaan oon liian laiska semmoiseen. Pisti silmään esim. Tatin juliste, josta joku huugo maksanut jopa yli 500 egee! Puhumattakaan joistain 1930-luvun julisteista. Aika halvalla alkuperäisiä suomi-julisteita vielä löytyy, taitaa olla kalleimmat 10-20 euroa mitä oon itse kappaleelta maksanut. Enimmät kuitenkin alta vitosen. Ja ihan siistikuntoisina. Uudemmista en ole innostunut, itsellä lähes kaikki sitä ns. kaappikokoa. Kappalemäärä huitelee nykyään parintuhannen nurkilla.

Antti Näyhä 14.1.2012 12:47

Laitetaanpa vähän haastetta ja koitetaan listata hienoja

uusia julisteita/julistetaiteilijoita? (Elokuva)julistehan on vallitsevan käsityksen mukaan kuollut taidemuoto, mutta onhan meillä edelleen ainakin Brandon Schaefer.
C.W. Leadbeater 15.1.2012 04:32

^ Toinen Saul Bassilta vaikutteita saanut:

Olly Moss.
Hung Fist 15.1.2012 22:02

Runsas vuosi sitten Tokiossa poimittua:





Karate Inferno (Teruo Ishii)





Blood Stained Clan Honor (Kinji Fukasaku)

Lex 16.1.2012 16:24
Antti Näyhä ( 14.1.2012 12:47)
Laitetaanpa vähän haastetta ja koitetaan listata hienoja uusia julisteita/julistetaiteilijoita? (Elokuva)julistehan on vallitsevan käsityksen mukaan kuollut taidemuoto, mutta onhan meillä edelleen ainakin Brandon Schaefer.


C.W. Leadbeater ( 15.1.2012 04:32)
^ Toinen Saul Bassilta vaikutteita saanut: Olly Moss.


Noiden perusteella aika kuolleelta näyttää edelleenkin.
CharlesBronson 16.1.2012 17:23

Ihan hauska idea:

http://www.behance.net/gallery/Movies-From-An-Alternate-Universe/2783319
Lex 7.2.2012 11:51

Hieno löytö, tämän olen halunnutkin. Ei mikään puoli-ilmainen ollut kuitenkaan mutta pistetään jotain julisteita sitten lisää myyntiin.





jussi 8.2.2012 23:24

On kuitenkin uusintakierrokselta eikä se alkuperäinen julkka. Mitähän mahdoit maksaa? Itse maksoin omastani markka-aikana vitosen. Se vanhempi versio on hintavampi. Hieno tuokin kyllä on.

Lex 9.2.2012 09:09
jussi ( 8.2.2012 23:24)
On kuitenkin uusintakierrokselta eikä se alkuperäinen julkka. Mitähän mahdoit maksaa? Itse maksoin omastani markka-aikana vitosen. Se vanhempi versio on hintavampi. Hieno tuokin kyllä on.


Tiedän mutta tuo uusintakierroksen taide on paljon alkuperäistä hienompi, joten jos niiden välillä pitäisi valita niin valitsisin silti tämän. Hassua, että Suomessa on rajattu se mies kokonaan kuvasta.

Maksoin ihan keräilyhinnan eli muutaman kympin mutta ostin samalla muita halpoja julisteita niin jos niistä saisi sitten rahat pois.