Virallinen elokuvajuliste-thread

dodo 7.12.2012 11:32
http://movieposters.ha.com/c/item.zx?saleNo=7067&lotNo=83252&ic=leftcol-kingkong-althome4-101512
J.Kanerva 20.12.2012 16:24
dodo ( 23.11.2012 13:49)
J.Kanerva ( 22.11.2012 23:28)
Ja jos joku on nähnyt suomalaisia italokauhu, giallo yms julisteita kaupan niin saa myös vinkata.




Minulla on jotain:







The Sweet Body of Deborah:

http://images.yuku.com/image/jpeg/b4b26ff1c812a95e8a89d375081fa487f8a05a30.jpg




Yritin laittaa viestiä, mutta messulaatikko taitaapi olla täynnä?
dodo 6.1.2013 14:39
J.Kanerva ( 20.12.2012 16:24)
Yritin laittaa viestiä, mutta messulaatikko taitaapi olla täynnä?




Tyhjentelin laatikkoa.
dodo 6.1.2013 14:40


Uusin hankinta dribble.gif
dodo 9.2.2013 15:07

http://www.ozefilm.com/profile-of-a-movie-poster-collector-brian-arnold/




http://www.ozefilm.com/profiles-of-movie-poster-collectors-matthew-kerr/

dodo 25.2.2013 11:13

http://www.nytimes.com/interactive/2013/02/24/opinion/sunday/ben-schott-movies-billing-blocks.html?hp

J.Kanerva 26.2.2013 13:29

Onko näkynyt Uuno Turhapuro-julisteita? Aviokriisi ja Lottovoittaja olisi hakusessa, hihkaiskaa jos tiedätte mistä saisi hankittua.

kautsi 26.2.2013 14:41

Voititko lotossa ja eukko lähti kävelemään? hippy

J.Kanerva 27.2.2013 11:16
kautsi (26.2.2013 14:41)

Voititko lotossa ja eukko lähti kävelemään? hippy




Melkein. Muutin uuteen kotiin ja sehän pitää sisustaa. ^_^

dodo 11.3.2013 14:16

Kova hinta kotimaisesta Tähtien Sodasta:



http://www.huuto.net/kohteet/tahtien-sota-1977---alkuperainen-suomi--juliste/257146769

chachi 11.3.2013 16:27
dodo (11.3.2013 14:16)

Kova hinta kotimaisesta Tähtien Sodasta:



http://www.huuto.net/kohteet/tahtien-sota-1977---alkuperainen-suomi--juliste/257146769



Halvallahan tuo meni. eBayssa sain omani myytyä 10v takaperin noin tuhannen dollarin hinnalla, Imperiumin Vastaiskukin meni reilulla neljällä saturaisella. Ihan vain vertailun vuoksi.

dodo 12.3.2013 13:04
chachi (11.3.2013 16:27)

dodo (11.3.2013 14:16)

Kova hinta kotimaisesta Tähtien Sodasta:



http://www.huuto.net/kohteet/tahtien-sota-1977---alkuperainen-suomi--juliste/257146769




Halvallahan tuo meni. eBayssa sain omani myytyä 10v takaperin noin tuhannen dollarin hinnalla, Imperiumin Vastaiskukin meni reilulla neljällä saturaisella. Ihan vain vertailun vuoksi.



Ehehehe wtf

dodo 18.3.2013 18:15

http://www.ebay.com/itm/WHITE-PONGO-Rare-1940s-MOVIE-POSTER-Finland-FINNISH-ALBINO-GORILLA-APE-/251246818052?ssPageName=ADME:B:SS:US:1123

jussi 18.3.2013 19:09

Ihan tyylikkäitäkin seassa tuon tyypin julisteissa. Itse vaan en oo kiinnostunut kuin kotimaisista kaappikoon julkista eli mulle tuollaisilla ei ole mitään arvoa enkä huolisi ilmankaan. Tuo Pongo löytyy multakin eikä maksanut kuin pari markkaa(ostin sen siis ennen euron käyttöönottoa). Yhdellä kirppiksellä oli noita vino pino. Joku noista ulkomaisista on silti varmaan kiinnostunut ja saattaa maksaakin kokoelmansa puutteista. Kukin kiinnostuksensa ja lompakkonsa mukaan...

dodo 19.3.2013 19:27

Pongo löytyy myös täältä ja tykkään kyllä julisteen taiteesta kovasti. Omani löysin Turusta, jossa noita oli myös iso pino. Hinta myös pari markkaa...




jussi (18.3.2013 19:09)

Tuo Pongo löytyy multakin eikä maksanut kuin pari markkaa(ostin sen siis ennen euron käyttöönottoa). Yhdellä kirppiksellä oli noita vino pino.