Virallinen elokuvajuliste-thread
Yritin laittaa viestiä, mutta messulaatikko taitaapi olla täynnä?

Uusin hankinta
Onko näkynyt Uuno Turhapuro-julisteita? Aviokriisi ja Lottovoittaja olisi hakusessa, hihkaiskaa jos tiedätte mistä saisi hankittua.
Voititko lotossa ja eukko lähti kävelemään? ![]()
kautsi (26.2.2013 14:41)Voititko lotossa ja eukko lähti kävelemään?
Melkein. Muutin uuteen kotiin ja sehän pitää sisustaa. ^_^
Kova hinta kotimaisesta Tähtien Sodasta:
http://www.huuto.net/kohteet/tahtien-sota-1977---alkuperainen-suomi--juliste/257146769
dodo (11.3.2013 14:16)Kova hinta kotimaisesta Tähtien Sodasta:
http://www.huuto.net/kohteet/tahtien-sota-1977---alkuperainen-suomi--juliste/257146769
Halvallahan tuo meni. eBayssa sain omani myytyä 10v takaperin noin tuhannen dollarin hinnalla, Imperiumin Vastaiskukin meni reilulla neljällä saturaisella. Ihan vain vertailun vuoksi.
chachi (11.3.2013 16:27)dodo (11.3.2013 14:16)
Kova hinta kotimaisesta Tähtien Sodasta:
http://www.huuto.net/kohteet/tahtien-sota-1977---alkuperainen-suomi--juliste/257146769
Halvallahan tuo meni. eBayssa sain omani myytyä 10v takaperin noin tuhannen dollarin hinnalla, Imperiumin Vastaiskukin meni reilulla neljällä saturaisella. Ihan vain vertailun vuoksi.
Ehehehe ![]()
Ihan tyylikkäitäkin seassa tuon tyypin julisteissa. Itse vaan en oo kiinnostunut kuin kotimaisista kaappikoon julkista eli mulle tuollaisilla ei ole mitään arvoa enkä huolisi ilmankaan. Tuo Pongo löytyy multakin eikä maksanut kuin pari markkaa(ostin sen siis ennen euron käyttöönottoa). Yhdellä kirppiksellä oli noita vino pino. Joku noista ulkomaisista on silti varmaan kiinnostunut ja saattaa maksaakin kokoelmansa puutteista. Kukin kiinnostuksensa ja lompakkonsa mukaan...
jussi (18.3.2013 19:09)Tuo Pongo löytyy multakin eikä maksanut kuin pari markkaa(ostin sen siis ennen euron käyttöönottoa). Yhdellä kirppiksellä oli noita vino pino.