Virallinen elokuvajuliste-thread

dodo 7.9.2011 15:15

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260848940858&ssPageName=ADME:B:SS:US:1123





http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260845532720&ssPageName=ADME:B:SS:US:1123



laugh.gif
pseudonyymi 28.9.2011 11:17

Ei hyvä helvetti näitä polakkeja. Tää löytyi valitettavasti vaan postikorttikoossa:







FACE/OFF!



Vois lähettää vaikka mummolle joulukorttina.



Toinen ostos on balettia, eli offtopic, mutta tissit mainittakoon.
dodo 28.9.2011 19:08

MUCHAS GRACIAS SEN(I)OR LOBO kirjasta tulee uusi painos:





http://www.hombre-lobo.de/
CharlesBronson 29.9.2011 15:31

Keittiön seinällä paraatipaikalla on tällainen:



Raakaa Peliä



Kirppislöytö 2 euron hintaan, ei paha kuntoonsa nähdenkään, onpahan mukavasti tuommosta "ajan patinaa". thumbsup.gif
Jarkko Kuittinen 6.10.2011 21:07

Uusimpia hankintoja:









Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us





Ps. löysin viimeinkin suomijulisteille sopivia säilytyslaatikoita. Mahtuu hyvin vähän leveämpikin julkka (esim. Claes Ohlsonin laatikoihin mahtuu vain kapeammat).



Ikean sängynaluslaatikko
k-mikko 6.10.2011 22:09

Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees. Tosin hyvien kuvien ottaminen julisteista on pirun hankalaa.

dodo 7.10.2011 07:17

wow!!! Kovaa settiä!!!





Toi Bandidos kiinnostas vaihtaa tai ostaa, jos haluut luopua?
Jakel 7.10.2011 07:22
k-mikko ( 6.10.2011 22:09)
Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees. Tosin hyvien kuvien ottaminen julisteista on pirun hankalaa.




Kuinka isoja noi on? Mietin vain, että saisiko A3-skannerilla jotenkin.
jussi 7.10.2011 10:00
Jakel ( 7.10.2011 07:22)
k-mikko ( 6.10.2011 22:09)
Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees. Tosin hyvien kuvien ottaminen julisteista on pirun hankalaa.




Kuinka isoja noi on? Mietin vain, että saisiko A3-skannerilla jotenkin.


Nuo ns. vanhaa mainoskaappikokoa olevat julisteet on 60x80 senttiä(tosin pientä heittoa löytyy).
chachi 7.10.2011 10:51
jussi ( 7.10.2011 10:00)
Jakel ( 7.10.2011 07:22)
k-mikko ( 6.10.2011 22:09)
Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees. Tosin hyvien kuvien ottaminen julisteista on pirun hankalaa.




Kuinka isoja noi on? Mietin vain, että saisiko A3-skannerilla jotenkin.


Nuo ns. vanhaa mainoskaappikokoa olevat julisteet on 60x80 senttiä(tosin pientä heittoa löytyy).




Eivätkä ole kuin 40x60cm.
jussi 7.10.2011 10:58
chachi ( 7.10.2011 10:51)
jussi ( 7.10.2011 10:00)
Jakel ( 7.10.2011 07:22)
k-mikko ( 6.10.2011 22:09)
Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees. Tosin hyvien kuvien ottaminen julisteista on pirun hankalaa.




Kuinka isoja noi on? Mietin vain, että saisiko A3-skannerilla jotenkin.


Nuo ns. vanhaa mainoskaappikokoa olevat julisteet on 60x80 senttiä(tosin pientä heittoa löytyy).




Eivätkä ole kuin 40x60cm.


Äh, sori, ei vanha muista enää noita mittoja ulkoa... blush.gif
Martin 7.10.2011 12:12
Jarkko Kuittinen ( 6.10.2011 21:07)
Uusimpia hankintoja:





Onhan toi Päiväperho kanssa suomijulkka (en erota tekstejä)? Mulla on siitä nimittäin ihan erilainen vanha suomijulkka, jossa nimenäkin on Päiväperho
Spiritual Boxer 7.10.2011 12:31
Martin ( 7.10.2011 12:12)
Onhan toi Päiväperho kanssa suomijulkka (en erota tekstejä)? Mulla on siitä nimittäin ihan erilainen vanha suomijulkka, jossa nimenäkin on Päiväperho




Kyllä siinä näyttäis lukevan "Päiväperho" ja "Kielletty alle 18(?) v."
Jarkko Kuittinen 7.10.2011 16:12
Spiritual Boxer ( 7.10.2011 12:31)
Martin ( 7.10.2011 12:12)
Onhan toi Päiväperho kanssa suomijulkka (en erota tekstejä)? Mulla on siitä nimittäin ihan erilainen vanha suomijulkka, jossa nimenäkin on Päiväperho




Kyllä siinä näyttäis lukevan "Päiväperho" ja "Kielletty alle 18(?) v."


Juu K18. Minullakin on myös toisenlainen Päiväperho ‑julkka, veikkaisin että kuvassa näkyvä on alkuperäinen ja se toinen uusintakierrokselta.
Jarkko Kuittinen 7.10.2011 16:27
k-mikko ( 6.10.2011 22:09)
Tuommoinen fix-galleria-tyyppinen ratkaisu Suomi-julisteille olisi kyllä tosi jees. Tosin hyvien kuvien ottaminen julisteista on pirun hankalaa.


Olen kuvannut nyt jotain parisataa julkkaa järkkärillä. Mielestäni ihan ok jälkeä tulee, kun kuvailee jalustan kanssa ilman salamaa. Tosin laatu on vähän heitellyt kun valaistus muuttuu jne. mutta kyllä näistä photoshoppaamalla saisi varmaan riittävän hyviä galleriaa varten.











A3 ‑skannerilla tulisi varmasti hienoa jälkeä mutta on varmaankin suht. työlästä. Ei taida saada kaikkia edes kahdella vedolla skannattua (?)