Turusta? Ettei ois sama paikka....olin tuttavaperheen luona käymässä ja tuli tuolloin nuohottua kaikki mahdolliset Turun divarit ja kirppikset läpi.
Virallinen elokuvajuliste-thread
dodo (16.7.2013 13:22)
Toi Frankenstein Sold for: $262,900.00 (includes BP) ![]()
Ja esim tämä http://movieposters.ha.com/c/item.zx?saleNo=7078&lotNo=83156
Solaris (Goskino, 1972). Russian Poster (21.5" X 34")
Sold for: $7,170.00 (includes BP)
Taivas aukes! Alkuperäinen Seitsemän samuraita-suomijulkka komistaa kämppäni! Vuodelta 1959, levittäjä EurooppalainenFilmi Oy. Jiihaa!
Kas tässä helmi kokoelmiinne.
http://www.huuto.net/kohteet/elokuvajuliste-musta-ase-blaxploitation/283717618
Toi on ollu mulla jo parikyt vuotta.
dodo (3.10.2013 11:46)
Ylihintaa pyydetään, näemmä, suht' yleisestä kotimaisesta julisteesta.
chachi (3.10.2013 11:53)dodo (3.10.2013 11:46)
Ylihintaa pyydetään, näemmä, suht' yleisestä kotimaisesta julisteesta.
Joo ylihintaa ja repeämä.
Uusimpia hankintoja, vähän vanhempaa settiä tällä kertaa. Tulossa myöhemmin julistegalleriaan.
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Komea setti.
Wow!!! Aika moni noista kelpais myös mulle: Lentävien lautasten hyökkäys, Merenpohjan Hirviö, Kuolleen miehen silmät, Noiduttu etc...
Oijoi, komeita julkkia! Olivatko missä hinnoissa? Osa näyttää jopa olevan ihan käyttämättömiä. Pari semmoista, jotka meikäkin kelpuuttais seinälleen.